- 1167 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
Tevrat Ve İncil
Tevrat Ve İncil Hıristiyan ve Yahudilerin inandık dedikleri kutsal kitaplar
Bakalım son kitap Kuranıkerim ne diyor
Hıristiyan veya Yahudi olanlar dâhil son hak olan kitap Kuranıkerim’e tapi olmak
Zorunda bunu ben demiyorum Allahın öğüdü olan
Son kitap Kuranıkerim diyor
Ben Tevrat’ta veya İncil’e inanırım demekle olmuyor Musa’ya İsa’ya inanıyoruz derken son peygamberi Hz Muhammedi inkâr edemezsiniz böyle yapmanız aynen
Nasrettin hoca’nın kazan doğurdu fıkrası benzer
Nasrettin hoca’nın kazan doğurdu fıkrası
Bir gün Nasrettin hoca komşusundan kazan istemiş. Komşusu da vermiş hocada iki gün sonra kapısına gelen komşusuna kazanı ve içindeki küçük kazanı verir. Komşusu sorar hoca bu ne diye hocada sizin kazan doğurdu der ve komşu alır gider hoca bir gün bir daha gider istemeye
komşu hemen verir ve bir kaç gün sonra komşu Nasrettin hocaya gidip yine ister hocanın
yüzü eğik bir vaziyette kapıyı açar komşu hemen kazanı ister hoca Allah rahmet eğlesin sizin
kazan öldü der komşu hoca neden yalan söylüyorsun der. Hoca sende kazanın doğurduğuna
İnanıyorsun da öldüğüne neden inanmıyorsun der
Bu fıkra da olduğu gibi bazıların işine gelmiyor çünkü Tevrat’tı İncili değiştirdiler Kuranıkerim de işlerine gelmeyen ayetler var Tevrat İncil de Allahın öğüdüydü ne yazı ki
Onu işine geldiği gibi değiştirdiler.
Peki değiştiğini nasıl anlarsınız akıl sahibi olan her insanoğlu anlar nasıl mı?
Çok basit biliyorsunuz ki peygamber efendimizi Muhammed aleyhisselam efendimizi
Kendi memleketi Mekke de Öldürmek için çok uğraştılar ama muvaffak olamadılar
Düşünün eğer öldüre bilseydiler Kuranıkerim yine var olacaktı nasıl mı ?
Bir Namazı kaldırıp onların menfaatine gelen şekilde putları ilahlaştırıp onlara secde edeceklerdi Allahın izniyle başaramadılar Kuranıkerim aynı şekilde korunmaktadır.
Şimdi gelelim İncil ve Tevrat’ta
Değişmediğini savunan Yahudi ve Hıristiyan halkına
Soruyorum size Tevrat değişmediyse Hz Musa’yı Yahudiler neden yalanladılar
Soruyorum size eğer değişmediyse İncil Hz İsa’yı neden çarmıha gerdirip Yahudiler neden öldürdüler.
Evet, Kuranıkerim de açıkladığı gibi Yahudi ve Hıristiyan dostluğuna gelelim
Peki, dostumuz ola bilirler mi?
Evet, ola bilirler nasıl ola bilir her âdemoğluyla dost ola biliriz
Çünkü yaratan bizleri eşit yaratmış kimseyi kimseden üstün kılmamış
Ama bir şartla Allaha iman eden ehli Müslüman olup iman etmedikçe dostluk kuramazsınız
Yahudi ve Hıristiyanlarla sevgi dostluk mesajı gönderenler
Bilmeli ki kıyamet günü onlarla ateşe girecek Müslüman görünümlü Yahudi Hıristiyan topluğuna hizmet eden cehennem zebanileridir ve bu topluma ayak uyduran sevgi dostluk
Çağrısına ayak uyduran cemaatler de aynı şekilde Allahın azabından kurtulamayacaklar
Belki dersiniz hangi bilgilere dayanarak anlatıyorsun evet haklısınız
Allahın öğüdü olan Kuranıkerim’e dayanarak anlatıyorum
Çünkü bazı kardeşlerimiz kuranı kerimi okumadığı için yazılanları yanlış anlaya bilir.
