AHH BE BAHAR...
Ahh be bahar...
Derinden esmeseydin bu kadar.
Yüreğimin tozlu raflarını yeniden eşelemeseydin ne var.Zaten yeni iyileşmeye yüz tutmuştu içimdeki yaralar...
Ne de erken uyanmıştım bu sabah.Yüzümde turlasın istiyordum günün ilk ışıkları.Penceremin önünde,kahve fincanım elimde. Yoğun miskinliğimden ,kalp kırıklarımdan kurtulmak için tam da zamanıydı.
Seninle geldi sevdiğimin kokusu.Alabora oldu duygularım.Ne kadar kovalarsam kovalayım üstüme üstüme geliyor mazinin sızısı...
Hazır bu haldeyken bir içimi dökeyim bari.Belki alır götürürsün sitemlerimi bahar kokulu sevdiğime.
Ey benim eski yaram.
Söyle neydi seninle kavlimiz.
Sahi söylesene yaşadıklarımızın manasını.
Zira hiç anlıyamamıştım bu ayrılığın sebebini.
Gerçekten aşkmıydı bizimkisi.
Canı gönülden sevmişmiydik
Ellerimiz kenetlenip,yeminler etmişmiydik.Hangimiz kırmıştık sadakat zincirlerini.Hangimiz avuç avuç közlerle başbaşa bırakmıştık diğerimizin yüreğini...
Bunca zaman sebepsiz selamı sabahı kesen hangimizdik acaba.
Yok.Yok sevdim deme bana.Sevsevdin yıldızlar yerine karlar yağmazdı saçlarıma.Gülen yüzümü,sevdanla parlayan gözümü hüzün sararmıydı böyle.Sesim soluğum kesilip çekilirmiydim kabuğuma.
Bir bana bir de kendine bak.Ne saçlarında ak ne umarsızlığın da zayii, ne de yüreğinde mazi var.Almış gidiyorsun başını.
Nerede akşam orada sabah olmuş duyguların.Kabına sığmıyorsun,yani şu dünyanın anasını ağlatıyorsun.
Bilirmisin ne zaman oldu penceremden dışarıya bakmayalı.
Sokaklarda yürümedim izine rastlarım,dünya küçük ya karşılaşırım,dayanamam buruk bir merhaba derim diye....
Hatta,
Bilirim gözlerim gözlerinle buluşursa başa dönerdim.Yeniden ümitlenirdim.Kaypak duygularına bir kez daha yenilirdim...
Ah be bahar...
Derinden esmeseydin bukadar.
Ya da baharı bekleyen gönüllere yol alsaydın.Onlara aşka dair şarkılar söyleseydin.Sevdiğini yarı yolda bırakmasın diye okkalıca bir kulaklarını çekseydin.Ben de ki yarım sevdanın küllerini üfleyip başıma iş açmasaydın.Bu akadar unutmanın eşiğine gelmişken kalbimi dürtüklemeydin...
Ah be bahar...
Al git kokusunu da aşkını da o vefasız yare.Artık merhem olmaz bu çığırından çıkmış acılarıma çare.
Çünkü ne gelecekmi diye yollarına bakıyorum onun, ne de gönül kapımın çalmasını bekliyorum.
Sen sağ ben selamet.
Sevenler olsun Allaha emanet...
ÇİMDİK. 16.03.2013
YORUMLAR
OKUDUM ;YAZAN YÜREGİN YERİNE KOYDUM KENDİMİ .DAHA HOS OLDUM YASADIM OKURKEN TÜM BAHARİ EMEGİNİZE VE YÜREGİNİZE SAGLİK
çimdik
Hissettirebildiysem ne mutlu bana.
Selam ve sevgiler.
mesut YİĞİT
Ey benim eski yaram.
Söyle neydi seninle kavlimiz.
Sahi söylesene yaşadıklarımızın manasını.
Zira hiç anlıyamamıştım bu ayrılığın sebebini.
Gerçekten aşkmıydı bizimkisi.
Canı gönülden sevmişmiydik
.
..kutlarım gönül sahibini.......günaydın..
çimdik
Çok teşekkür ederim ziyaretin için.
Selam ve sevgiler.