- 872 Okunma
- 1 Yorum
- 0 Beğeni
... Yazısına Yorum Yap
"..." başlıklı yazı ile ilgili düşüncelerinizi ve eleştirilerinizi diğer okuyucular ile paylaşın.
YORUMLAR
15 Mart 2013 Cuma 19:47:23
:) kardeş umarım herşey gönlünce olur... ruh ve beden bir olur. selamlar.
Yagmur Esintisi
@yagmuresintisi
dışarı çıkacaktım abimi görünce geldim... şehire aldırmamayı öğrendim ya... kim ne yazarsa yazsın aldırmıyorum kalbim mutmain şimdi... hiç doğrudan teklif etmemiştim bu gün sonu ne olursa olsun yaptım... ben kendimden şüphe etmiyorum onun da bana ait olduğu hissi hiç eksilmedi kalbimden buna inanırken ortada bırakmamalıydım... kararımı görüp ona göre davransın... derdim huzursuzluğu değil huzurlu olması eskisi gibi gülmesi ben varım... dertten korkmuyorum... derdim başka başım derde girerse abim var nasıl olsa... selamlar...
yavuzceyhan
@yavuzceyhan
:)))) iyi dedin...iyi ettin..iyilikle bütünleşsin düşünceler. umarım beklentinin ne olduğunun farkındasındır. karşındakini iyi tahlil etmişsindir...vs. dedim işte.
Yagmur Esintisi
@yagmuresintisi
sayfayı da temizledim ki... geçmişin izi kalmasın geçmişten ders alırım sadece... sadece bu olsun... Allahtan hayır istedim... hayırlı olacağına inanırsa "evet" der... onunda şüphesi kalmasın
Yagmur Esintisi
@yagmuresintisi
tahlil değil :) insan başka bir varlık... beklenti ben teklif ettim beklentim ne olaki gönül işi bu zorla olmaz... beklenti sadece kendim için olur benim için karar istemiyorum biz olacaksak hayatı heryönüyle paylaşabileceksek karar evet olur... insan hayatı bu.. geleceği için uygun olup olmaması artık... karar bende değil, benden çıktı...
yavuzceyhan
@yavuzceyhan
:)))) bekle bakalım hayırlı haberi.... herşeyin hayırlısı de bekle .
Yagmur Esintisi
@yagmuresintisi
beni çoğundan iyi tanırsın yavuz abi... bekle desin ben beklerim... ne gelirse hayır olsun... narı da hoş nuru da hoş...