Vicdanınızı Kuranıkerim ile baş başa bırakıyorum Allah doğru yoldan kimseyi ayırmasın
Araştırmacı Yazar Ramazan HOŞ
( Bismillahirrahmanirrahim )
Rahman ve Rahim olan Allah’ın adıyla
(Maide 51. ayet)
Ey iman edenler! Yahudileri ve Hıristiyanları dost edinmeyin. Zira onlar birbirinin dostudurlar (birbirinin tarafını tutarlar). İçinizden onları dost tutanlar, onlardandır. Şüphesiz Allah, zalimler topluluğuna yol göstermez.
(EN’AM SURESİ / 128)
Onların tümünü toplayacağı gün: “Ey cin topluluğu insanlardan çoğunu (ayartıp kendinize kullar) edindiniz” (diyecek). İnsanlardan onların dostları derler ki: “Rabbimiz, kimimiz kimimizden yararlandı ve bizim için tesbit ettiğin süreye ulaştık.” (Allah) Diyecek ki: “Allah’ın dilediği dışta olmak üzere, ateş sizin içinde süresiz kalacağınız konaklama yerinizdir.” Şüphesiz Rabbin, hüküm ve hikmet sahibi olandır, bilendir.
(İsra Suresi, 17/4–5)
“Biz kitapta İsrail oğullarına şu hükmü de bildirdik: ‘Siz ülkede iki defa fesat çıkaracak ve açık zorbalıklar yapacaksınız. Onlardan birincisinin vâdesi geldiğinde, kuvvet ve şiddet sahibi olan kullarımızı sizin üzerinize musallat ederiz. Onlar sizi yakalayabilmek için evlerin aralarına bile girerek her tarafı didik didik edip araştırırlar. Bu yerine getirilmesi gereken bir sözdür.
(Nisa Suresi, 157-158)
Ve: "Biz, Allah’ın Resulü Meryem oğlu Mesih İsa’yı gerçekten öldürdük" demeleri nedeniyle de (onlara böyle bir ceza verdik.) Oysa onu öldürmediler ve onu asmadılar. Ama onlara (onun) benzeri gösterildi. Gerçekten onun hakkında anlaşmazlığa düşenler, kesin bir şüphe içindedirler. Onların bir zanna uymaktan başka buna ilişkin hiçbir bilgileri yoktur. Onu kesin olarak öldürmediler. Hayır; Allah onu kendine yükseltti. Allah üstün ve güçlüdür, hüküm ve hikmet sahibidir.
( Bakara suresi 120. ayet )
Sen onların dinlerine uymadıkça, yahudi ve hristiyanlar senden kesinlikle hoşnut olacak değillerdir. De ki: “Şüphesiz doğru yol, Allah’ın (gösterdiği) yoludur.” Eğer sana gelen bunca ilimden sonra onların heva (arzu ve tutku)larına uyacak olursan, senin için Allah’tan ne bir dost vardır, ne de bir yardımcı.
( Bakara suresi 254. ayet )
Ey iman edenler, hiç bir alış-verişin, hiç bir dostluğun ve hiç bir şefaatin olmadığı gün gelmezden evvel, size rızık olarak verdiklerimizden infak edin. Kâfirler… Onlar zulmedenlerdir.
( Al-i imran suresi 175. ayet )
İşte bu şeytan, ancak kendi dostlarını korkutur. Siz onlardan korkmayın, eğer mü’minlerseniz, Ben’den korkun.
(Nisa suresi 45.ayet)
Allah, sizin düşmanlarınızı daha iyi bilendir; bir veli (en güvenilir bir dost) olarak Allah yeter, bir yardımcı olarak da Allah yeter.
