- 1948 Okunma
- 6 Yorum
- 0 Beğeni
KIRMIZIYDI
___Rengi yitik bir akşam vakti
Kendi halinde salınan bir çift göz.Mıh gibi çakıyor adını alnımın orta yerine.ardın sıra Tökezleyen çocuksu gülümsemelerim Teker teker seriliyor kaldırımlara.Dağılıyorum saatlere,Yitip gidiyor düşlerim ansızın. Hızlı hızlı soluyorum mevsimi .Çöküp duvar dibi yalnızlığıma ,Bir nefeste içiyorum sigaramı...
____Serseri voltalarda üşüyor yüzüm. İşini çok iyi yapan fahişedir zaman ve Anı dediğimiz kayıplarımız aslında ...
düşündüm de !
Her biri Anadolu kadar bereketli , Dağınık saçlarında türkü besleyen
Ve Göğüsleri su içinde , kaç Aynası kırık kadınlar bırakmışım .Dudak payında kahve fincanının ...
ah sevgili
Tek bir bakışınla bölüp rahmini acılara, yetim bir bahar doğuruyor zaman şimdi
ve bir gül daha soluyor tuvalimde
kırmızıydı…
YORUMLAR
Yazının gücü, geride bırakılanların, (hani kahve fincanının dudak payında kalan) hala canlı kalmasının bir sonucu mu acaba? Geçmiş ne kadar doluysa ve ne kadar çok şey biriktirmişse yürekte, kalem de o denli koyu basıyor,zannımca. Okumaktan keyif aldım. Ama keşke solmasaydı güller, kırmızı olmasaydı da beyaz olsaydı ilkin, solamasaydı. Sevgimle...
kırmızıydı...
beyazdı...
vs.
sonuçta gül dü
bu kadar imge olunca yazıda başı dönüyor insanın doğrusu:)))
yanlışmı?
asla elbettee...
yüzdüm ben bu denizde gecenin bu vaktinde...
fahişedir zaman ...
ehh yazan bir erkek olunca daha bir cömert oluyor kelimeler kalemin ucunda ...
ben kullanabilirmiydim?
gerekiyorsa elbette:)))
işin özü
biliyor bu kalem bu işi
okumak da bize düşer bedavaya...
tebriklerimi koydum avuçlarınıza
kabul oluna
kalın
hoşça
sevgimle...