DOĞRU İNSAN?
Bundan kasıt nedir acaba? Neyi istiyoruz? Sevip sevilip ,saygı duyup duyulup,güvenip güvenilmeyi mi? Kısacası eskilerin tabiri ile can yoldaşı hayat arkadaşı mı?
Doğru insandan kasıt kadın erkek demeden insana saygısı sevgisi yaşadığı topluma ülkeye millet ve vatan sevgisi olan kişi mi demek istiyoruz?Eğer böyleyse aynen katılıyorum buna ihtiyacımız var çünkü.
Fakat gelin biz ütopyadan çıkalım biraz.Hepimiz biliyoruz ki, bir çoğunun doğru insandan kastı; malesef paralı mı? Kaç lira maaşı var? Evi var mı? Zengin mi? Beni rahat ettirir mi? vs. vs. vs... Eş hayat yoldaşı değil kendine bakıcı arıyor böyleleri.
Aynısı erkek için bana yemek yapacak mı? kıyafetlerimi ütüleyecek mi? İtaatkâr olacak mı? vs vs vs...Bunlarda hizmetçi arıyor bedavaya çalışacak.
O yüzden hiiç doğru insan doğru insan diye aranmayalım bakalım önce biz ne kadar doğruyuz.Duyamadım ne kadar?
Ali Aşkın KURT
YORUMLAR
Genel olarak çalışmalarımızı söz ve öz bütünlüğü bazında biraz daha geliştirip güçlendirebiliriz, diye düşünmekteyim; ne dersiniz? Güçlü ve görkemli Türkçe'mizin kuram ve yazım kurallarını da özümsemeliyiz; haksız mıyım? Değerli kardeşime başarılarının devamını dilerim. Saygı, muhabbet ve selamlarımla...