- 529 Okunma
- 3 Yorum
- 0 Beğeni
BOLCA ŞEHVET
Seviyormuş beyefendi. Yumuşak karnıymışım. Ne olursa olsun unutamayacağı tek kadın benmişim. Bana hem saygısı varmış hem sevgisi...
Güldüm elbette. Benim için sözlerin hiç bir anlamları yok içleri doldurulmadığı takdirde. Kelimeler bedava. Söyle de söyle. Kısa vadede sağlamaları da yok ya, bol keseden atmakta bir mahsur görmüyor kimse.
Peki bende uyandırdığı his nedir?
BOŞLUK...
Artık ne etkileniyorum bu tarz iltifatlardan ne umutlanıyorum ne de içimde bir yerler acıyor... Ne denli şehvetli bakarsan bak gözlerime,önemli değil. Bu neyin ölçüsü ki? Şehvetin bağlayıcı olmadığını öğrenmedik mi? Mutlaka yanında başka bir şeyler gerekiyor.
Sevgi bu değil be dostum...
Neden ben sevdiğimden başkasıyla bir şeyler hayal edemezken, senin kırdığın cevizler bini aşıyor?
İşte şimdi serbestken neden ceviz kırmaya gitmiyor,peşimden koşuyorsun?
Dalgalar kayalara vurur da etkisi çok sonra görülür. Ben de o kayalar gibi aşındım. Yoruldum. Büyümeye başladım. Belki de hislerimi beklemeye aldım.
Tornadan çıkmış gibisiniz abi. Süslü-püslü laflar değiştirmiyor maskenizi. O maskeler ki; her biri birbirinin eşi. Ana-baba terbiyesi almamış sokak çocukları gibisiniz. Alayınız dönek...
Böyle konuşunca da bozuursunuz. Hayatınızdaki kadınlara her türlü hakareti reva görür,sonra en küçük söze tepki gösterirsiniz. Ne ayaksınız abi? Hangi değerlere önem verirsiniz? Cinsiniz,cibilliyetiniz nedir? Ben henüz çözemedim. Hakkınızı yemeyeyim; çokça mensubu olan büyük bir topluluksunuz. Hatta size topluluk demek de haksızlık olur. Toplumda büyük payı olan bir milliyetsiniz.
Arkamı dönüp gitsem bağrınızda güller açar. Aşk aşk diye haykırırsınız. Sizin aşk diye bildiğiniz şehvettir. Bol miktarda şehvet ile tuzağa düşürülmeniz mümkündür. Anlayacağınız; bana seni seviyorum demeyin.
Ben iyi bilirim sizin sevginizi...
YORUMLAR
Arada insani aşktan dem vurup şiir yazsak da asıl aşk bu değil.
Gerçek aşka vuslat için öleceği güne düğün günü diyebilen Mevlana'ya selam olsun.
Peri Tozu.
Fakat bahsettiğiniz tür aşkın gerçekten hissedilmesi gerekir.
İnançlar lakpten gelir; ne ana-babanın yönlendirilmesiyle ruhu çeker ne de başka birisinin...
Ama kadın-erkek arasındaki ilişkiyi içimde hissediyorum ve yazmaktan da zevk alıyorum.
Hele hele sanatın dinle karıştırılmasını HİÇ sevmiyorum.
Sevgilerimle...
Müjgan Akyüz
Onun din adamı oluşu sanatkar olmasını engellememiş, asıl böyle olmalı bence.
Din de sanat da bilim de tekel değil, kim yararlanırsa helal olsun.
Sevgilerle
Peri Tozu.
Sadece şiirlerini değil yazılarını da her daim okuyup anlamaya çalışırım.
Çünkü yolunu izlediğim iki kişiden birisidir.
Ama ben Onun din adamı olmadığını düşünüyorum.
O çok büyük bir Filozoftur.
İsteyen dini şiir de yazabilir elbette ama ben sevmiyorum.
Yazana da karışmam.
Sevgilerimle...
Müjgan Akyüz
Mevlana filozofların metotlarını eleştirmiştir. Ben Cevdet Kılıç makalesinden bazı bölümler kopya yapayım.
"Mevlânâ’nın felsefeye ve filozoflara bakış açısını ve getirdiği eleştirileri ele almaya çalıştık. Mevlânâ’nın tıpkı Gazzâlî gibi kaygısı dini olduğundan felsefeye karşı tavrı olumsuz olmuştur. Felsefeye hem kendi alanından hem de kendi alanının dışından pek çok eleştiri yöneltilmiştir. Mevlânâ filozof değil mutasavvıftır ve felsefeye dışarıdan eleştiri yöneltenlerden biridir. Mevlânâ’ya göre filozofların düşünceleri ve inançlarının doğruluğu tartışmalıdır. Özellikle bilgiyi elde etmede ve hakikate ulaşmada tuttukları yol, kullandıkları metot yetersiz kalmaktadır. Saf aklı gereğinden fazla yüceltmektedirler. Kendi akıllarınca kıyas ve istidlallerde bulunmaktadırlar. Bu da onları aşırı şüpheye ve vehme sürüklemektedir."
"Mevlânâ, İslâm düşüncesinin ortak sentezini oluşturan tasavvuf, kelâm ve felsefe sahalarında tartışılan meseleler hakkında birinci elden bilgilere sahiptir. Fakat bu meselelere çözüm getirme konusunda kelâmcıların veya filozofların metotlarını değil, tasavvufun çözüm metotlarıyla yola çıkmıştır. Aynı zamanda dini ilimlerle tasavvuf arasında bir köprü kurmayı başarmış"
Peri Tozu.
Sevgilerimle...
çok güzel ve seviyeli kızıp söylenmişsiniz,yerden göğe kadar da hak verdiğimi söylemeliyim.
tebrik ederim
Peri Tozu.
Çok teşekkür ederim.
Sevgilerimle...