- 747 Okunma
- 4 Yorum
- 1 Beğeni
KADINLAR ÇİÇEK DEĞİL
İsyan ediyorum,aklım hafsalam almıyor kardeşim...Hafsala ne demek?
Kuş kursağı...
Ne kadar olur ki,kuş kursağı...
Kadına dayak atarak,kul hakkının ne denli ağır bir vebal olduğunun farkına varmayacak kadar,kuş beyinli insanların,nasıl bir gaflet içinde olduklarını,nasıl anlayamadıklarını hafsalam almıyor işte,al mı yooorr !
Kaç kadindan,kimbilir kaç kez işittim ya !
Ya kardeşim,başınızı yastığa koyduğunuzda geceleri,hiç mi günün muhasebesini yapmıyorsunuz?
Ben bugün ne yaptım...Ne yapmadım...Kimi üzdüm...Kime ne dedim....Kim benim icin dua etti...Kim bed.dua etti...
Kim bu kadın az önce kemiğini kırmaya çalıştığım,sessiz sessiz ağlayan....
Yatağımda...
Yok canım,saçmalama asude!
İnsan olan,nefs muhasebesi yapar,her günün sonunda...
Dur az bekle,kuş beyinli...
Günün değil,ömrün muhasebesini tutanlar var ya hani iki omuzunda...
Kadınlar çiçektir.
Evet...
Ondan kolay ezmesi .Kurutup kurutup saklayın,ömür sayfasında...
Kadınlar günü hak getire,mahşer günü görüşeceğiz bunu unutma !
YORUMLAR
Hiç uzatmadan bir çırpıda toplamışsın konuyu. Ne çok şeye değinmişsin, bir yerde sanki aklımdan geçenleri okumuş gibisin. Kadın çiçek vs. güzel sözleri işittikçe-okudukça öfkeleniyorum çünki.
Kadın ne çiçek ne başka bir şey olsun bence. Kadın DİNİMİZDE verilen yerini kadın olarak alsın.
Tüm kalbimle kutluyorum. Sevgim ve duamlasın.