- 545 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
...B semtinden müzik sesleri yükseliyor.
...B semtinden müzik sesleri yükseliyordu...
...Koşarak döndü apartmanın köşesini, saçı-başı dağılmış, kıyafetleri terden sırılsıklam olmuştu, belkide 1 saattir koşuyordu, kim bilir?
Eli çantasına gitti, hızlıca anahtarlığını arıyordu; "nerede şu anahtarlar, bulamıyorum, hay aksi şeytan! " diyerek hem söyleniyor, hem lanetler okuyordu. Ve "sonunda" dedi, bulmuştu, kapıyı kırar bir biçimde hızlıca açtı, mutfağa doğru koştu; "oh! ,çok şükür, açık değilmiş, çaydanlıkta öyle duruyor" diyerek, yığıldı ocağın yanındaki sandalyeye.
O sıra mutfakta bulunan, tam yanındaki telefon çaldı, ahizeyi kaldırdı ve; "ne oldu?,taksi buldun mu? , açık mı bırakmışsın ocağı ? " dedi arkadaşı.
"Hayır, hayır, açık bırakmamışım, ama bi’ boş taksi bulamadım, koştum o kadar yolu, terden sırılsıklam oldum, üstümü değiştirip gelirim yanınıza".
"Ben sana demiştim; sen dikkatli kadınsın yapmazsın öyle şey diye, söylemiştim. Gelmene gerek kalmadı onlarda kalktı. Ben 1-2 saate gelirim sana; son yakıtımı (kendi aralarında içkiyi böyle tanımlıyorlar) bitir bitirmez ".
"Tamam, hadi bekliyorum, fazla geç kalma, görüşmek üzere, bay bay".
Telefonu kapattı, biraz sakin bir şekilde düşündükten sonra; "en iyisi bir duş alıyım, rahatlarım" dedi ve banyoya gitti, sıcak suyu açtı. O incecik, narin vücudundan; gömleğini ve eteğini çıkardı, bir köşeye fırlattı, iç çamaşırlarını da tam aksi köşeye fırlatarak kendisini duşun altına; suyun duruluğuna, o kir tutmayan akışkanlığına bıraktı ve bu kir tutmayan şey bütün stresini, sıkıntılarını alıp götürdü vücudundan.
Ama az sonra irkildi; "kapı! ,kapı!" dedi içinden, "açık bıraktım, ne salağım ben!" diyerek, havluyu üstüne aceleyle sararak, bir düşme tehlikesi geçirerek banyodan çıktı ve koridora doğru koştu, kapıya ulaştı; bir "oh!" çekti.
Bir şey vardı, şimdi hatırlamıştı, kapıyı girdiği zaman o kapatmamıştı ve bundan emindi.
Gözü kapının hemen girişindeki mutfakta duran çantasına gitti, çantası kurcalanmış; içindekiler yerde, çöpte, ocağın üstündeydi. Bu manzarayı görünce vücudu buz kesti, korkarak çantayı yerden almak için eğildi,çantanın üstündeki kanlı veya kırmızı tonlarında bir rengi andıran el izini fark etti...
Çığlıklar arasında B semtinden müzik sesleri yükseliyordu...
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.