UMARIM BİR GÜN ANLARSIN.
Birine güvenirsin. Tanımak istersin onu.. Zamanla farklı gelmeye başlar. Dersin ki, gerçekten çok farklı birisi. Duygusal, düşünceli.. Hoşlanırsın yani. Sana ilgi göstermesi hoşuna gider. Aynı şeyleri yapmaya başlarsınız. Aynı şarkıları dinlemeye aynı konuları konuşmaya başlarsınız. Ve sonra zamanla bu hoşlantı aşka dönüşür. Beklersiniz. O da sizi seviyordur biliyorsunuzdur. Bu yüzden beklersiniz ne olacak diye amaçsızca beklersiniz.. Ve en sonunda beklediğiniz an gelir. Alır sizi karşısına ve der ki, seni seviyorum. Mutlu olursunuz. Başınıza neler gelecek bilmezsiniz ki.. Seviyorsunuzdur. Hemen atlarsınız kollarına. Güven der, güvenirsiniz. Yapma der yapmazsınız. Odur artık her şey. Onun için yaşarsınız..
Sonra bir gün gelir. O sizden vazgeçmek ister. Neden dersiniz.. Neden böyle oluyor ? Bilmiyorum der. Yalnızca artık eskisi gibi değil.. Eskisi gibi olmayan nedir dersiniz.. Olmaz dersiniz. Senden ayrılamam. Bunca zaman sonra, onca yaşantıdan sonra..olmaz..
Ama o ne yapar ? Sadece özür diler ve gider. Nefret edersiniz o an ondan. Gözlerinize baka baka sizden gitmenizi istemiştir. Bu acıtır canınızı. Hem de çok.. Ve işte nefret edersiniz. Seve seve nefret edersiniz..
Dönmesin istersiniz artık. Her gün ağlamaya başlarsınız. Zaman geçtikçe daha iyi anlarsınız gelmeyeceğini.. Bu yüzden daha da nefret edersiniz daha da ağlarsınız. Artık alışmışsınızdır hasretine. Gelmesin istersiniz. Uzaktan sevmek istersiniz. Hem gelse bile..dönemezsiniz ki artık. Güven bitmiştir. Anılar ölmüştür. Yalnızca acılar gözyaşı ve kırgınlık kalmıştır geriye..
Doğru değil mi ? Anlattıklarım tam da size olan şeyler.. Ve bizler hala acı çekenleriz değil mi ? Tüm bunları belki daha da beterini yaşayanlarız.. Bizler insanlara neden güveniyoruz ? Neden hep kaybediyoruz? Anlamamız gereken bir şey var.. İnsanlar bizim gibi değil..
Benim canım yanıyor. Yüreğim paramparça. En derinden hissediyorum acıları. Artık güven yok. Bağlanmakl yok. Yalnızca acı çekmek var. Durduk yere hüzünlenmek.. İstemeye istemeye deşmek yaraları, kendi kendine eziyet etmek.. Tüm bunlar var. Ama sen yoksun. Olmayacaksın da. Ben dayanacağım. Sen de.. umarım bir gün anlarsın.
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.