- 1183 Okunma
- 6 Yorum
- 0 Beğeni
TEŞEKKÜR
Teşekkür
03.03.2013 tarihinde Hakk’ın rahmetine kavuşmuş olan, “Babam Mehmet SAZLIK” için taziyelerini bildiren ve acımı paylaşan tüm arkadaşlara, dostlara teşekkürü bir borç bilirim.
ÇOK DEĞERLİ DOSTLARIM; Şair Gülhun ERTİLAV, Barboros ERTİLAV, Abdul Hadi BAY, Ahmet AYAZ, Mehmet NACAR, Yılgör ATÇI, Abdullah KILIÇ, İsmail MERCAN, Deniz PINAR, Havva hanıma, “KUMRU” Ailesine…
Hakimiyet gazetesinde vefat haberini duyuran, telefonla da arayıp destek veren Ahmet AYAZ hocama ayrıca çok teşekkür ediyorum. Cenaze namazına katılan AbdulHadi BAY, Barbaros ERTİLAV hocalarıma da ayrıca çok teşekkürler ederim...
“Edebiyat Defteri” Dostlarıma; Gülhun Ertilav’ın açtığı forumda taziyelerini bildiren; Ansızın- Habip DAĞ, Cömert Yılmaz, Hazal KARADAĞ, Kadir YILDIZ, Turgay COŞKUN, Cemal KAYA, Sema ENCİ, Tolga BAŞ, Türkan ÇAĞLAYAN, Rezber CAMER, Şaban AKTAŞ, Şükran AY, Ramazan EFE, ZaralıEren, Filiz ŞAHİN, Lesküy NARUT, Mustafa SADE, Çeşminaz, Küsss, Lavi_(n)_Su, Nazlıgelin, Sahaf, İmmortalis, Alperen OZAN, Sera, Serhat AKDENİZ, Olgun ONUR, Kezban Turan, MEZARKABUL55, Tevazü., Nar-ı ÇİÇEK, Yaralım, Feyza CAN, Neşe KIZILYAR, Davidoff, Nebiha MURADİ, Gülsen TUNÇKAL, Ahmet ÇITAK, Müjgan AKYÜZ, Aziz SOYLU, Ahmet ERBEY, La LUNA’ ya, Oflu hocama…
Uzun hastalık dönemlerinden bu yana destek veren Tuncay KARATAŞ’ a, vefatıyla birlikte desteğine teşekkür ederim.. Gerek telefonla arayıp, mesaj atıp, gerekse bizzat yanımda olarak destek veren tüm arkadaş, dostlarıma sonsuz teşekkürler ediyorum… Unuttuğum, sayamadığım Edebiyat dünyasından isimler varsa özür diliyorum…
Saygılar sunarım…
Neşe CÖMERT
YORUMLAR
Başınız sağolsun demek biraz seni yalnızlaştırmak gibi olacağından dolayıdır ki başımız sağolsun diyerek yalnızlığını paylaşıp acını hafiftletmeyi tercih ettim.
BAŞIMIZ SAĞOLSUN NEŞE...
Babanız Mehmet SAZLIK; sadece biyolojik olarak aramızdan ayrıldı. Oysa ki siz kaleminizle babanız Mehmet SAZLIK'ı yaşatmaya devam ederek O'nu dostlarından mahrum bırakmıyorsunuz. O; anılarıyla yaşıyor ve sizin gibi evladı var oldukça da yaşayacaktır. Cennet dedikleri de bu olsa gerek.
Allah Rahmet eylesin, nur içinde yatsın. Toprağı bol mekânı cennet olsun. Anılarıyla yaşamaya devam etsin.
BAŞIMIZ SAĞOLSUN NEŞE...
YAZINIZDAN ÖGRENDİM
O GÜNLERDE BENDE HASTANEDEYDİM
BAŞINIZ SAGOLSUN
BABA NIZA ALLAH TAN RAHMET DİLERİM
MEKANI CENNET OLSUN AMİN
Neşe CÖMERT
Çok geçmişler olsun..
Allah sağlık, sıhhat, afiyet versin..
Teşekkür ederim..