- 1010 Okunma
- 1 Yorum
- 0 Beğeni
DEMEK Kİ, BİRİNE "KAZ KAFALI" DEMEKLE KAZLARA HAKSIZLIK VE HAKARET EDİYORUZ....İBRET ALMAK VARKEN...!
DEMEK Kİ, BİRİNE "KAZ KAFALI" DEMEKLE KAZLARA HAKSIZLIK VE HAKARET EDİYORUZ....İBRET ALMAK VARKEN...!
OYSA KAZLAR VE İNSAN OLMAYAN DİĞER YARATIKLAR, AKIL VE İRADE ORTAYA KOYMADAN, PROĞRAMLANDIKLARI ŞEKLİYLE, YANİ İÇ GÜDÜLERİ İLE HAREKET EDİYORLAR...ONLAR YUMURTADAN ÇIKARKEN BİLİYORLAR...VE GÖREVLERİNİ HAKKINI VEREREK YAPIYORLAR.....:" İBRET- İ ALEM"...!
HANİ, ESKİ LİSE KİTAPLARINDA KALAN, ARUZ KALIPLI HİKAYE VARDI..." HARNAME "...
"BİR EŞŞEK VARİDİ ZAYİF-Ü NİZAR,YÜK ELİNDE VÜ ŞİKESTE VÜ ZAR,GAH ODUNDA, GAH SUDA İDİ,DÜN- Ü GÜN KAHRİLE KISUDA İDİ...."................................DİYE BAŞLAYAN..BU YÜKTEN YÜKE KOŞARAK ZAYIF DÜŞMÜŞ DERTLİ GARİP, ÇİTLERİN DİĞER TARAFINDA OTLAYAN SEMİRMİŞ İNEKLERİ GÖRDÜKÇE İÇİN İÇİN KISKANIR, İÇİN İÇİN İMRENİR, BOYNUZLARINA HAYRAN HAYRAN BAKAR VE DAHA DA KEDERLENİRMİŞ.
BİR SÜRE SONRA "BENİM ONLARDAN NEYİM EKSİK" ,DEMİŞ; "HATTA FAZLAM VAR, BU SEMİRMİŞ YARATIKLAR SABAH AKŞAM ŞU TAZE OTLAKTA YAYILIP SEMİRDİKÇE SEMİRİYOYLAR, BİR İŞE DE YARADIKLARI YOK, NE ZAMAN GÖRSEM ORADALAR VE HABİRE YİYORLAR...TEK FARKIMIZ ONLARIN KAFALARINDA YAY GİBİ BİR ŞEYLERİ VAR...., HİKMET BUNLARDA ZAHİR...."
BİR GÜN BIÇAK KEMİĞE DAYANMIŞ...HIRSTAN, KISKANÇLIKTAN, ÖZENTİDEN VE OTLAĞIN AZİBESİNDEN GÖZLERİ KARARMIŞ...HALİSÜLASYONLARLA KENDİNDEN GEÇMİŞ...KULAKLARININ YERİNDE GERİLMİŞ YAY, GÖK YÜZÜNDEKİ AY GİBİ BOYNUZLARI OLDUĞUNU HAYAL EDEREK DALMIŞ OTLAKTAN İÇERİ...İŞTAHLA SALDIRMIŞ, TEPİNEREK, YEDİĞİ YERİ "TALAN" EDEREK....
OTLAĞIN SAHİBİ MANZARAYI GÖRÜNCE, KAPMIŞ BIÇAĞI....KESİVERMİŞ GARİBİN KULAKLARINI.....
VE EŞEĞİN SON SÖZLERİ..:
"BOYNUZ UMDUM..KULAKTAN AYRILDIM.."
AŞK MESELESİ....YALNIZA CİNSİYET YÜKLEYEREK AÇIKLAMAYA ÇALIŞILIRSA , BU HAKSIZLIK OLUR....SADAKATE DE AYNI ŞEKİLDE...YANİ AHDE VEFA ŞEKLİ DE VAR BU İŞİN....
İNSANA, YARATILANA, YARATANA AŞIK OLMAK, ÇOK DERİN VE BİLİNÇLİ BİR NEZAKETİ GEREKTİRİYOR VE SAYGIYI...
KIŞKIRTILMAYA MÜSAİT DUYGULARIMIZIN KIŞKIRTILMASINA İZİN VERMEMELİYİZ.... BU GÜN VE DAHA ÖNCEKİ GÜNLERDE OLDUĞU GİBİ, FESAT VE ÇİRKEF TOHUMLARINI ARAMIZA SERPİŞTİREN, ÖTEKİ KAVRAMINI HABİRE BURNUMUZUN DİBİNE SOKUŞTURAN, DAĞA ÇIKARIZ, OVAYA İNERİZ,; İSTEDİĞİMİZ OLMAZSA ŞEHİRLERE DE SIZARIZ VS ŞEKLİNDE ABA ALTINDAN SOPA GÖSTERENLERE İNAT,..
DAHA ÇOK AŞK, DAHA ÇOK SADAKAT... VE DAHA ÇOK BİRLİK....!
ANCAK BİLİNMELİDİR Kİ;İNSANLIĞA VE MASUMİYETE KARŞI İŞLENEN SUÇ Kİ, KANLI VE YAŞAMA HAKKINI İHLALSE BU, CEZASIZ KALMASI ADALET HİSSİYATINI YARALAR...
NE YERDE NEDE GÖKTE, PİŞMANLIK DUYMAYAN İÇİN AF YOKTUR... HELE Kİ CANİ LER İÇİN...KATİLE HÜRMET EDİP, VATANA VE VATAN EVLADINA "ARAMIZDAN AYRILANLAR" DİYEBİLENLER İÇİN....
İNSANLIKTAN NASİBİNİ ALMAMIŞ İNSANSILAR DA İBRET- İ ALEM....
"HAKSIZLIK KARŞISINDA SUSANLAR,..DİLSİZ ŞEYTANLARDIR...! "...
...SELDA İYİEKMEKÇİ....
YORUMLAR
sayfaya düşen içten bir yazıydı yazan kaleminizi içten duygularımla kutlarım sevğilerimle