- 1010 Okunma
- 5 Yorum
- 1 Beğeni
Çok Okunan Yazı Yazmak-Yaşasın Aborjinler
— Aloo, Necmi buldum, bulduuumm!
— Neyi buldun Ekrem?
— Yazacağım Yazı’nın konusunu.
— Neymiş peki?
— “Aborjin’lerin Dini Bayramları.” Yoksa “Resmi Bayramları” mı desem?
— Nerden bulursun böyle konuları bilmem ki. Kesinlikle tutmaz.
— Ne biliyorsun tutmayacağını birader, hemen kestirip atıyorsun. Konu özgün olmalı. Bak göreceksin bu defa 15.000’i patlatacağım, en az 2.000 tane de yorum bekliyorum...
— Geçen sefer de tutmayacağını söylemiştim. “Çöl Aslanlarının Avlanma Mevsimindeki Davranışlarının Psikolojik Yönden İrdelenmesi” peh. Yazının uzunluğu 64 sayfa, başlığı bile nerdeyse 1 sayfa. Toplam 5 kişi okumuştu.
— O “5” te bir yanlışlık var demiştim, aslında “5.000” ama sayaç sıfırları göstermiyor. Hem 5 kişi de olsa sindire sindire okumuşlardır.
— Kimse de yanlışlık yok da sen de mi var, 5 kişi okumuş işte. 64 sayfalık yazı da iyi siner ha. Sana kaç defa söyledim Muzaffer Bey’in yazdıklarını bir oku diye. Adam defalarca konuyla ilgili yazdı, okusan sana çok faydası olacaktı.
— Sen okudun da n’oldu? Hatta onları okuduktan sonra bir de şiir yazmıştın “Tendürek Dağındaki Işık”, Ağrı Dağı bile değil heh he.
— Olsun, ışık var ben de, o şiiri tam 178 kişi okudu n’aber!..
— Bak işte, hep söylüyorum o sayaç yanlış sayıyor diye, o şiirde de fazla sayma var.
— Neyse sen ne istiyorsan onu yaz birader, ben de Site’ye yeni YAZI yazacağım daha. Hadi sana iyi şanslar.
— Teşekkürler, sana da birader. Ben de üzerinde bir iki rötuş yapıp yayınlayacağım. Görüşürüz. Yaşasın Aborjinler…
* * *
Suat ZOBU