- 728 Okunma
- 9 Yorum
- 0 Beğeni
HİKAYE ...
----Ne ölmüş mü ?
----Hiç sorma çöplükte ölüsü bulunmuş,yazdığı hikayeyi okuyan, hayvan severlerden bi akıllı, kedi düşmanı diye öldürmüş zavallı kadını ...
----Ayy çok üzüldüm ya tüh ! Allah taksiratını artırsın...
Yeni bir hikaye dizisi başlatmıştı. Yazmayı çok seviyordu.
Empati yapmaK, bir başka insanın iç dünyasına dalıp, onun yaşadıklarını anlamaya çalışmak...
Anlamak değildi belki bu,acaba ne düşüncelerle yapıyordu, hangi duygular içinde hareket ediyordu ve neresinde neler yaşadıktan sonra, hangi feleğin, hangi çemberinden geçerek, yer alıyordu kimbilir, yaşam yörüngesinin içinde...
Hikayesinde ruh hastası bir kadın,kedilere karşı savaç açmış durumda. Kadın nerede bir kedi görse yakalayıp evinin baçesine gömüyor...
Kedilerin kulaklarını kesiyor, kuyruklarından ağaca asıyor, açlıktan ve susuzluktan ölmelerini bekliyor ve bunları yaşlı ve konuşma özürlü, annesinin gözleri önünde yapıyor....
Ve annesi yarı felçli bir kadın ve kızının elinde yaşamaya mahkum bir kadın...
İlk bölümü bu şekilde biten hikayesini, hikayelerini yayımlattığı dergiye gönderiyor, hikaye yazmayı seven kadın...
O günün üzerinden bir hafta geçiyor. Akşamı işten dönerken bir adam tarafından takip edildiğini anlayan kadın kendini evine zor atıyor...
Ertesi gün ve diğer günler bir daha görmüyor O adamı.
Hikayesinin ikinci bölümünü yazmaya başlıyor...
Bir akşam, aniden gelen bir haber üzerine, akşamın geç bir vaktinde, dışarı çıkıyor. Çıkış o çıkış. Bir hafta ortalıkta görünmüyor hikayeci kadın.
Bir haftanın sonunda komşularının ihbarları üzerine, evinin kapısı polislerin eşliğinde açılıp içeri giriliyor.
İçeriye girdiklerinde komşuların, rahatsız olduğu kokunun nedeni anlaşılıyor. Evde üç tane kedi ölüsü bulunuyor...
Komşuları çok üzülüyorlar:
----Bu kadın kedilerini evlatları gibi severdi. Bunları yanlız bırakıp asla bir yere gitmezdi,kesin başına bir şey gelmiştir,diye ifade veriyorlar...
Tam bir kedi hayranı olan hikayeci kadına komşuları, kendi aralarında ’ kedi annesi ’ diye lakap bile takmışlar...
Tam bir hayvansever yani...
( ama insanlarıda severmiş,insan düşmanı sanılmasın sakın, ( YAZAR ) ...
YORUMLAR
Anammm, tam bunu okumaya çalışırken ki oğlum Vakkas klavyelerin üstünde durmadan ellerime vurup, kuyruğu ile yüzümü gıdıklıyor du..
Ayyyy çok ürktüm üstadım!!
Sizi kutladıktan sonra onu şımartmalıyım. Mazallah gelip benim bitanemii de keserler...
Nazlıgelin tarafından 3/14/2013 12:22:55 AM zamanında düzenlenmiştir.
Evet ne yazık ki insanlarda böyle bir yanılgı var.
Hayvanseverler insan sevmez, insanlara yardım etmez sanıyorlar.
Oysa öyle değil; insanın içinde şefkat varsa,bütün canlılara yöneliktir. Sadece insan kendi hayatını idame ettirebildiği ama hayvanların böyle bir lüksü olmadığı için onlar daha çok yardıma muhtaçlar. Kendilerine yapılan zulme bile itiraz edemiyorlar.
Fakat hikayeci kadın empati kurmak için yanlış birisini seçmiş.
Size bir tüyo; hiç bir kedisever böyle bir insanla empat olmayı deneyimlemek istemez.
Çünkü ha hayvan katili ha tecavüzcü...
Sevgilerimle...