- 1661 Okunma
- 4 Yorum
- 0 Beğeni
KENDİNİ BİLMEZLİK
Bazı insanlar kompleksten midir.. kişilik bozukluğundan mıdır..ön plana çıkmak için ve en doğrusunu bir tek kendi biliyormuşcasına gereksiz eleştirmekten pek hoşlanırlar mutluluk tarzları böyledir. Bu durum psikolojik bozukluktandır, tedavi edilmesi gerekir. Amaç: eksiğini bu yolla kapatmak istemesindendir kıt aklıyla. Yaradanımın verdiği beyni sağlıklı kullanmayı bilemez.. beceremez. Yanlışları o kadar çoktur ki şaşırır..arar bulur kendince, eline alır bir çomak karıştırır sonra da bir ok fırlatır ama ok geri teper tam alnının ortasına...Bilmez ki her kuşun eti yenmez, duymamıştır..aklı kıt ya..Yenilen ezdiği benliği olur.
Bu tür insanlara ben bazen güler geçerim nezaketimi hiç bozmam...."hatasIz kul olmaz" benim inancımdır. Teşekkür etme büyüklüğünü bile gösterebilirim, ancak..bazen tepem atarsa o çomağı öyle bIr sokarım ki gözüne..noktasına virgülüne kadar. Noktadan sonra büyük harf gelir (!)
NURGÜL SOYDAN
YORUMLAR
kadınların hilesi pek çoktur...ne güzel oturup dururdum arşda , anamın şehvetinden düştüm dünyaya sözü hz. Yusufundur.....selamlar gönül gözlerine.
NURGÜL SOYDAN
sayın SOYDAN
gereksiz yaratıklara ve kendini bilmeyenelre evrilecek en iyi cevap ; onları YOK SAYMAK'tır...
zra her tür cevap onlar için ödüldür..
yaşamak çok güzel
şiir ve hayatı yazın keyif alın
ve
unutmayın
hayat SİTEM edilecek kadar UZUN değil :)
saygılar
şiirle kalın.