(Nisa suresi 76. ayet)
İman edenler Allah yolunda savaşırlar; inkar edenler ise tağut yolunda savaşırlar öyleyse şeytanın dostlarıyla savaşın. Hiç şüphesiz, şeytanın hileli-düzeni pek zayıftır.
(Nisa suresi 119.ayeti)
Onları -ne olursa olsun- şaşırtıp-saptıracağım, en olmadık kuruntulara düşüreceğim ve onlara kesin olarak davarların kulaklarını kesmelerini emredeceğim ve Allah’ın yarattıklarını değiştirmelerini emredeceğim.” Kim Allah’ı bırakıp da şeytanı dost (veli) edinirse, kuşkusuz o, apaçık bir hüsrana uğramıştır.
(Nisa suresi 125.ayet)
İyilik yaparak kendini Allah’a teslim eden ve hanif (tevhidi) olan İbrahim’in dinine uyandan daha güzel din’li kimdir? Allah, İbrahim’i dost edinmiştir.
(Nisa suresi 139. ayet)
Onlar, mü’minleri bırakıp kafirleri dostlar (veliler) edinirler. ‘Kuvvet ve onuru (izzeti)’ onların yanında mı arıyorlar? Şüphesiz, ‘bütün kuvvet ve onur,’ Allah’ındır.
(Nisa suresi 173. ayet)
Ama iman edenler ve salih amellerde bulunanlar, onlara ecirlerini eksiksiz ödeyecek ve onlara kendi fazlından ekleyecektir de. Çekimser davrananlar ve büyüklenenler, onları acıklı bir azabla azablandıracaktır ve kendileri için Allah’tan başka bir (vekil) koruyucu dost ve yardımcı bulamayacaklardır.
(MAİDE SURESİ / 51)
Ey iman edenler, yahudi ve hristiyanları dostlar (veliler) edinmeyin; onlar birbirlerinin dostudurlar. Sizden onları kim dost edinirse, kuşkusuz onlardandır. Şüphesiz Allah, zalimler topluluğuna hidayet vermez.
(MAİDE SURESİ / 55)
Sizin dostunuz (veliniz), ancak Allah, O’nun elçisi, rüku’ ediciler olarak namaz kılan ve zekatı veren mü’minlerdir.
(MAİDE SURESİ / 56)
Kim Allah’ı, Resûlü’nü ve iman edenleri dost (veli) edinirse, hiç şüphe yok, galip gelecek olanlar, Allah’ın taraftarlarıdır.
(MAİDE SURESİ / 57)
Ey iman edenler, sizden önce kendilerine kitap verilenlerden dininizi, alay ve oyun (konusu) edinenleri ve kafirleri dostlar (veliler) edinmeyin. Ve eğer inanıyorsanız, Allah’tan korkup-sakının.
(MAİDE SURESİ / 80)
Onlardan çoğunun inkâra sapanlarla dostluklar kurduklarını görürsün. Kendileri için nefislerinin takdim ettiği şey ne kötüdür. Allah onlara gazablandı ve onlar azabda ebedi kalacaklardır.
(MAİDE SURESİ / 81)
Eğer Allah’a, peygambere ve ona indirilene iman etselerdi, onları dostlar edinmezlerdi. Fakat onlardan çoğu fasık olanlardır.
(EN’AM SURESİ / 121)
Üzerinde Allah’ın isminin anılmadığı şeyi yemeyin; çünkü bu fısk’tır (yoldan çıkıştır). Gerçekten şeytanlar, sizinle mücadele etmeleri için kendi dostlarına gizli-çağrılarda bulunurlar. Onlarla itaat ederseniz şüphesiz siz de müşriklersiniz.
