- 802 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
" OF DELİ YÜREĞİM OF KALDINMI TEK BAŞINA YİNE" KOŞULSUZCA SEVEN VE ASLA YARGILAMAYAN YÜREĞİNLE ÖYLECE "....NİZAMİ MERT.........
.
" OF DELİ YÜREĞİM OF KALDINMI TEK BAŞINA YİNE" KOŞULSUZCA SEVEN VE ASLA YARGILAMAYAN YÜREĞİNLE ÖYLECE "
Of deli yüreğim of kaldınmı yine Koşulsuzca seven ve asla yargılamayan yüreğinle başbaşa. Milyonluk şehrin içinde bazen bir insan bulamazsın konuşacak kalırsın güneşin aydınlığı kucaklarken gönlüyün karanlığında öylece. Yüreğin sıkılır dudakların titrer kendi içinde yolculuk yaparsın. Gözlerine bir ışık takılır sevgi ve dostluk adına. Ancak onun aydınlığında çıkarsın karanlıktan. Dilinde bir dua yakarırsın yüce yaratıcıya tüm benliğinle...
Ve: "Rabbimiz, bize gözler sevinci (gönüller açan) eşler ve çocuklar lutfeyle ve bizi korunanlara önder yap!" derler.Furkan Suresi/ 74...
Sorumluluk sahibi her insanın yapacağı bir güzel duadır bu. Bu duayı zaman zaman resullerde peygamberlerde yapmıştır En bariz örneği Hareti İbrahimdir.
Rabbimiz, gerçekten ben, çocuklarımdan bir kısmını Beyt-i Haram yanında ekini olmayan bir vadiye yerleştirdim; Rabbimiz, dosdoğru namazı kılsınlar diye (öyle yaptım), böylelikle Sen, insanların bir kısmının kalblerini onlara ilgi duyar kıl ve onları birtakım ürünlerden rızıklandır. Umulur ki şükrederler. Rabbimiz, şüphesiz Sen, bizim saklı tuttuklarımızı da, açığa vurduklarımızı da bilirsin. Yerde ve gökte hiçbir şey Allah’a gizli kalmaz. Hamd, Allah’a aittir ki, O, bana ihtiyarlığa rağmen İsmail’i ve İshak’ı armağan etti. Şüphesiz Rabbim, gerçekten duayı işitendir. Rabbim, beni namazı(nda) sürekli kıl, soyumdan olanları da. Rabbimiz, duamı kabul buyur. Rabbimiz, hesabın yapılacağı gün, beni, anne-babamı ve mü’minleri bağışla. (İbrahim Suresi, 37-41)
İbrahim için Rabbi ona tek başına bir ümmetti demişti. Şimdi sende bir başınasın yüreğim. Yüreği ile yapayalnız yaşayan insan denizinin içinde insan kalmaya çalışıyorsun." BIKMADAN USANMADAN SEVGİYİ " HOŞ GÖRÜYÜ " AHDE VEFAYI "anlatıyorsun durmadan. Hayatını bu üç güzel kavrama adamışsın. Bu üç kavramın dışında değer verdiğim başka bir şey yok benim diyorsun. Para diyorlar;" Dünyada en nefret ettiğim şey para diyorsun." Halbuki insanlar para için yaratılışlarını değiştiriyorlar. Sen diyorsun ki; Para tüm dostlukları bozuyor yaratılışlrını değiştirmekte ne?. Ne mutlu sanaki yalnız yüreğim Sen paranın Şeytanın görünen ve çalışan yüzü olduğunu görüyorsun..." NE MUTLU SANA " .....Nizami MERT/ADANA...
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.