Bir şule dili yazdı buzullarımı
hayrettin taylan
Bir şule dili yazdı buzullarımı…
Sözcük sözcük eridim, erittim buzul kitapları.
-Harf harf işlendik, büyüdük, büyülendik sevdaya.
Sevdamın arka bahçesinde güllerin, aşkı yetiştirmekte.
Derin bir koku yüreğimi doldurmakta.Aska muhtelif yollara sıralanıyor sırlarıma.Bir sırrın daha var biliyorum. Ömrünü aşıladığın benle güzellik şehri oluyorsun.
Şehrinin şehrine geldim.Kahırların kahinleri hüznü gebeye bırakmak için yıllarını salmakta.Salışın filminde kalmışlık dersi var.Ben her şartta sana kalmaktayım.
-Eşsiz esintilere,ders veren cemalinde toplanıyor yüreğim.
Işıltının dansına kaptırdım .Oynuyorum, yerkabuğundan deprem dansı öğrendim.İçimde fay hatların var.Seni sevmenin tatlı felaketini yaşıyorum.
Bir şule dili yazdı buzullarımı.Küle dönüşen buzullarımın berraklarında oyalandım damlacıklarına.Bir yar denizisin diye denizleri sevdim.Yüzme bilmeyen yüzüm ,güzel yüzünde yüzmeye başladı. İlk kezlerin senin daha fazlaydı.Benim de ilk kezlerim var seninle.Seni sevmek ilk kezindeyim. Sevmek ilk kez bu kadar ilkleşiyordu.
Aba telimde hasret besteleri kendini bulurken, bir gün seninle aynı bağrın sazında sözsüz çalınışa hazırlanıyorum.
Katmerli duruşun mevzsiyim.Kim ne derse, kim ne sunsa umurda da ömrüm de değil bilesin Şulenar.
-Finoluk yapan haz ısırganlarına karşı tavrım , duruşum, akışım belli.Bir denize teslim oldu yüreğimin beyazları.Beyaz teninde rengini buldu istenirlik.
Ayrıştırılmış sınırlarda mayınlar vardı.Belkiler bir bir patlıyordu.Gözlerine bakarak, ayrım yok demek istedim.Ayrım ile gönlü kahrım arasında kayıplar kendine inatlaşırken.
-Özlemin duvağına seni yazarken, zaman ve yarın senden yanaydı.Bir yar kumaşıydın, bulunmaz Hint kumaşı değildin. Her yere yar değildin.Ruhumuzun yer dediği, sevdamızın yar dediği, hislerimizin gök dediği ,içimizdeki çocuğun işte bu dediği , işte arananın arayanı, işte istenenin istendik aynası, işte gün ‘eşim, işte ruhu ikizimin ömür suları dediği en güzel şeylerin toplamındayız.
Bizi biz eden toplam sevilerin, tutkuların, isteyişlerin ,tutkuların, yarınların g
Güzel niyetlerine diyet olduk.Yazıldık yazgının okuluna.Yaşamak için gideceğiz bu okula.Bütün dersler sen, sınıfı geçmek için seni yaşarak tanımak lazım.
-Bir ömür okulusun diye seni bitirmeye geldim.Özel dersine , özel ilgine , özeli de özel kılan kadınlık ilmine geldim.İlmek ilmek işle beni.Ruhumun ebrularında süsle beni.Güzel yarınların yar olma defterine yazdır beni.
-Susuşları kırılmış, kırılmış suları çok olan çoktan seçmeli bir soru gibi önyargılara ıslanmıyoruz.
-Kaygıların dehlizinde değiliz.İyi niyetlerimiz hep diyetteydi.Her şey normaline sobelendi.Kimsesiz değil sevdamız.Artık, seni sevmek sevabın cevabı.
-“Bir öpücük istedim annen-baban hayrına.” Hayırlı bir evlat olmak için elbette bu dudaklar ödevini yapacaktır zamanla.
Sevdamızı tümleyen güzel emeklerin somununda diz çöktü dizelerim ve dizlerim.Artık, senli bir gelecek eşitiyim.Artık, seninle tüllenir, tümlenir, güllenir, aşka sihrini bırakır seni bırakamamazlık.
-Ben seni asla bırakamayacağın aşk başkanıyım.Gönül gönüle kalışın kallavisinde kavlar yanıyor. Şule şule eriyorum sevda sonsuzluğuna.Öylece kalıyor, öylece sonsuzluğa şifreleniyorum.
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.