Araştırmacı Yazar Ramazan HOŞ
İngilizce
The Torah and the Bible
Christians and Jews believe in the Torah and the Bible call holy books
Let’s see what it says on the last book Koran
Christians or Jews, including those with the last rights to a book Kuranıkerim’e tapı
I’m not saying that you have an advice of Allah
The last book he says the Koran
I’m not saying I believe in the Torah or the Bible, believe in Jesus to Moses, saying that you can not deny that the last Prophet Muhammad to do the same
Nasreddin Hodja gave rise to win a similar paragraph
Nasreddin Hodja gave birth to win paragraph
One day Nasreddin Hodja is a neighbor wanted to win. Two days after the teacher who gave his neighbor’s door, and in the small boiler boiler gives the neighbor. This gave birth to the teacher asks his neighbor what he says, and the neighboring teacher who takes your boiler goes one day a teacher goes to ask for more
returns immediately adjacent neighbor, and a few days later, still want to go to the teacher’s teacher Nasreddin
immediately adjacent to the face of the boiler door opens like a bent condition mercy of Allah, have fun with your teacher
teacher says, why are you lying adjacent to the boiler is dead he says. Hodja you give birth to Win
Why say you do not believe you believe in the death of
This paragraph also does not work as well as some executable that does not work, because the verses of the Koran Tevrat’tı have changed the Torah, the Gospel of God in the Bible, unfortunately öğüdüydü
I changed the job as it comes.
What has changed is how do you know how to understand all human beings who have intelligence?
It’s simple you know that our Prophet Muhammad ‘alaihis-lord
In his hometown of Mecca tried to kill him but could not succeed
Imagine if you had known the Koran has killed again, how can it be there?
Prayer remove the idols they deify a way that the interest of the Koran in the same way they could leave God protected them, would have prostrated.
Now for the Bible and the Torah
Defending the Jewish and Christian people have not changed
I ask you, why the Torah does not change to the Jews rejected Prophet Moses
The Bible does not change if I ask you why the Jews killed Jesus, why gerdirip crucified.
Yes, the Koran, as described in the Jewish and Christian friendship let’s
Well, friend, be they know?
Yes, I know how ola ola ola friend knows that we know each âdemoğluyla
Superior to anyone, because no one has created that creates us equal kılmamış
People of the Muslim faith who believe in God but on one condition and can not install unless the friendship
Jews and Christians, love, friendship message senders
Should know that the Day of Resurrection will be on fire with them, the Jewish Christian Muslim-looking demons of hell who serve topluğuna love, friendship, and able to adapt to the society
Not escape the punishment of communities adapt to the call of God in the same way
Maybe you’re right about telling you based on the information
Based on the advice of God telling Kuranıkerim’e
Because for some of the brothers from the Holy Qur’an is written incorrectly reads knows that they can not understand.
I leave you with the Koran conscience, no one apart from the true path of Allah
Researcher, Writer Ramadan TO
(Bismillahirrahmanirrahim)
Name of Allah, Most Gracious, Most Merciful
(Surat 51 verse)
O ye who believe! Jews and Christians for friends. Because they are protectors of each other (each other’s side of the figures). Those who keep them as a friend of you, one of them. Allah does not guide wrongdoing community.
(Qur’an, 17/4-5)
“We alerted the book sons of Israel in the following provisions:” You make mischief in the country twice and will open tyranny. Them when they are due the first of the force and violence that have plagued kullarımızı Thank upon you. They even fill them with houses on all sides you dig for them in order to achieve and explore. This is a promise that must be fulfilled.
(Baqara, verse 120)
You uymadıkça their religion, Jews and Christians, you certainly are not going to be happy. Say: “Verily the right path, Allah (shown) way.” If they come to you after so many in our city heva (desire and passion) If you obeyed Larina, for you are God, what a friendly, nor a helper.
(Baqara, verse 254)
O ye who believe, no long-data, there is no friendship, and no intercession day before does not mean, as the ones you give away your sustenance. Infidels … They zulmedenlerdir.
(Surah Al ‘Imran, 175 verses)
That’s the devil, but it scares their friends. You do not be afraid of them, if you mü’minlerseniz, Ben fear.
