- 695 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
YENİ BAŞTAN
Kimi minicik zamanlarda sonsuz bir özgürlük hissi kaplasa da içimizi ,çok sürmüyor bu .Günlük yapılması gereken işler,hayatın meşgalesi sarıveriyor günlerimizi ve sorumlulukların verdiği ağır yük düşürüyor omuzlarımızı,ağrıtıyor hem yüreğimizi hem de bedenlerimizi...
İçimizden zamansızca "keşkeler"dökülüveriyor.Ruhumuz kanatlanıp uçmak istiyor deli dolu yıllarımıza.Bedenimizin en diri ,düşüncelerimizin en karmaşık,duygularımızın en yoğun olduğu dönemlere.Bir sabah kalktığımızda tek derdimiz sadece çalışacağımız ders olsa diyoruz mesala, geri kalan zamanlarda fotoğraf çeksek,arkadaşlarla eğlenmeye gitsek,uzanıp yurdun dağınık odasındaki yatağımıza düşler kursak,kitaplar okusak,şarkılar dinleyip deliler gibi şarkılar söylesek...İnip bahçeye deli taylar gibi koşsak koşsak ,hiç yorulmasak...
Oysa şimdi öyle mi hayat?Sanki her geçen gün daha bir sarıp sarmalıyor dertleri cılız bedenlerimizi.Sanki gülmek için artık daha az neden varmış gibi.Kimi zamanlarda kızgın güneş bile ısıtamıyor,insanların soğuttuğu içimizi...Gitgide artarken şehirlerin nüfusu, tarifsiz bir yalnızlık hissi kaplıyor günlerimizi ...Değil yüz yüze konuşmak telefonda bile konuşmak için bulamıyoruz koşuşturmacalarda kaybettiğimiz vakitlerimizi...Dost dediğimiz canlar çok uzaklarda,kendi kendine yapar olmuş hayatın bestesini,güftesini...Gözlerimizde yaşlar da yok hani eskisi gibi,hayatın soğuk rüzgarları kurutmuş onları da kuruttuğu hayallerimiz gibi...
Anı yaşamak derlerdi de o da neymiş ki,nasıl olurmuş ki diye düşünürdük çoğu zaman.Oysa şimdi anın içinde anlar yaşamak zorunda bıraktı hayat bizi.Bir yandan ocaktaki yemeği düşünürken ,bir yandan serilecek çamaşırlar bekliyor ellerimizi.Dağınıklığı toplarken ,dağılan diğer yerler yoruyor gözlerimizi...İş,ev ve aile arasında sıkışıp kalmışken bedenlerimiz,geçmişin güzel günlerine uçuruyoruz kalplerimizi...Dilimizde hazin bir şarkı çoğu zaman " bilinmez neleri getirir zaman" deyip çekiyoruz içlerimizi...
Daha çok zaman var belki de;hem gülmek ,hem güldürmek,hem bitirip hem de yeniden başlamak için...Yeni yeni yollar arşınlayıp,yeni yerler bulmak için,biraz gülüp,biraz ağlayıp daha çok yaşamak için...Keşkeleri silip hayatımızdan yeni baştan başlamak için...O zaman bekleyelim güneş doğsun,herşey başlasın yeni baştan...
SEÇ 17 MART 2013 01:22
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.