- 514 Okunma
- 1 Yorum
- 2 Beğeni
acaba? hala belkliyormusun yıllara inat
Büyük bir aşk hikayesinin baş kahramanlarıydık hani şmdi Yüreğim Anlat Kendini...! Bırak Yalın Olsun Kelimeler, Bırak Ağır Olsun... ......Ne Yapmak İstediğini Bilememenin, Suskunluğun, Belirsizliğin İçinde Kaybolmuş Bir Yüreksin Sen... ......Ne Sevdalar, Ne Sevgiler Terk Edip Gitti Seni... Kalabalığın İçinde Nemli Bir Oda da Yalnızsın, Yapayalnızsın... Bir Yüreğindeki Fırtınaların Var Bir de Elindeki Kalem... Yorgun Bakışlarına İnat, Sımsıkı Sarılmışsın Ona... Cümlelerde Kendini Arıyorsun..ama hayat devam ediyor ve sen yolunu çizmek zorundasin. bil ki, o gelmeyecek, eksilsende çogalsanda dertlensende, Son ana kadar birlikte olacağınızımı sanıyordun İkimiz de sevmiştik, eminim. Ne kadere, ne ona söyleyecek kötü sözün yok. o olmasa, kalbin bu kadar büyük bir aşkın lezzetini nasıl tadacaktı? Yaşattığın tüm duygular için teşekkür ederim.bazi seylerin okulu yok anliyorve yasiyorsun sevmekte öğreniliyor. Yorucu ve uzun bir eğitim ama anladım ki, sevmek insanı büyütüyor. Acılardan geçmeden olgunlaşmıyor yürekler. Ayrılığın tek iyi yanı bu olmalı, keşfetmek! Kendinle yüzleşmeyi becerebilirsen, aşkın da, ayrılığın da öğretecekleri var.
ayrıldıktan sonra uzun süre ne yapacağımı bilemedim. Sudan çıkmış balığa döndüm. Duvarların üstüme geldiği gece yarılarında, kendimi dışarıya atım. Sokaklar boyu yürüdüm. İnsanları seyrettim. Gülenler, hüzünlüler, sarhoşlar, sinirliler, hayat devam ediyordu. Gecenin karanlığına gizlenmiş insanların acılarına şahit oldum. Herkesin derdi kendine büyük geliyordu.Bir müddet savrulup durdum. Ne yapsam bana keyif vermiyordu. Kaç gece güneşi görmeden uyumadım. Sürekli düşünüyordum, seni, kendimi, ilişkimizi, hep bir yanım eksik kalıyordu. Televizyon seyredemez, kitap okuyamaz olmuştum. Aklımdan bir türlü çıkmıyordun.
Sonra kendi hakkımı çaldığımı fark ettim. Kendime neden bunları yaptığımı düşündüm. Sensizliğin acısını da layık olduğu gibi, değeriyle yaşayıp, bu sancılı günlere son vermeye karar kıldım.
Sabah erken kalktım. Güneş henüz yeni doğuyordu. Kahvaltı hazırladım. Masaya sevdiğin gibi limonlu maydanoz da koydum. Sonra ikimize servis ettiğim özel fincanların birinde, okkalı bir kahve içtim. Bir türlü aklımı veremediğim için yarım kalan kitabı okudum. Başkahraman ile adınızın aynı olması ne büyük tesadüf değil mi?
Aklımdan ve kalbimden seni atmaya çalıştıkça, daha çok içine saplandığımı anladım. O yüzden, seni sevmeye devam ederek, tek başıma yaşamaya alışıyorum. “Acıdan geçmeyen şarkılar biraz eksiktir” der ya Sezen Aksu; bence acıdan geçmeyen yürekler de çok eksiktir. Acılar büyütür, olgunlaştırır ruhları ve böyle öğrenir insanoğlu sevmeyi. Artık sensiz de yaşamayı öğrendim ama bil ki, bu yürekte çok özleniyorsun
Her yeni yaş, yeni bir şarkı gibi, dile düşmesini bekliyorsun. Bir melodinin en çok akılda kalan yeri veya nakaratı gibi aşkımız, bir takıldığında aklıma,( dediklerin geciyor bir filim seridi gibi gözlerimden , şimdi oturmuş cam kenarında bekliyorsundur. Ya gelirsem hemen, ya tutarsa isteğin? Bazen açık olur hani gökyüzünün dilek kapıları,sen bilemezsin vaktini. Ya açıksa sen beni istediğinde bütün gücümle?
Sen gelirsin diye en şık elbisemi giydim, saçlarımı yaptırdım. Abartmadan biraz makyaj yaptım. Dudağımda dudağımdan biraz kırmızı ruj rengi, bekliyorum.
Akşam oluyor, yakındır havanın kararması. İş çıkışında gelirsin belki, diner içimin bu tuhaf sancısı. Sen benim ömrümün en büyük şahidi, kalbimin en ağır yarası; yine de seviliyor olman garip değil mi?Bütün hüzünler bir anda silinip gidiyor demek insanın aklından, anılar da unutuluyor demek kötü olunca… Oysa en acıyanları durmaz mıydı akılda?
O zaman hasret olmazdı ama değil mi? Kim kimi özlerdi yürek hep nefretle bilenseydi? Tanrı işini biliyor sevdiğim, akıl dediğin de aslında senin kontrolünde değil demek ki!
En sevdiğin yemekleri hazırladım sana. Kapıyı açtığımda evim sıcak bir yuva gibi kokacak, bedenim özlem. Sen her akşam gelecekmişsin gibi hazırlanacağım ben, her akşam şu camın kenarında bekleyeceğim. derdin ya sen olmasan bile ..acaba hala bekliyormusun???????????
YORUMLAR
mesut YİĞİT
Aşkımın küçüklüğüne değil,çaresizliğimin büyüklüğüne inan.