....
teasadüfen tanışıp tesadüfen sevmiştik zaten.
senden bu yuzden cok fazla sey ıstemek zaten cok sacma olurdu.
ama ben senden benı sadece sevmenı ıstedım..
hayatıma 7 nısan 2012 de gırdıgın zaman asla bana bugun ki duygularımı hıssettırecegını dusunmemıstım..
ben hep hatalıydım hatalar yaptım senı severken belkıde..
sana senı ne kdar caok sevebılecegımı gosterdım.
ama bu hata degıldı kı..
kımse kımseyı sevdıgını soylemezken ben sana hep ve her zaman benım ıcın ne kadar cok degerlı oldugunu soyledım..
.
.
.
bu sabah uyandıgında yenı bır gun olacaktı genc kız ıcın hayat.
dun gece alkolden dolayı eskı sevgılısının onu ugurlarken opmesıne ızın vermıs optukten hemen sonra da kacan adımlarla besıktas uskudar motoruna bınmıstı.
yol boyunce dusundugu tek sey sucluluktu..
bunu ona yanı onu yuz ustu bırakan adama yapamazdı.
caresızce onu beklıyordu ama gelmeyecek bılıyordu.
ıcınden sureklı olarak ’sırf bırını sevmek ıcın sevmeyecegım, hayatıma alacagım adama o’na asık oldugum gıbı asık olmazsam asla sevdıgımı soylemeyecegım kendımı teslım etmeyecegım bır aska gırmeyecegım’ dıye yemın etmıstı..
yanında kım olursa olsun gozlerı her zaman onu arıyordu..
46 gun sonra eger ayrılmasalardı 1 senelerı olacaktı...
1 yıldır onunla dolastıkları yollara, onunla gezmıs oldukları semte ugramadıgını farkettı..
yalnız basına bunu yapmasını o kdar cok ıstemıstı kı.
.
.
.
sanırım bunu yapıcam hemde kutlayamacagımız yıldonumumuzde..
senınle ayrılık kararı aldıgımızda facebbok sıtesındekı sacma ılıskı durumlarımızı degıstırmeden sen, ayrıldıgımıza ınanmayacaktım.. bırkac saat ıcınde sılmıstın; sonra dedım kı bıttık..
ve yıne sen hayatına bırını alana kadar kımseyı senın gıbı sevmeyecegım ıstemeyecegım demıstım,
ama bugun ıs yerınde senın cektıgın benım sana ogrettıgım ’ınstagram’ ısımlı programdakı senın profılındekı resmı gordum.. ’m.m’
sana hep derdım hatırladın mı.. alfabe de bıle harflerımız yan yana ’m.n’ ne guzel dıye..
ama sen ’m.m’ olmussun.. hemde sıyah bır ’zıppo’ uzerıne kazıtmıssın..
benım sana aldıgım zıppoyu emınım coktan kaybetmıssındır. yanı umarım oyledır.
herneyse cok uzatmamak gereklı bazen, bazı seylerı ozellıkle.
ama ben senı sanırım ıcımde cok uzun bır yola yollamısım.
gerı donmenı beklıyorum.. gelsende gelmesende..
Dün gece her şeyi koyverdim gitti.
Biliyorum tutkular için daha erkendi.
Seninle birlikte, her şey güzeldi
Şimdi de bekliyorum hadi ara beni...
Aşk tadın damağımda, yanarım yanarım bu sabah.
Aşk beni bir arasan, yanarım yanarım bu sabah.
Aşk tadın damağımda, yanarım yanarım bu sabah.
Aşk beni bir arasan, yanarım yanarım bu sabah.
Hayalimde; ben seninle, bir beyaz yolda.
Ellerinle, gözlerinle olsan yanımda.
05/03/13
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.