(Surah An-Nisa 25.ayet)
Yetiremeyenler free believing women, nikahlamaya power of you, then you believe in the right hands possess cariyelerinizden (alsın.) Allah knows best your faith. So them, not in fornication, chaste, and in secret as the folks have not acquired the permission of their parents nikahlayın. They charges (mehirlerini) well known (nice and Orpheus appropriate) give a way. After marriage, prostitution, if they do, the free half of the sentence on women (then follow.) This is for you who fear sin and concern from deviation. Be patient is better for you. Allah is Forgiving, Merciful.
(Surah An-Nisa 45.ayet)
Allah knows best your enemies, one parent (the most reliable friend) Allah is enough, and enough is Allah as a helper.
(Surah An-Nisa verse 76)
Those who believe fight in the cause of Allah, so those who disbelieve fight in the way of the devil Taghut war buddies. No doubt, many poor layout of Satan’s scheming.
(Surah An-Nisa 119.ayeti)
Surprise-no matter what you mislead them, and fills gonna drop the cattle’s ears interrupts them and definitely will order and will order change Allah’s creation. “Who the devil friend of Allah (parents) edinirse, of course, that a clearly frustrated amended.
(Surah An-Nisa 125.ayet)
Self-surrender to God, and that by doing favors hanif (tawhid) din’li Who is more beautiful tone, which is the religion of Abraham? God Abraham for a friend.
(Surah Nisa verse 139)
They are believers and infidels leave folks (parents) gain. ‘Strength and honor (glory) is looking for their next? Of course, ‘all power and honor,’ Allah.
(Surah Nisa verse 173)
But those who believe and do righteous deeds, they will pay full ecirlerini fazlından them and add your own as well. Abstentions and the proud who act them, and for them a painful azabla azablandıracaktır other than Allah (proxy) will not get preventive friendly and helpful.
(Surat al / 5)
Today all good things have been made lawful for you. (They) eat given the Book lawful for you and your lawful for them to serve. Free believers and chaste women from you before (them) free and chaste women from those given in the book, honorable, not in fornication or secret friends-they have not acquired the charges (mehirlerini) if you pay-you (made lawful.) Who rejects faith deviates of course, he did come to nothing. He will be in the Hereafter frustrated.
(Qur’an / 51)
O ye who believe, Jews and Christians friends (parents) take them as and they are protectors of each other. Who are friendly edinirse them to you, no doubt one of them. Allah does not guide wrongdoing community.
(Qur’an / 55)
Your friend (guardian), but Allah, His Messenger, Bowing ‘As terminators mü’minlerdir praying and giving alms.
(Qur’an / 56)
Who is Allah, His Messenger and those who believe friendly (parent) edinirse, there is no doubt who are victorious, the party of Allah.
(Qur’an / 57)
O ye who believe, given the Book before you, your religion, ridicule and games (subject) of those who infidels and friends (parents) take them as. And if you believe that your fear of Allah.
(Qur’an / 80)
Most of them have formed friendships with slingshots ye see. What is worse for them, something that nefislerinin presented. He gazablandı them, and they will abide azabda.
(Qur’an / 81)
If you are to God, the Prophet and the believers to him, they had, they edinmezlerdi friends. However, many of them would not observe.
(Surat al-An’am / 121)
Do not eat everything on God’s name is remembered because it fısk’tır (output path). I really demons, secret-calls are found in their friends to fight with you. If you obey them, you müşriklersiniz doubt.
(Surat al-An’am / 128)
They will collect all of the day: “O people, most of the Chinese community (to yourself tempted servants) have acquired” (say). People, their friends will say: “Our Lord, some of us took advantage of kimimizden and we’re determined to have reached the time.” (Allah) will say: “Allah wished to be on the outside, shoot your stay indefinitely in the place to stay.” Verily thy Lord, the All-Wise, All-Knowing.
