YALNIZIM…
Herkes haklı, sokakta yürüyen adam, çocuğuna sürekli bağıran karşı komşu, kendini hükümdar sanan profesör, yüksek hizmet sunduğunu düşünüp zamlı tarife uygulayan bakkal sahibi, çatıyı temizletirken kapıcının düşüp ölmesine sebep olan yönetici, ve annem ve babam hatta abim bile... ve sende, sende haklısın.
Hepiniz acı çekiyorsunuz, hepiniz yaraları var, herkes sizi yalnız bıraktı, herkes kazık attı, kimse anlamadı, anlamaya çalışmadı, kılını bile kıpırdatmadı insanlar, siz ızdıraplarla boğuşurken, kimse umursamadı, bütün dostlar iyi gün dostlarıydı, kimse kötü gününüzde sizi sallamadı, içiyorsanız her zaman bir sebebi vardı, sövüyorsanız da öyle. Ve kan kustuğunuz gecelerde gündüzlere hasrettiniz, uzaklara gebeydiniz her daim, hep başka yere gitmek istediniz, buralar size göre değildi, buralarda yaşanmıyordu, buralar dardı sığılmıyordu.
Ve lanet olsun siz 2000 li yıllarda yaşıyordunuz herkesin bencil olduğu herkesin bireysel yaşadığı bu modern ve şeytani çağda. Her şey sorundu bu memlekette her şey, marketten aldığın ekmek bile sizi deli edebiliyordu, kimse işini yapmıyordu, kimse işini sevmiyordu, kimse kendini sevmiyordu artık. Ve siz , ah siz ne kadar da isterdiniz o romantik çağlarda yaşamayı, o nostalji zamanlarını. Ah ne kadar mutlu oludunuz, ah siz evet siz yanlış zamanda yanlış yerdeydiniz. Oysa imkanlarınız başka olsaydı, neler yapar nerelere gelirdiniz, siz bunları hiç hak etmediniz.
Herkes haklı, sende öyle. Yaşamaktan zevk almıyorsun ki aşktan haz duyasın. Sen haklısın, her şey o kadar berbatken nasıl mutlu olasın? Zaten bin tane derdin varken benle nasıl uğraşasın? Neden uyumsuzum ki bu kadar, neden anlamıyorum ki yüzeysel şeyler bunlar..
Sen haklısın evet çok haklısın, bunları bana söylerken zannetmiyorum ki çok tarafsızsın..
Ben, ben yastayım, öldü aşkım kanamaktayım, biliyorum ben yine haksızım, hoşça kal ben çok karışığım, benden sana hayır yok çok fazla saçmayım, ve inan bana ben senden daha yalnızım…
…………………VaNDi ’08…………..
YORUMLAR
Yaşam zaten bir kurgu değil mi ve bizler de bu kurguda birer oyuncu... Çok haklısın Vandi... O kadar iyi anladım ki düşüncelerini ve hislerini...
Hadi geçtim artık kendime üzülmekten(daha doğrusu pes ettim artık) ama ne zaman çevreme baksam mutlaka onun için üzülmem gereken bir insanla karşılaşıyorum...
Senin de dediğin gibi bu durum kimsenin suçu değil, ya da herkesin suçu... Bilmiyorum...
Karıştı yine benim duygular :)
Ellerine ve yüreğine sağlık,çok güzel bir yazıydı...
sevgilli tanımsız,
hayatımız kurgu değil mi zaten biraz da,
ve hayatımızda başkaları yok mu çok fazla,
bu başkalar başkalaştırırken bizi bazen bağlı kalmıyor mu elimiz kolumuz?
mesela her akşam sesi geliyor şu karşı komşunun
taktım bende, çok bağırıyor ilkokula giden bir oğlu var,
üzülüyorum,
ama o babası, ben çocuğun yüzünü bile görmedim, ve hiçbirşey yapamıyorum, ama canım yanıyor, canım sıkılıyor, duymak istemiyorum..
ve bunun gibi bir sürü şey,
yani hem kurgu hem gerçek,
yani hem hayat hem rüya,
ve hem ben hem de vandi birazda..
sevgilerle..
ben bu yazınızı anlamadım...daha doğrusu yazığı anladım da bu satırları yazanın vandi olması biraz garip geldi...benim burada gördüğüm vandi bu kadar karışık değildi...herkes haklı yazmışsınız...
bu umutsuzluk mu yoksa bir kurgu mu...paylaşım için tskrlr...
TANIMSIZ tarafından 3/16/2008 7:27:52 PM zamanında düzenlenmiştir.
Yazinizin guzelligi, duygulariniza duvar ormeden yazmis olmaniz. O halde bende, yazdiklariniza birkac guzel sozcugu, kendi sozcuklerime ekleyerek yorum yapmak istiyorum.
Inanin "Nefret ettiginizde aci ceken yalnizca siz olursunuz, nefret ettiklerinizin bundan haberi bile olmaz". Onun icin;"Yureginize dusen golgelerden kurtulun!"
Shakespeare dedigi gibi; "Her dost dosdoğru dost olmuyor. "
"Dost, herkes kayboldugunda yaninizda belirendir"
Ve "Yalniz olmak ,yanlis insanlarla olmaktan daha iyidir"
...
Berin tarafından 3/16/2008 12:37:28 PM zamanında düzenlenmiştir.