İlişki Evreleri
Güzel kız , yakışıklı beyaz atlı prensini bulur. Birbirlerine delicesine aşık olurlar ve masalımız mutlu sonla biter..
Demeyi çok isterdim fakat ne yazık ki deneyimlerden edindiğim kadarıyla bu masal hiç bir zaman burada bitmiyor.
Güzel kız önce yaklaşık 6 ay ( bu maximum süresidir) yakışıklı prensle geziyor eğleniyor canımlar aşkımlar havada uçusuyor..
Peki bu altı ay sonra ne oluyor işte o zaman hayat mutlu sonla biten bi masal değil , sonu depresyonla biten bir son yazmaya başlıyor kızımıza..
Güzel kız hafiften kıskanmaya başlıyor prensimizi. Önce kız arkadaşlarının hepsini çevresinden uzaklaştırma çabası içine giriyor buda yetmiyor erkek arkadaşlarıyla görüştüğü zaman tavır yapıp günlerce küs kalıyor.. Prensimiz çaresiz boyun eğiyor ama içten içe kendini kapana kısılmış hissediyor ilişki devam ediyor fakat artık prensimiz biraz agresifleşiyor.. Peki bu evrede ne oluyor? Prensimiz ufak yalanlara başvuruyor. Görüşmediği kız arkadaşlarına bi kaç mesaj atıyor, güzel kızımızı evdeyim diye uyutup arkadaş ortamında özgür olmanın tadını çıkarıyor bir zıplıyoooor... iki zıplıyoooorrr üçüncü de güzel kızımız bir mesaj yakalıyor ve sinir krizlerine giriyor.. Bu evrede güzel kızımız öyle bir değişim geçiriyor ki o bile tanıyamıyor kendisini.. Kıskanç,depresif,sevilmediği hissine kapılan bir kadının her zaman yaptığı gibi olmadık yere kavga çıkarıyor , prensimizi sıkıyor da sıkıyor. O sıktıkça prens soğuyor , uzaklaşıyor ve güzel kızımız artık dayanamayıp bütün ilişki süresince yaptığı fedakarlıkları ortaya dökmeye basladığı zaman. prens hadi bana eyvallah diyor .. Kızımız günlerce ağlıyor , uyuyor , kimseyle görüşmüyor bu arada prensimiz gününü gün ediyor özgürlüğünü doyasıya yaşıyor ..(yaklaşık 6 ay sonra) Kızımız sabah uyandığında güneşin çok güzel parladığını farkediyor. Hayata tekrar başlama kararı alıyor işte o aynı günün sabahı prensimiz de güneşin aslında prenses olmadan ne kadar sıradan olduğunu farkediyor..
Gerisimi? gerisi malum prens dönmek istiyor..
Güzel kızsa sonunun depresyonla biteceğini adı gibi bildiği bir aşka çoktaaan yelken açmış oluyor :))
Evet dostlar burdan çıkaracağımız mesaj su ; sevgili erkekler lütfen bir ilişkiye başlamadan önce 39 kez düşünün..
ve sevgili hemcinslerim; Sıkmayın artık su adamları yahu unutmayın ; aldatmak isteyen erkeğe zincir vursanız dahi o yine bir yolunu bulup yapar ;)
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.