Portmanto Kadar Benli Kalabalıktaydın Şulenar
hayrettin taylan
Kanadı ruha bulanmış bir kırlangıç gibiydin. Can kırıkların olmasın kırk ayaklı hüzünlerimi bitirdin sevginle, çoşularınla.
-Öyle bir haldeyim, halimi sormazsan eriyorum.
Bu dünyanın yalan olmadığını seninle anladım. Bu dünya meğer senden sonra aşkmış. Dünyanın sonu seninle kopuyor, bizi başka alemlere taşıyor.
-Bülbüller türkü söyler, güller halay çeker, yıldızlar dans eder , yeşil gözlerine teslim olur bütün yeşillikler.
-Gözleri görmüyordu yalnızlığım. Seninle baykuş gözlü, felsefi sözlü oldum.
Artık görünmeyen söz, sözlere görünmeyen, anlam arası anlamlara diyar sözü…
-İliştireceğim seni dünyanın en güzel dünyasına. Yeni bir aşk, bir ömür demekmiş. Yeni anladım.
-Sebebi sen olan senelerin yaşam koçuyum. Kendimi eğitiyorum sevilerle. Sevginin iç evine teslimlerimi sunuyorum. Vicdanımın merkezkaç kuvvetinde seni tartıyorum.
-Sana bebekliğin kadar temiz geldim. Sen zaten bebekliğin, melekliğin masum yüzüydün. Bu masumluk, mistik inceliğin bağır teli oldum.
Sözlerimle, özlemlerimle yazdım, yaşadım.
Yoksa yetim cümlelerimle sana yetemezdim. Yoksa, varsıl düşlerin güzeli olarak gelmezdin bağrıma.
Şimdi çok sesli iç sesinle beni sevmene eriyorum. Sen şairim dedikçe iliklerime kadar iliklendim sana.
Seni aradım evin her karesinde. Katre katre her demde aradım ama yoktun.
-Portmanto kadar benli kalabalıktaydın.Seni astım, tüm gömleklerim dile geldi:
-Demek aşkın gömleğini değiştirdin.Şimdi gönlünün gömleği şule şule yanarken, aramıza sığar mı ki bu sevda.
-Artık gömleklerine onun kokusu sinmiştir. Şimdi onca meleksi ve aşk kokusu arasında burnumuzun direği dayanır mı?
Kırmızı kadife gömleğim:
Onun yüzünü asacak bir yar oldun demek. Demek içinizdeki kırmızılar beni geçti.Onun kırmızı düşlerine ne zamandır teslimsin.Üç noktalı anların kıpkızıllığında kızlığı ağlayan kaç deminiz oldu.
-Şimdi onun sevdası yüreğinde sinmişse, kızıllarınız aşkın rengine bürünmüşse söyle ben ne yaparım.
Dilime pelesenk olduğun gün yüzlerindesin. Aşk yüzün yansıyor en güzel anlarıma.
Senin için, senin içinde yaşamaya karar verdim.
Seve seve manaların manidarı oldun. Seni en derin anlamların aynasına taşıdım. Neyi yazsam, neye kalsam sensin.
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.