Researcher, Writer Ramadan TO
Arapça
التوراة والإنجيل
المسيحيين واليهود يؤمنون بالتوراة والدعوة كتب الكتاب المقدس
دعونا نرى ما تقول على القرآن الكتاب الأخير
المسيحيين أو اليهود، بما في ذلك أولئك الذين لديهم حقوق لمشاركة كتاب Kuranıkerim’e TAPI
أنا لا أقول أن لديك المشورة الله
الكتاب الأخير كما يقول القرآن
أنا لا أقول وأعتقد في التوراة أو الإنجيل، ونعتقد في يسوع موسى قائلا أنه لا يمكن إنكار أن مشاركة النبي محمد في أن تحذو حذوها
أعطى نصر الحاج ارتفاع للفوز فقرة مماثلة
أعطى نصر الحاج الميلاد للفوز الفقرة
يوم واحد نصر الحاج هي جارة يريد الفوز. بعد يومين من المعلمين الذين قدموا باب جاره، والمرجل المرجل في الصغيرة يعطي الجار. هذا أنجبت المعلم يسأل جاره ما يقول، والمعلم الذي يأخذ المجاورة المرجل الخاص يذهب يوم واحد مدرس يذهب إلى طلب المزيد
بإرجاع مباشرة الجار المجاور، وبعد بضعة أيام، لا تزال تريد أن تذهب إلى المعلم نصر الدين المعلم
متاخم لمواجهة الباب يفتح مثل المرجل رحمة الله عازمة حالة، وقتا ممتعا مع معلمك
المعلم يقول: لماذا أنت تكذب المتاخمة للالمرجل ميت كما يقول. الحاج تلد لك للفوز
لماذا نقول لكم لا أعتقد كنت تعتقد في وفاة
هذه الفقرة أيضا لا يعمل، وكذلك بعض القابل للتنفيذ الذي لا يعمل، لأن آيات القرآن قد تغيرت Tevrat’tı التوراة، والإنجيل من الله في الكتاب المقدس، للأسف öğüdüydü
لقد غيرت هذه المهمة لانها تأتي.
ما تغير هو كيف يمكنك أن تعرف كيفية فهم كل البشر الذين لديهم الذكاء؟
انها بسيطة تعلم أن نبينا محمد alaihis-LORD
في مسقط رأسه في مكة المكرمة حاول قتله ولكن يمكن أن تنجح
تخيل لو كنت قد عرفت القرآن وقتل مرة أخرى، كيف يمكن أن يكون هناك؟
الصلاة إزالة الأصنام أنها وسيلة تأليه أن مصلحة القرآن في بنفس الطريقة التي من الممكن ان يغادر الله يحميها، لسجد.
الآن للكتاب المقدس والتوراة
الدفاع عن الشعب اليهودي والمسيحي لم تتغير
أطلب منكم، لماذا التوراة لا يتغير لليهود رفض النبي موسى
الكتاب المقدس لا يتغير إذا أنا أسألك لماذا قتل اليهود يسوع، لماذا gerdirip المصلوب.
نعم، القرآن الكريم، كما هو موضح في الصداقة اليهودية والمسيحية دعونا
حسنا، صديق، سواء كانت تعلم؟
نعم، أنا أعرف كيف علا علا علا صديق يعرف أننا نعرف بعضنا âdemoğluyla
متفوقة على أي شخص، وذلك لأن لا أحد قد خلق لنا أن يخلق المساواة kılmamış
يمكن للناس من الإيمان مسلم الذين يؤمنون بالله ولكن على شرط واحد ويتم تثبيت إلا إذا الصداقة
اليهود والنصارى، والحب، الصداقة مرسلي الرسائل
ينبغي أن نعلم أن يوم القيامة سيكون على النار معهم، واليهودية المسيحية مسلم المظهر شياطين الجحيم الذين يخدمون topluğuna الحب والصداقة، وقادرة على التكيف مع المجتمع
لا هروب من العقاب المجتمعات التكيف مع نداء الله في نفس الطريق
ربما كنت على حق أقول لك عن واستنادا إلى المعلومات
بناء على مشورة الله يقول Kuranıkerim’e
لأن لبعض الاخوة من القرآن الكريم مكتوب بشكل غير صحيح يعرف أن يقرأ أنهم لا يستطيعون فهمها.
