- 789 Okunma
- 2 Yorum
- 0 Beğeni
KOMEDİSİN VESSELAM !!!
TAKSİDE MUHABBET ETMEYİ SEV SEVME!!!...Hayat hikayelerini anlatmaya bayılıyor amcamlar...
Şimdi gençler akıllı be Ablam... otuzdan önce evlenmiyorlar... biz onsekizinde evlendikte ne oldu????
bir kere ben senin ablan değilim diyesin gelir... onu geçinde siz ne zaman onsekizinizde evlendiniz... varsayalım evlendiniz , o taksici amca nikah şahidiniz mi?? oldu... Komedi..
Bizimoğlan yirmiüçünde tam Beşiktaş fanatiği... onunla maç izlenmez be abla.. bildiğin fanatik..! rakip takıma kök söktürür...Poliste kendisi...
Şimdi ben sana tutuğun takımı sordum mu?... oğlun faatikte, ben ne yapabilirim...
Ben ehliyeti kaptırmış adamım.. genede akşamcılıktan vazgeçmemm... kafa dağatmak be abla!!!
İyide yani senin ehliyet yok yani... ya alkolluysen şimdide dememek için tutarsın kendini...
Telefonu çalar amcamın... direksiyon başında... unuttu bizim ki, beni de.. akşam için alem programı yapıldı... karıya haber verecek amcammm... komedi!!!
Şimdi de eşini arıyor bizim ki, beni unuttu tamamen... trafik o biçim... belli amcamı daha dinleriz...
Hanım diyo bak dinle şimdi... bizim Zülfü varya Zülfüüü dıyorum... çocuğu hasta onun arabadayım bu gece... sabaha gelirimmm... kime diyorummm sen uyu yaa, bekleme...
Az önce yaptığı programı bildiğimi unuttu bizim amca...! _kadın be hanım abla... saçı uzunda, aklı kısa be...
ne yani demek istersin... bi kere " hanım abla" da nesi.. sonra sen neden yalan konuştun hanımına...!
Bizim saçımız uzun aklımız kısa da... sen nesin be Taksici Amca... komedisinnn İstanbul Trafiğin de, vesselam!!!