İns Bulmacasında Sevda Kutucuğun Benim Şulenar
hayrettin taylan
Kendinden geçme , kendinle barışma sürecinde ruhtaki içsel radyonun sesini kısan etkenler olabilir.
Aklın durağında, kalbin rayları döşeli.Makinist olarak mekansızlığım devam ediyor .Mekanik algılar şehrinden metalik köylere gittim.
Bir ürperme sürdü,Buluşmanın filmini çekti çekim gücü
Yıldızların yazgısındaki yazı yaşadım.Kara kışlarına hazır olmak için
Nirvanacılığın ısırığından kendimi arındırdım.Bir haz perisi olarak seni düşünmedim.
Hoşgörünün deniz sularına Mevlanalık dalgalarıma yamaladım algıları. Bir sürecin süpürgesi oldum, denizi kirleten kirli emellere karşı vicdanımı liman yaptım.
-Şems’ in dizlerinde aydınlık aşklar ışıldasın diye günüme gün’eşini ekledim.
İçsel şimşekler çakar, bağrımı ikiye böler sevdan .Bölüşür ömrüm.Bir ömrüm hayat, bir ömrün sen.
-Mukadderin kıyısıdır teslimlerini sunan masumiyetimin.
Sevi meleğin defterlerini sunar.Hayrın yazılıyor.
Kıyamet güncesine aşılanıyor veballerim. Cehennem yasaklandı bana. Sensiz yaşamak cehennemken…
-Hesaplaşmanın da hesabı olmalı.Her hesabın bir sevabı olmalı.Şimdi seni sevme hesabımın sevabı senken, nasıl ürkek ceylanlar üşür ruhumda.
Baharın korudaki ağaçlara ders verdiği ilklerin kokusunda seni bekledim.
Etrafımı sarmış kötü niyetli çiçekler.Her kadın bir çiçektir ,kokusu hayattır düşünden kaçıyorum. Dikenli teller sarmış gönül çeperimi.
-Seni yazdığım aşk destanı yakmaya çalışanlar olacak belki.Sen aşka hazır, sen kendine güven dağısın.
-Bu gönül denizi kirlenmez.Beni sarhoş ettiğin bu şarap adasında kırmızıların saklı kalsın hep…
Senle olsam , senle kalsam bir ben eder. Bu ben de bir ömür kadar aşılıdır, yaşamsaldır aşka.
-Çekip gitsen bir gün dünyanın en günahkar kadını olursun. Beni sevmek sevap…Nedeni yaşadığın , yaşattığın sevabım esbabında saklıdır.
-Seni sevdim , sen değildin.Beni sevdin, ben hep bendim aslında. Önemli olan benim senin sevmem.Bir erkek zor sever, zor severlerini zor sunar sevdiğine.
Ruh, bağlayışlarımız sağlamken, teni bağlayacak bağılların müdavini olma zamanı da olmalı.
Öyle bir cengimiz de olmalı. İnsan olmanın bulmacasına cevap olmak gerek.
Özle iç dağın birleştiği yerde yanardağımın lavları akar.
Aksaçlı umutlarım uyandırır imkansızlığında. Seni imkan kılan mümkünlerin mümini olurum.
-Secde etmeyi özlemiş secdelerde paklanır dünyam.Ah ne dünyasın böyle.Yalan dünya dediğimiz bu olsa gerek.Yalan olmayanı yaşamak için aşk uçurumunda bekleniyor her halim…
Bak, kıblem belli. Su çiçeklerinde yıkanır meyve veren sevdam.Artık, sevmenin dimağıyız.Feleğin eleğinden geçti gelişin.
Ç’ağlar ayrılır bağrımdan.Sen ile sevdiğim sen arasında bir sen var.Ona sene olmaya, onun senetini ödemeye geldim.
-Rengine boyanır boyalı gelecek. Aşkına imrenir aşk. Uğruna böcekistan olur uğur böcekleri.
Bir ses eklenir sesine.Artık aynı şarkının sevda sesiyiz.
Bir nefes kadar nefsi, bir nefsi kadar hevesin esintiyiz.
Aşka dayanır senli günceler.Gün sen, günden kalan sen.
Aşkla dağın birleştiği yerde başlar Ferhatlığım. Şirinliğinin rahatına erişmek için
Her sabah gibi güneşten önce uyanır senli dünyam …
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.