- 765 Okunma
- 3 Yorum
- 0 Beğeni
H U Z U R....
H U Z U R, NE PSİKOLOJİK OLARAK, NE SOSYOLOJİK OLARAK VE NEDE TEKNİK OLARAK NET TANIMLANABİLEN BİR OLGU DEĞİL Kİ ZATEN.. HUZURUN NEREDE OLDUĞU DA TARİF EDİLEBİLMİŞ DEĞİL... BENCE KUŞKUNUN OLMADIĞI HER HANGİ BİR YERDE.. HER ŞEYE RAĞMEN SAF KALABİLMİŞ BİR YÜREKTE, MASUMİYETLE SAÇLARIMIZI SERİVERDİĞİMİZ ANALARIMIZIN DİZİNDE. VE HİÇ KUŞKUSUZ ŞEVKATLE BAŞIMIZI OKŞAYAN O ÖPÜLESİ ELLERİNDE... BAKARKEN DALIP GİTTİĞİMİZ,ADETA İÇİNDE ERİYİP KİMYASALLAŞTIĞIMIZ YARİN SEVECEN GÖZLERİNDE...EMEĞİMİZLE HAK ETTİĞİMİZ VE RAHATÇA PAYLAŞABİLDİĞİMİZ EKMEĞİMİZDE... SEHER VAKTİ KULAĞIMIZDAN YÜREĞİMİZE AKIVEREN VE O AN, BİN BİR GÜNAHA MÜPTELA OLDUĞUMUZ HALDE KADİR-İ MUTLAK OLAN ALLAH’ A İBADETE ÇAĞIRAN EZAN SESİNE İCABET ETMEKTE. YÜKLÜCE ÖDENEN SİGORTA POLİÇELERİNDE BELKİ DE.....HUZURU KAÇIRAN " YARINA SENET" YAPAMAYIŞIMIZ SAKIN...? OYSA ÖLÜMÜN DE GÜZELİNİ DİLEMEK VE HATTA UMMAK DİNİ BİR VECİBENİN İFASINDAN ÖTE, HAYATA POZİTİF BAKABİLMENİN DE İLK BASAMAĞI OLMALI. YAŞAMA KATILMALIYIZ, YAŞAMALIYIZ... ÇÜNKÜ YAŞADIKLARIMIZLA VARIZ VE YAŞAYACAKLARIMIZLA VAR OLACAĞIZ. UMULUR Kİ; HER KES İÇİN SEVGİ DOLU VE HUZUR İÇİNDE VE SAVAŞSIZ BİR YAŞAM OLSUN... ASLINDA CEVABINI İYİ BİLDİĞİMİZ BİR SORU BU, AMA HAYAT HER ZAMAN VE HER KES İÇİN CÖMERT DEĞİL... MADEM MİSAFİRİZ BU DÜNYADA; EH, MİSAFİR UMDUĞUNU DEĞİL BULDUĞUNU DERLER... TABİİ Kİ A R A M A K T A N A S L A V A Z G E Ç M E K Y O O O K....
Selda İyiekmekçi..
YORUMLAR
huzur.....tezat , karşıt duygu düşünce anlam... karşıtlar ile yaşam zamana yayılmakta ve hayatlar olmakta bizlerce . ama yaratan için karşıtlık , çokluk gibi kavramlar yok . işte o herşeyin tek olduğu yer , tek his...işte o huzur denen olay bence. selamlar can alıcı soruyu soran gönüle.
İYİEKMEKÇİ
yavuzceyhan
İYİEKMEKÇİ
Bu anlayış, huzurun bir tür birleşim ve tamlık hali olduğunu düşündürüyor. Yani, huzur belki de tüm zıtlıkların ve karşıtlıkların aşıldığı, tek bir bütünlükte birleştiğimiz bir yer. Bu bakış açısıyla, huzur, her şeyin tek olduğu, karşıtlıkların ötesinde bir durum olarak algılanabilir.
Selamlar, bu derin düşünceyi paylaştığınız için teşekkürler.