- 492 Okunma
- 2 Yorum
- 0 Beğeni
Sınıfta Kalanlar
Sınıfta Kalanlar
Telaş etmeyiniz! Evrensel gerçekler bir bir açığa çıkıyor. Doğru olan kalıcı diğerleri silinecek!
İlkler ya idam edilir, ya çarmıha gerilir, ya da susturulmaya çalışılır! Öğretileri egemenler belirler! Toplumun genel eğilimi yönünde olanlar geçici olarak maddi ve manevi menfaat sağlar. Menfaatleşenler, sonra lanetleşir! Sonrakiler ilkleri doğrular!
Sınıfta kalanlar, hep sorun çıkarırlar; diğerlerinden hem tecrübelidir hem de bilgilidir! Ruhsal alanda da bu problem var! Bir üst boyuttan geri düşenler ya da ilerleyemeyenler alt boyutu mahveder! İlerde bu daha da açılacak. Şimdi özet söz yeterli. Sınıf atlayamayan veya sınıfta kalan ruhlar kinlerini, dinlerini ve ezikliklerini aşağı aktarıyor! Ruhsal tesire dikkat!
Evrensel döngüde mutlak adalet vardır! Yakınanların, yakındıkları şeyler aslında kendi tercihlerinin geri dönüşmüş halidir! Yakınılan her ne ise onda payları vardır!
Evrensel üst boyut da akıllanıyor! Alt boyuta yolladıkları bilgilerin insanlığı getirdiği noktayı gördüler!
Durum tespiti başka, yakınmak başka! Yakınanlar, aslında kendilerini şikayet ediyorlar!
Aslında
Bir damla isen tüm denizin özelliğini içinde taşırsın
bir damla kandan insanın tüm yapısı açığa çıkar.
Geriden gelen toplumlar, öndekilerin çöpe attığı fikirleri yaşar ve öndekilerin hatalarını da tekrar ederler! Öndekiler ilerlediği sürece onlar da ilerler. Sıçrama yapan toplumlar ise öndekilerin hatasını tekrar etmez! Bazı sıçramalar, topun duvardan geri sıçraması gibi daha da feci bir gerilemeyi getirir! Batı’nın geri düşüşünün nedeni bu.Yine de düşmeyenler ileri noktayı yakalayanlar örnek olacak! Doğu ise hala takipte…
Son tahlilde; insanlık “İnsan” olma yolunda! Bu seyir tamamlanacak! Allah nurunu tamamlayacak!
Selametle,
Ahmet Bektaş
YORUMLAR
Ben hep şunu merak etmişimdir.İnsanoğlunun beyni devamlı gelişiyor. Geçmişte savaşlar olmuş, kan dökülmüş.Zamanımızda hala savaşların olmasına aklım ermiyor. Aslında halklar, birbirleriyle dostça yaşamışlar.Savaş emrini verenler liderler oluyor bir yerde.Umutsuz olmamak gerekiyor.Yıllar sonra insanlık en üst düzeye çıkıp, dostça yaşanılan bir yeryüzü olur inşallah dünyamız.Saygı ve selamlarımla..