أترككم مع ضمير القرآن، لا أحد بصرف النظر عن المسار الحقيقي للالله
رمضان الباحث الكاتب، TO
(Bismillahirrahmanirrahim)
بسم الله الرحمن الرحيم، الرحمن الرحيم
(سورة 51 الآية)
يا أيها الذين آمنوا! اليهود والنصارى للاصدقاء. لأنهم حماة بعضها البعض (الجانب الآخر من الشخصيات). أولئك الذين يحفظون لهم كصديق واحد منكم، واحد منهم. الله لا يهدي المجتمع مخالفات.
(القرآن الكريم، 17/4-5)
“تنبيه نحن أبناء كتاب إسرائيل في الأحكام التالية:” لهم انك يفسدون في البلاد مرتين وستفتح الطغيان عند استحقاقها في الأول من القوة والعنف التي ابتليت kullarımızı شكرا عليكم وملء لهم حتى مع المنازل من جميع الجهات كنت حفر بالنسبة لهم من أجل تحقيق. واستكشاف، وهذا هو الوعد الذي يجب أن يتم الوفاء بها.
(البقرة، الآية 120)
كنت uymadıkça دينهم واليهود والمسيحيين، أنت بالتأكيد لن تكون سعيدة. يقول: “حقا في الطريق الصحيح، والله (كما هو موضح) وسيلة.” إذا كانت تأتي إليك بعد هذا العدد الكبير من في (الرغبة والعاطفة) مدينتنا heva إذا أطاع Larina، لأنك أنت الله، ما ودية، ولا نصيرا.
(البقرة، الآية 254)
يا أيها الذين آمنوا لا توجد بيانات طويلة، وليس هناك صداقة، ولا شفاعة يوم قبل لا يعني، كما تلك التي التخلي عن القوت الخاص بك. الكفار … أنها zulmedenlerdir.
(سورة آل عمران “، 175 الآيات)
هذا هو الشيطان، ولكنه يخيف أصدقائهم. لا تخافوا منهم، إذا كنت mü’minlerseniz الخوف بن.
(سورة سورة النساء حي 25.ayet)
Yetiremeyenler مجانا نساء المؤمنين، nikahlamaya قوة لك، ثم كنت تعتقد في الأيدي المناسبة تمتلك cariyelerinizden (alsın.) الله أعلم إيمانك. ذلك لهم، وليس في الزنا، عفيف، وسرا والناس لم يحصلوا على إذن من والديهم nikahlayın. أنها تهم (mehirlerini) معروف (لطيفة ومناسبة أورفيوس) تعطي شكل من الأشكال. بعد الزواج، والدعارة، إذا فعلوا ذلك، النصف خالية من الجملة على المرأة (ثم اتبع) وهذا هو لك الذين يخشون الخطيئة والقلق من الانحراف. يكون المريض هو الأفضل لك. الله غفور رحيم.
(سورة سورة النساء حي 45.ayet)
الله أعلم أعدائك، أحد الوالدين (الصديق الأكثر موثوقية) الله بما فيه الكفاية، وكفى الله ومساعد.
(سورة سورة النساء الآية حي 76)
الذين آمنوا يقاتلون في سبيل الله، حتى أولئك الذين كفروا يقاتلون في سبيل الحرب رفاقا الشيطان الطاغوت. ولا شك، العديد من الفقراء تخطيط مكيدة الشيطان.
(سورة سورة النساء حي 119.ayeti)
مفاجأة-بغض النظر عن ما تضليلهم، ويملأ ستعمل على إسقاط الماشية آذان المقاطعات لهم وبالتأكيد سوف تأمر وسوف أجل تغيير خلق الله. “من الصديق الشيطان الله (الآباء) edinirse، بطبيعة الحال، أن الاحباط واضحا عدل.
