- 458 Okunma
- 1 Yorum
- 0 Beğeni
FENERLİLERİN ÜZÜLMEYE HAKKI YOK
FENERLİLERİN ÜZÜLMEYE HAKKI YOK
Dün akşam ki maçı ev`den amcamlar ve ailemle seyrettim. Aman seyretmez olaydım. Ben Galatasaray gol atınca sadece alkışladım onda bile deli oldular neden alkışlıyorsun sen hain misin? Dediler hemde babam beni dövmeye yelkendi. Ben yenede yılmadım ve babama evet galatasarayı tutuyorum dedim. Ve bilgisayarımın fişini çekti. Ve gitti. Bizim ailede herkes Fenerbahçelidir. Tamam. olsunlar. Bende fenerliyim. Amaiyi bir milliyetçiyimde aynı zamanda. Çoktan beri bir türk takıma yada bir türk avrupada temsil etmedi. Atletizmde olimpiyatlarda başarısız olduk. Ve Galatasaray gidemiyorken Fenerbahçe gidiyordu. O zaman fener çıksaydı. Oralara fener gelseydi. Ben aslı çakır Alptekin nasıl birinci olmuşsa öyle sevindim galatasarayın çeyrek finale çıkmasına. Milliyetçi duygular. Bu modern futbol dedikleri bunu bile aldı bizden. Yan yana maç bile seyredemez olduk. Ama burada fenerbahçeye de bir eleştiri getirmek lazım galatasarayın kötü fenerin iyi olduğu bir 2000 ler seyrettik o yıllarda fenerbahçenin bir başarısını gösterin bana. Sadece çeyrek final var. Başka başarı yok oda geçici bir başarı. Fenerliler benim sevinmemi değilde aziz yıldırımın bu kadar başarısız olup nasıl başkanlıkta kaldığını sorgulasınlar. O zaman fenerbahçede başarılı olur. Kişi ilk önce kendisine bakmalı.
Maçın analizine gelince; ilk yarı tesadüflerin maçıydı. Galatasaray iyi oynarken schalke bir korner kazandı ve maçın hakeminin drogbaya yapılan faul ü görmemesi sebebiyle golü Galatasaraylılar kalesinde gördü. Gs nin bebaberliği yakalamasıda ilginç schalke baskılı oynarken bir atağa çıkıyor ve snejder e faul yapılıyor gs kullanıyor ve Hamit in müthiş şutunda gol oluyor. İkinci gol ise yine schalkenin bir atağı boş dönüyor. Ve muslera hızlıca buraga uzun atıyor. Ve burakta kendisine yakışır bir şekilde kalecinin üstünden top ağları buluyor. Dedim ya tesadüflerin yarısı oldu ilk yarı.
İkinci yarıda terim takımı çok yasladı. Dikkat ederseniz kanatlardan gelmedi schalke ordadan yani melo ve selçuğun yerinden. Takımı o kadar geri çekmemelisiniz. Çünkü öyle olursa Pendik spor bile size gol atar çünkü adamlara al bu alan senin diyorsun. Nitekim golde ortadan atılan bir sut ve direk geri dönüş ve gol. Bu geri yaslanma taktiği chelsea nın geri yaslanması her zaman tutmayabilir. Gs ilk önce topu tutmalıydı. Yani zaman geçirmeliydi. Defans yapmak demek geri çekilmek demek değil rakibine alan bırakmamadır. Drogbayı oyundan almalıydı. Çünküsü topları çok ezdi. Aldığı topu kaptırdı. Ve bu schalkeye atar olarak döndü. Ve schalkenin de yapamaması musleranın biraz daha iyi oynaması galatasarayı turu kontrada umutun attığı golle geldi. Tebrikler aslanlar.
YAZAR:YUNUS EMRE SÖZGEN
YORUMLAR
Siz Fenerli olduğunuza emin misiniz? Babanız iyi yapmış.
Bence siz 4-1 yenildikleri halde hala kendilerini haklı gören Bursasporlulara soru sorun GS peşinde koşacağınıza...
Bunun milliyetçilikle ne ilgisi var?
Milli Takımın maçı değildi ki bu?
Kendi takımına Fenerliler şunu-bunu sorgulasın diyen birisi ancak olsa olsa gizli bir Galataraylıdır.
Mustafa Denizli'nin dediği gibi; '' İçimizdek İrlandalılar çoookkk... ''