ŞEREFSİZİM TARAFSIZIM !!!!
-Bir daha oynatırsak net olarak şey edebilirik.
-Atilla’dan rica edelim bir daha oynatsın.
-Oynat Atilla.
-Şimdi bakın bu pozisyonda kırmızılı futbolcu beyazlı futbolcunun ensesine tekme vuruyormuş gibi görünüyor fakat aslında tekme vurmuyor selam veriyor,bakın....işte ...durdur burada..işte şurada ayağını kaldırıp selam veriyor bakın ağzını okuyalım...
-Dudağını
-N’olmuş ki dudağına
-Dudağını okuyalım demek istediniz yani
-Yok ben direk ağzını okuyalım dedim.
-Hocam ağzını okursak başka şeyler çıkar altından.
-Yok be ya ne çıkacak altında bişi yok.
-Başka pozisyona geçelim
-Buyurun geçelim.
-Hocam kalkmanıza gerek yok yani, pozisyonu seyredelim demek istedim.
-ha ben de zannettim ki biz başka pozisyon deneyelim dediniz ondan şey oldum.
-Oynat Atilla,işte burada hakem kart gösteriyor kırmızılı futbolcuya hocam sizce beyazlı futbolcunun yüzüne tükürüyor mu?
-Kardeşim böyle pozisyonları getirmeyin karşıma,burada olan olayı bilmeyen var mı?ben şerefsizim tarafsız bir gözlemci olarak bu pozisyona yakın bir yerdeydim ve kırmızılı futbolcunun beyazlı futbolcuya pozisyona müdahale etmesinden sonra "Tüüühh maşallah ne hareketti o öyle" dediğini duydum.Şimdi biz bebeklere,çocuklara ,iyi olan bir şeye hep "Tüüüü Maşanlaa" demez miyiz.İşte burada kırmızılı sporcu beyazlı sporcuyu beğenmiş ve nazar değmemesi için "Tüüü Maşanlaa" demiştir.Burada kasıt aramak öküzün altında maşak aramaktan başka bir şey değildir.
-Peki, hocam beyazlı futbolcuların penaltı itirazı yaptıkları diğer pozisyona geçelim, sizce burada rakip futbolcunun kafasına "tava" ile vuran kırmızılı oyuncuya kart gösterilebilir mi? Ayrıca burada penaltı var mı? Varsa nerde var? Yoksa...
-Bakın görüntüye dikkatle bakalım..Atilla geri sar..Ağır çekim yap,al,al ,al,al.
-hah orda kal….Az daha ..ohh …biraz dada….ohhhhh tamam geri al.
-İşte tam şurada bakın kırmızılı futbolcunun elindeki tavaya zom yapalım. İyice yapalım zomumuzu ama,yap..yap….az daha..İşte! Burada dikkatimizden kaçan bir şey ..bakın burada tavanın içerisinde ne yazıyor “ Paslanmaz Çelik”.Bu durumda memleketimizde sağlıksız kaplarda ,merdiven altlarında ne olduğu belirsiz tavalarda pişirilen yiyecekler sebebiyle binlerce kanser vakası mevcut olduğu hakikati ile karşı karşıyayız. Burada kırmızılı futbolcu bu üzücü gerçeğe dikkat çekerek memleketimizde kullanılan sağlıksız kap kaçağın sebep olduğu hastalıklara işaret ederek “Paslanmaz Çelik” kullanın demen istemekte ve bu ülkenin sporcusu olarak üzerine düşen vazifeyi en iyi şekilde ifa etmektedir. Ayrıca tavanın sapını tutuşuna dikkatle bakın,aslında içinden hiç vurmak gelmiyor,işte bu karede beyazlı oyuncuya “Sen de Paslanmaz Çelik kullan yoksa kanser olursun” diyerek uyarıyor ve beyazlı sporcu da tavayı görüp beğeniyor ve tavaya kafa atıyor.Bu sporcu bence yılın sporcusudur ve “Faik Plaş” ödülü almalıdır.
-Fair play yani.
-Yok, bu “Faik Plaş”,bu özel ödül, ilk defa verilecek.
-Hocam sahalarımızda görünen futbol şiddeti eskiye oranla azaldı mı?
-Hee ,tabi azaldı,bir zamanlar rakip takımın antrenörünün beline üç tonluk bir taş atmışlardı Anadolu’da bir maçta.Adam nefesi geriden alıp durdu bir saate yakın zaman,yani bu olaylar da gözümüzün önünde .
-Evet Hocam biz pozisyonumuza dönelim..
-Hadi hayırlısı…
-Hocam maç pozisyonumuza yani.
-Dönelim sen nasıl istersen canım.
-Hocam naklen yayındayız.
Tamam dönelim o zaman..Evet nerde kalmıştık.İşte şurda ,bakın kırmızılı futbolcu beyazlı futbolcunun arkasından yaklaşıyor ve….(ulan bu ne yapıyo ipne )
-Evet, Hocam beyazlı futbolcuya arkadan “madik” atar gibi…
-Hayır, atmıyor ama atar gibi yapıyor fakat beyazlı futbolcu iyice yanaşıyor, yanaşıyor, burada dur!
