Gururuna Yenildiğim
Mutluluğu da elde ettim bu hayatta, üzüntüyü de.. Çıkmazlara çakıldım bir çok kez, bitmeyen tuzaklara takıldım. Yokluğunun cehennemine koştum adeta yüreğimle birlikte.. Hayatımda eksi kutup yaratan negatif bir çileydin sen ! Artı verip bağlandıran, eksilerle acı çektiren acımasız biriydin.. Olgun değildin ; Çocuktu hala kalbine yön veren kız.. Yelken açtın güneşin aydınlığına, gölge yarattın yalnızlığıma.. Yalnızlığın hazin sonuydu belki de çaresizlik gemisinin yolcusu olmak. Buz gibi vuruyor yüreğinin deli dalgaları yüreğime.. Acıtıyor, uzaklaştığın her adımda kalbime atılan sivri ok taneleri.
Farkında değildin bir bakımdan.. Yüreğimin kaptanıydın oysa sen, sensizliğin cehennemine çevirirdin çaresizlik gemisinin dümenini. Düşüncelerim tayfan oldu adeta,
tuzaklarına ortak ettin mürettebatımı.. Gözlerinle büyüledin belki de kalbimin derin düşünceli insanlarını.. Mutlu mu oluyordun acı yaşatmaktan bilemem, tek bildiğim yüreğinde ki ateşinle kavruluyorum gururuna yenildiğim. "Dön !" diyemiyorum tüm çaresizliklerimle yüreğimin kaptanına. Yeniliyorum her defasında naçizane kalbimin düşünceleriyle gururuna.. Her savaşta bıraktığım ganimetlerim sana olan hatıralarımdır büyük geminin acımasız kaptanı.
*Enes Demirci*
YORUMLAR
offf dedim yine.. allahtan kadın değilsiniz..tuzağa düşünce kadın içler acısı:)).insanın sevdiğinin negatif olması ne kadar zor değil mi..hele uzun zaman beri bir yastığa baş koymuşlarsa..Allah göstermesin nasıl çekilir ki bu hayat dırdır bir kadın..dırdır bir koca..dırdırlar olmasa ne güzel geçer bir hayat....çok çok zor kadın veya erkek olsun Allah yardımcıları olsun..ruhu gelişmemiş bir çocukla yaşamaksa al sana bir çoçuk daha ettimi 3. çoçuk..atsan atılmaz satsan satılmaz..kaçamak yapsan ..aman sakın denenmesin, öylesine bir söz bu ..birde onu sevdin mi kaldın mı iki yürek arasında o çok daha kötü..büryan kebabına dönersin..
Türk filmi seyrettim sanki sayfanızdaki satır aralıklarında gezince ..hayat herkese neler neler rol biçer.. hayat ne diyeceksin..benim hayatım senin hayatından güzel desem benimkide bir başka Türk filmi..Köyden indim şehireeee!
kaleminiz daim olsun saygılarımla