- 548 Okunma
- 0 Yorum
- 1 Beğeni
TERÖR BELASI DÜŞÜNDÜĞÜNÜZ GİBİMİ
Ülkemizde uzun yıllardan belli sürüp giden bir terör davası var malasef milyonlarca şehidimiz var. ama çözüm vs gibi seneryolar kurmak isteyen büyüklerimiz halkımızın düşünce yapısını değiştiriyorlar. Şimdi konuyu şu şekilde ele alalım adı pkk terör örgütü olan bu örgüt gücünü pek iyi bilinen israilden alıyor diye düşünebilirsiniz ama bunun tam aksine dünya da defacto diye kimsenin adını dahi bilmediği ama dünyayı yöneten ülkeler arsındaki savaşları sağlayan bu savaş halindeki ülkelere silah satan Türkiye üzerinden uyuşturucu ticaretini yapan bu defacto Türkiye ,de terörün bitmesini ne zaman isterse o zaman bitecek konuyu şöyle düşünelim konuyu şu yönleriyle ele alalım Türkiye stratejisi bakımından dünyada çok önemli bir yere sahip Türkiye ,nin Doğu bölgesinden gelip batıya limanlar üzerinden yurt dışına çıkan bu uyuşturucu ticaretinde çok önemli bir yeri var Amerika ,ırak üzerinde oyunlar oynayıp yok kimyasala silah üretiyorlar vs gibi bahaneler üretip ırak ı işgal etti ama ne kimyasal silah buldu nede bi şey amerikanın amacı ırak da araştırırsanız görürsünüz kokain bitkisinin orada ki iklim şartlarında süper yetiştiğini bildiği için oraya tesisler kurup orada tarlalarda kokain yetiştirip dünyaya kokain uyuşturucu ticareti yapıyorlar. şimdi gelelim pkk ya çok büyük operasyonlar yapıyorlar karakol baskını yapıyorlar. bunlar hep düzmece israil başta olmak üzere bu ülkelerin gizli servislerinin adamları gelip bu baskını yapıp geri çekiliyorlar. pkk denen bu beş para etmez gurupta biz yaptık diye övünüyorlar arkadaşlar şunu bi anlayalım biz terörü bitiremeyiz çünkü dış güçler tarafından destekleniyorlar besleniyorlar .Uçaklarımız her terör saldırısından sonra bir havalanıyor bir bombalıyor ama sonuç onla ilgilide bir bilgi vereyim size TSK devletten her yıl 10 milyon dolar alıyor. o uçaklar yılda en az 2 veya üç defa eğitim uçuşu yapmak zorunda yani havalanmak zorunda yani olay şu kimse terörü bitirmek istemiyor . Bunun için kendimizi kandırmayalım bu arada şu konuyada değinmek isterim içimizdeki hainlere dur diyelim ilk önce bu ülkede Türküde kürdüde, çerkezi de ,lazıda kardeştir. eskilere dönelim biraz çanakkale savaşında biz bu ülkeyi nasıl kurtardık omuz omuza sırt sırta ayrım olmadan aramıza nifak tohumları atmaya çalışan insanlara fırsat vermeyelim provakatörlere izin vermeyelim. bu ülke hepimizin vede NE MUTLU TÜRKÜM DİYENE ! yazıyı yazan ( FATİH KARATAŞ)
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.