-Bakın bu hareketler hakemlere seminerlerde gösteriliyor. Biizat deniyor hakemler. Ve çok çok memnun olanlar da var bu eğitimlerden. Burada bakın kırmızılı oyuncunun parmağının üçte ikisinin içerde olması lazım. Buradab görebildiğimiz kadarıyla sadece üçte …üçte …üçte …
-Üçü de mi?
-Üçte üç valla.
-Hocam bi de kırmızılı oyuncunun zenci olduğunu düşünürsek.
-bence hiç düşünmeyelim..İyi şeyler düşünelim.Kuzuları,papatyaları,ciyak ciyak öten kuşları.
-İşte ciyak oldu mu zenci..
-Ateş bastı… demek burada bir faul yok.
-Yok, nasıl olsun hocam.
-Olmaz zaten bizde yanlış olmaz.
-Hocam diğer pozisyonda kırmızılı futbolcu sizce ofsaytta mı?
-Bakalım,bakmadan yalan..ayyy dilim sirtçtı ,bakmadan falan söyleyemem.
-Evet şimdi bakalım,kırmızılı oyuncu topla ceza alanı içinde buluşunca defans ta orta sahada olsa da,kaleci iki dil bildiğinden ve iki dil de iki insan demek olduğundan burada kaleye yakın iki rakip oyuncu var demektir ve gol Nizamî olmaktadır.
-Yapma hocam…
-Oldu bi kere ,hesaba geçmiş yapacak bişiy yok..
-Anlamadım ne hesaba geçmiş.
-Ay yani gol, gol hesaba geçmiş.
-Hocam şu pozisyonda rakip oyuncunun hayalarına tekme atıp saçını çekerek yere düşürdükten sonra elini ısırıp,iç çamaşırını çekip çıkartan kırmızılı oyuncu penaltıya sebebiyet vermiyor mu?
-Bakalım, oynat Atilla…
-Hocam Atilla oynattı zaten içerde.
-Evet, iyi oynatıyor hakikatten, işte şurada kırmızılı futbolcu rakibinin hayalarına tekme atarmış gibi görünüyor fakat aslında atmıyor, hayalarını dış müdahalelerden korumak için ayağını kalkan yapıyor. Yani kalkan yapıp hayaları korurken kefal olup biz yangına gideriz, akşam oldu üzüm yedim ben yine ise de kalkıp başına bela olmasın diye yardımcı oluyor bir bakıma.
İkinci harekette saçını çekermiş gibi yapıp şampuan reklamlarındaki gibi yaparak rakibini rahatlatıyor. yere düşünce de dikkate derseniz ısırmıyor, yalıyor.
-Hı… Yalıyor mu?
-Evet dondurma gibi yalıyor ve bizim futbol kurallarımızda “rakibini yalamak” diye bir suç, on küsürlü hareket yok. yani isteyen istediği rakibini yalayabilir.
-Hocam değerli yorumlarınız için çok teşekkür ederiz. Değerli yorumlarınızın değeri ne kadar acep?
-Elli bin… ya sen söylesene bi Yüro ne kadar kapalı çarşıda?
-Sayın okuyucular bir “Sporda Cinsel Hayat” adlı programımızın sonuna geldik ben Nohut Humuşlu ve değerli yorumcumuz eski futbol hakemi Kabil Millililoğlu bir dahaki “Sporda Cinler Ne Yapar” adlı porogramda buruşmak üzere hoşça ve kalın diyoruz .
YORUMLAR
Yay Erol Kardeşim.
Benim asıl canımı sıkan ne biliyor musun..Bu yorumcular resmen sıkılmış kotun davasını güdüyorlar sonra da eşek yüküyle para alıyorlar. Yahu..O pozisyon penaltı olsa ne yazar olmasa ne yazar..Hakem öyle ya da böyle kotu sıkmış....İş bitmiş yani.
Güzel anlatmışsın gülmekten karnıma ağrılar girerekten okudum..Ellerin ve gönlün dert görmesin.
Selam ve sevgilerimle.
erolabi
Para için ne taklalar atılıyor memlekette..
Sizin anlattığınız dersin ücreti ne kadar hocam?
Selam ve saygı ile.
sami biberoğulları
Selam ve sevgilerimle.
maç 90 dakika ağzından ishal olmuşlar beş on saat konuşuyor....nefret ettiğim programlar ne güzel yazmışsın erolabim saygılar
erolabi
Emekli maaşınız ne kadar değerli ağabey?
İntibak zammınız ne kadar?
Sizin bir yıllık maaşınızla adamların çocukları bir hafta tatil yapıyor.
Selam ve saygı ile.
Hiç izlemem spor eleştiri/yorum programlarını. Çok gereksiz bulurum. Maç bitmiş burası ofsayt mı, hakem düdüğünü burada çalmadı, adam faul vermedi, bu tam bir penaltılık hareketti vs.
Ama bu yazınız...
Çok güldürdü beni.
Çok yaşayın e mi?
Saygılar.
erolabi
Bu sabah ta bizim ofiste bir tartışma ,deme gitsin!
Biraz seviye düşmesin de yazarken aklımdan geçenleri acilen sayfaya atıp işime bakmalıyım diye acele ediyorum.
Çok sağolun...
Selam ve saygı benden..