(سورة سورة النساء حي 125.ayet)
إلى الله المصير الاستسلام، وأنه من خلال القيام تفضل حنيف (التوحيد) din’li من هو لهجة أكثر جمالا، والذي هو دين إبراهيم؟ الله إبراهيم لصديق.
(سورة سورة النساء الآية 139)
كانوا مؤمنين وكفار ترك الناس (الوالدين) ربح. “القوة والشرف (المجد) هو يبحث عن القادم من؟ بطبيعة الحال، “كل السلطة والشرف، ‘الله.
(سورة سورة النساء الآية 173)
ولكن الذين آمنوا وعملوا الصالحات، وسوف تدفع كامل ecirlerini fazlından لهم وإضافة الخاصة بك أيضا. أعضاء عن التصويت و. المستكبرين الذين يعملون لهم، ولهم azablandıracaktır azabla مؤلمة من دون الله (وكيل) لن تحصل الوقائية ودية ومفيدة
(سورة / 5)
اليوم بذلت كل الأشياء الجيدة يحل لك. (وهي) آكل أوتوا الكتاب يحل لك والمشروعة الخاص لهم لخدمتهم. المؤمنين حرة والمحصنات من أنت قبل (لهم) النساء حرة وعفيفة عن تلك الواردة في الكتاب، الشرفاء، وليس في الزنا أو سرية الأصدقاء، فهم لم يحصلوا على هذه الاتهامات (mehirlerini) إذا كنت تدفع-YOU (أحل). الذي يرفض ينحرف الإيمان بطبيعة الحال، وقال انه يأتي الى لا شيء. وقال انه سيكون في الآخرة بالاحباط.
(القرآن / 51)
يا أيها الذين آمنوا اليهود والمسيحيين أصدقاء (الآباء) ونقلهم وهم حماة بعضها البعض. الذين ودية edinirse لهم لكم، لا شك واحد منهم. الله لا يهدي المجتمع مخالفات.
(القرآن / 55)
صديقك (الوصي)، ولكن الله ورسوله، والركوع ‘كما الإنهاء mü’minlerdir الصلاة والصدقة.
(القرآن / 56)
من هو الله ورسوله والذين آمنوا ودية (الأصل) edinirse، وليس هناك شك الذين هم المنتصر، وحزب الله.
(القرآن / 57)
يا أيها الذين آمنوا، أوتوا الكتاب من قبلكم لسخرية، دينكم والألعاب (الموضوع) من أولئك الذين الكفار والأصدقاء (الآباء) وأخذها. وإذا كنت تعتقد أن خوفك من الله.
(القرآن / 80)
وقد شكلت معظمها صداقات مع المقاليع ترون. ما هو أسوأ بالنسبة لهم، وهو الأمر الذي nefislerinin المقدمة. وقال انه gazablandı لهم، وأنهم الالتزام azabda.
(القرآن / 81)
إذا كنت مع الله، النبي والمؤمنين معه، كان لديهم، فإنهم أصدقاء edinmezlerdi. ومع ذلك، فإن العديد منهم لا مراقبة.
(سورة الأنعام / 121)
لا تأكل ويتذكر كل شيء على اسم الله لأنه fısk’tır (مسار الإخراج). I الشياطين حقا، تم العثور على سرية المكالمات، في أصدقائهم للقتال معك. إذا كنت الانصياع لهم، müşriklersiniz شك لك.
(سورة الأنعام / 128)
وسوف تجمع كل من اليوم: “يا أيها الناس، فإن معظم الجالية الصينية (لنفسك إغراء الموظفين) اكتسبت” (ويقول). “استغرق منا بعض ربنا، والاستفادة من kimimizden نحن مصممون على قد وصلت إلى الوقت.”: الناس، وأصدقائهم سيقول وسوف (الله) يقول: “إن الله يرغب في أن تكون في الخارج، واطلاق النار إلى أجل غير مسمى إقامتك في مكان للإقامة.” ربك، وجميع من الحكمة، السميع العليم.
رمضان الباحث الكاتب، TO
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.