- 709 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
dokunuşunun izleri var sevgili...
söyle sevdiğim...
var mıydın bende yoksa hiç olmadın mı?yada ben mi büyüttüm uğruna her gece ağlattığım gözlerimde seni???
aylar oldu sevgili...gönlümden düşürüp gözümde körelteli seni.Senden sonra bi çok şiirim oldu tamamlanmayan...bilir misin sevdiğim boynumu bükük koyuşunun üstüne yarım bıraktım sana dair ne varsa...sevdayı,aşkı,şiiri şarkıyı,her şeyi yarım bıraktım tıpkı yarım kalmışlığım gibi...unuttum sevmeleri,roller beğendim kendi kendime bu bitiş sahnesinde.iyi oynadın rolünü deyişinin üstüne kendimi bıraktım bir bilinmeze sevgili,baş rollerindeyim bu çıkmazın şimdilerde.aldığım yaranın,bana verdiğin yaranın kanayışlarındayım hala...unutulan hiç bir şey yok;gözlerin duruşun ve son sözlerin hiç birini unutmadım...ihanetine bedel üstüne bedel ödüyorum...nefret koydum güzel gözlüm bu sevdanın adını,kin koydum sana bakışımdaki acının adını...ellerin oldum yar...ellerin oldum...sevdim bir başkasını ona yar dedim...utandım karşısında,kaldıramadım başımı...dokunuşunun izleri vardı be sevdiğim,aşkta ihanete ortak oldum...senin günahlarını onda tövbe bildim...seni aldattım sensizlikte...kahretsin ki ben seni yoksun diye aldattım...boyun eğer oldum tüm vazgeç sözlerine...canıma kastettim,süründüm ölmedim de;diri diri toprağa girdim el elinde ki ellerinle...bir silahtı aradığım o an,ya da ne bileyim birkaç kutu hap...kaçmak istedim ...kaçıp kurtulmak...tir tir titrerken bedenim ellerimden ellerine bıraktım ölüm belirtilerimi ben...ama ölmedim...ölmedim senin öldürmüşlüklerin gibi sevgili...bittim...eridimm...her gece rüyalarımda kefenleri giydim...ölüm güzeldi,ölümü düşünmek güzeldi,sen vardın çünkü...sendin ve sensizliğe biçilmişti kefenim...korkularım bir duvar dibine kıvranıp kalmıştı dizlerimin üstüne aldığım bedenim çırpınırken...çaresizdim...dermandan uzaktı tüm dertlerim...göze yakındın sevgili...göze yakın gönle ırak...bu benim değil,bu kalbimdeki senin bitişinin başlangıcıydı...bu benim eriyişim değildi,tek başıma çıkmadım bu yola yalnız değildim...kalbimde senin olan yanımı aldım elime...adım adım gittim ölüme...kimseler sarmadı da kefene yar,kimseler bir tabutta vermedi bana,üstüme bir toprak atıp kurtaranımda olmadı...yara üstüne yara aldım senden sonra.açtığın yaranın kabuk tutmasına müsade etmedim...yaran derin yaraydı yar...yaran sargı tutmadı...unutmak kolaymış sevdiğim...yıllara sığdıramadım şu kalbimden dolup taşan bu aşkı saniyelerle nefrete sığdırdım...vazgeçmek kolaymış,ben vazgeçtim senden...ama ihanetin var ya an gibi aklımda ölüm korkusu gibi sol yanımda sevdiğim...gizli gizli sırlarımla yolcuyum şimdilerde uzaklara...ölüm korkusu düştü içime...burnumda kokun var bu gece yine...hadi aç ellerini duacı ol sevdiğim ne olur yalvar allaha ölüm meleğini göndersin bu gece bana...daha fazla gitmiyor hayat...daha fazla taşımıyo dizlerim.çok küçük yaşta yıkıldım kalbinin tam ortasına...çok küçük yenildim sevdana...hadi ne olur yorma beni daha fazla...sen çıkar beni idam sehbasına...ele yar dedim...bi ömrü geçiremem ben el yanında...hadi vur beni sevdiğim dünya görünmez artık gözüme bi sözüne ölürüm bilirsin...bilirsin bi bakışına canımı veririm...sakın canın yanmasın üzülme sen...düşmesin güzel gözlüm gözlerinden bi damla yaş soranlara vadesi yetti dersin...sevdasının son günleri dersin yada ne bileyim olmadı yapamadı bensiz dersin...unut yaşanılanları...unut tenindeki tenimin kokusunu...unut adımı...unut yar unut...bi beyaz kefen olsun bedeli bu sensizliğin...BENDE DOKUNUŞUN İZLERİ VAR...böyle zaten mutlu olamayacağım belli ki belliki eşim dostum unuttu koyacak adımı...oysa sen beni nasıl yaralı bıraktıysan ben hep aynıyım...kolumdan kanlar boşalırken gözlerime bakışını,zehri karşında şerbet gibi içişimi,senin yabancı bi kadının elindeki elini unutamadım...ve bil ki bir sevda anlatmaya yeterse ömrüm hep bu unutulmayanlar düşecek satırlara...seni seviyorum çünkü dokunuşunun izleri var sevdiğim..
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.