- 1601 Okunma
- 1 Yorum
- 1 Beğeni
GİTTİN BABAM...
Bu gün gittin babam parkta annesini kaybetmiş bir çocuk gibi etrafıma bakınıyorum . Seni bir türlü bulamıyorum . Ha ağladı ağlayacak gibiyim ama ağlamıyorum ben babamın kızıyım . Hiç bir şeyden korkmuyorum. Sorarlarsa ’ baban nerede ?’ diye . Benim babam gitti, iyi insanların gitmiş annem öyle anlatırdı bana. İyi insanların gittiği yere gitmiş benim babamda. Benim babam melekti her gece masallar anlatırdı bana. Dizlerinde uyurdum sabahlara kadar. Keşke hep bir rüyada kalsaydım hiç uyanmasaydım. Gittiğin de öyle bir şimşek çaktı ki gökyüzü içimi görmüşcesine ağladı sanki. Ha unutmadan karnemde pek iyi geldi. Hep pek iyi gelsin sana o istediğin pembe kurdeleli ayakkabılardan alacağım derdin. Ben vazgeçtim pembe kurdeleli ayakkabılardan babam .Sen daha güzelsin pembe kurdeleli ayakkabılardan. Şimdi yanımda olsan seni bir daha üzmem söz paran yokken bir daha pembe kurdeleli ayakkabılardan da istemem. Yeter ki yanımda ol bana masal anlat. Bu masalı bir kere daha anlatmıştın da demem . Aynı masal binlerce kez anlat ama yeter ki yanımda ol.
Canım BABAM..
BABALARIMIZIN KIYMETİNİ BİLELİM HER ZAMAN YANIMIZDA OLMAYACAKLAR..
S.Ş
YORUMLAR
Kurallarına göre oynamıyoruz hayatı. Bana göre hayat bir oyun sahnesi. ve bizlerde birer oyuncuyuz. bizi yöneten biri var. Ne yaparsak yapalım iyi ve kötü bir bedeli de var.
Hayat denen oyun çok basit. . doğuyoruz yaşıyoruz ve ölüyoruz. Buraya sınanmak için geldik biliyoruz. Ama neden ölümde ağlanır ki...
Sevinmeliyiz aslında ölen kişi gerçek dünyaya gitti diye... Biliyorum acıdan bu ağlamak bende ağladım. bende kaybettim. Şu an ne hissediyorum bilmiyorum. tek bildiğim korkuyorum. istediklerimi yapamadan ölmekten çook korkuyorum. nasıl bir yere gideceğimi bilmemek beni korkutuyor. Babam ölmeden önce ölümden korkmazdım. herkese yakıştırabilirdim de bir babama yakıştıramadım ölmeyi... Soğuk yüzüne dokunursunuz ama hala inanamazsınız öldüğüne toprağa gömerler hala inanamazsınız.
Sanki her an çıkıp gelicekmiş gibi...
SONYAA
SONYAA tarafından 3/18/2013 11:32:32 PM zamanında düzenlenmiştir.