- 663 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
Eğitim hacı-hoca
Bir olay var buralarda çekip çeviremedik , günü geldi çözemedik yahu ne kadar ofsayt bir millet ne kadar ofsayt bir kademe .. Hani dediler ki ;
-Avrupa’da böyle değil ..
Hah sırf bu yüzden giderim oralara bakarım ..
Öğrenci - okul dedik okul desen okul mu , sanayi mi? Dış kapıdan iğreniyorum devlet okullarına bakarken ..
İnsanın okuyası gelmiyor bakınca sıralara masalara ,o boyalara o sevimsiz pembe renkten okul mu olur a mimar a müteahhit.. o ne abi ? haa ama.. (!) Hergün heryerde Residence.. Ne mübarek bir milletiz ya milyonlarca çocuk kırık sıralarda okuyorken heryer Residence , Resort kaynıyor .. Haa bizimkilere değer tabi eğitim dediğiniz bir eğitim kurumunu benimsemek değil öğle tenefüsünde marketin etrafında sigara içme karı-kıza bakma merağı sayesinde okula gidiyor..
Okullar mı kötü yoksa öğrencilere mi değmez ? Yoksa berrak bir sistem kuramadığımız için mi böyle ?
Yan sıramda oturan çocuk ’tercümanlık’ okumak istiyordu .. Geldik bundan 3 sene önce lise 1 sıralarına .. Yazın çocuklar ’ökaryot prokaryot’ hücre arasındaki farklar .. eeh ikimiz için çok güzel 1 konu oysa dimi , iyi dedik yazdık .. Biri daha geldi yazın çocuklar ’ Kimyasal Tepkimeler’ sana da eyvallah geldi diğeri ’ Hacim-Özkütle ’ tamam sana da tamam ..
Çocuklar sınav ! Salı günü biyoloji Çarşamba günü Kimya Perşembe Geometri Cuma günü Fizik ..
Arkamda ki çocuk müzisyen olmak istiyor yanımda ki Tercüman solumda ki Beden Eğitimi Öğretmeni olmak istiyor kardeş .. Bize ne bundan ..
- Genel kültür bunlar bir milletin genel kültüre ihtiyacı var .. ahh biz mi zibidiyiz siz mi safsınız ;
Adam Atatürk’ün İnkilaplarını sayamaz,nası konuşacağını bilmez , böceğin hücreleri mi genel kültür oldu , hacim mi kültür oldu? .. Sorma demedi ki bari kolay sor ne soracağını ne önemliyse baştan söyle çalışsın çocuk rahat çalışsın ..Çalışsın ömür boyu aklında kalsın !
Yook zor sorucağız biz ..Çok merak ediyorsam gider Biyolog olmak isterim ..
Böceği bana ne soruyosun bunu benim kariyerime niye sokuyorsun !
BÖCEĞİ GÖRSEM YA BEN BÖCEĞİ EZERİM YA O BENİ ISIRIR YADA KAÇAR EV EŞYALARININ ARASINA .. O hayvan benim akademik alakam değil hobim değil seçmeli dersim bile olamaz ki ! Sırf bu aptal konular yüzünden binlerce öğrenci sınıfta kalıyor belki başka konulara yeteneği olmasına rağmen ! Ben iyi-kötü maddi durumum kötü olmadığından kendimi okulsuz da yetiştiriyorum başkaları tamirci çırağı olmak zorunda kalıyor ..
Haa hocalar der ki sistem sıkıntı baştan .. Amma öğrenciler de garip yoo tam garip .. Benim açıköğretime 100 rekat namaz kılmam farzdır .. Ne kadar mutlu ve başarılıyım .. Kimse rahat değil kardeşim , milletce kasıntıyız , herif okulu Amerikan Gençlik Filmleri konu başlığında görmüş gelmiş sanki ,değil kardeşim öyle birşey yok .. Orası bir okul abi ,sosyal ortam mecrası değil , kel müdürlerimiz demiş ki ’saç uzatmak yasak ’ arka kapıdan okula girmeye çalışacağın enerjiye 2 dakka berbere gitsen ne olur ölür müsün ? Haa yüzünüz Orlando Bloom - Kıvanç Tatlıtuğ bir saçın eksikti değil mi ..Manken ajansı orası değil mi? Niye kasıyorsun üzülüyorsun.. müdür sen de disiplin sağlayacağım diye Anarşizmi dolaylı yoldan çocuklara kakalamış oluyorsun .. Bu nasıl bir ironi !
-DEVAMINI 2.YAZI OLARAK EKLEYECEĞİM DEĞİNECEK ÇOK ŞEY VAR -
-teşekkürler okuduğunuz için
EREN ATAR
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.