- 1496 Okunma
- 0 Yorum
- 1 Beğeni
dinle çocuk sevgili;
bu satırlarda bilmen gereken çok şey var aslında...yine okuyamayacağın bi mektuba yoruyorum parmaklarımı...
senden sonra öylesi deli ağlamadım hiç bi acıya...ve bağlanamadım hiç bi kula...öylesi sancılara alıştırdın ki beni,tanır oldum her yarayı...tanır oldum her darbeyi...evet diyorum derdini anlatanlara oda bana aynı acıyı tatırmıştı...
şimdilerde adını yalnzlık koyduğum bu satırlarım sadece seni anlatır oldu,sadece vefasızlığını,sadece hayırlısızlığını,her şeyiyle seni anlatır oldu sevdiğim...bi gözlerin takılıyo sadece karşıma geçtiğinde gözlerime...kin kokuyo bu ayrılık sevgili,vebal yüklüyor omuzlarına haberin olsun...neleri koydun gözümde bi bilsen,nelere sebep oldun yüreğimde...kaç çeşit isim koydum ardından,neler dedim neler be sevgili,ah lal gelsin dilime,dilim nasıl dönüpte sensizliği anlatıyor bilmiyorum ki,anlamıyorum ki yüreğim nasıl dayanıyor seni başkasında görmeye...oysaa...önceleri soranlara,gözü kara bi sevdiğim var benim derdim,yiğittir benim yarim...söyle be adam beni mahvetmeyi göze alacak kadar mı karadı,bakarken bile özlediğim o gece gözlerin...söyle yiğitliğini beni yıkmaktamı kullandın?
bugün başka bi can gördüm boyuna kurban olduğum,selvi boyunun yanında...bugün gözümün içine baka baka bana değil ona gittin...helal olsun...helal olsun be sevgili...yakışanı bulmuşun yanına,onun gözleri daha güzel ama biliyorum hiç bi zaman ben gibi bakamayacak sana...boyu boyuna uymuş ama biliyorum sol yanı hiç bi zaman uymayacak sol yanına...eksiklerin olacak sevdiğim eksik kalmışlığım gibi...hayattan bıkar olacak,onun gibi kimse sevemez beni diyeceksin zamanla...ah çocuk sevdiğim nasıl kıyyorum sana bilmiyorum ama,benim her kul gibi her gece başımı yastığa koyduğumda kendime bile bi duam yokta,sana hep bi bedduam var dilimde...mutlusun gözlerinde gördüm onu...ama dilerim allahtan bul bu bendeki sana kalbimin ahiret sorgusu...şuan saatler ölümü fısıldarken bana,senin yüzündeki tebessüm bu dünyada hiç solmasın...ama hatırlarsan eğer beni bigün bil ki sen yaşarken bu hayatı bana haram ettin...ve senin bana bu hayatı haram etmişliğin kadar benim sana hakkımı haram etmişliğim var...bi başkasına ait her tebessümün beni diri diri mezara sokuyor sevgili...ölmemi istiyorsan devam et gözlerimin içine baka baka kahkahalarına...benden pes...yol ayrımı...korkmuyorum artık...hepimizin sonu ölüm değilmiydi...her canlı ölümü tatmaycak mıydı...her kula azrail farklı şekilde gelmeyecekmiydi...sen tek kula bin çeşit azrail kılığına girip öyle geldin...her defasında farklı kıydın ya canıma helal olsun,bi kul kefensiz tabuta ancak böyle konulurdu...helal olsun sevdğim...şimdi öldü bil beni...ister duanı oku...ister güldümü görüp hala gelmemiş de hayatının sonu...yaşıyorum ama artık çok şey için çok geç...bi orman büyüklüğündeki sevdadan milyonlarca kiprit çöpü çıkardın...bundan sonra kendi ateşime kendim yanarım...git benden...İYİ OL SAĞ OL MUTLU OL AMA ARTIk BENDEN UZAK OL SEVGİLİ...UZAK OL....
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.