- 657 Okunma
- 2 Yorum
- 0 Beğeni
GÖLGELER
Zordur gerçekleri kabullenmek ve zordur gerçek anlamda insan olabilmek. Bazen yetersiz olabilirsin ve bazen de içinde bitmek bilmez ihtiraslarla yaşayabilirsin. Ne yazık ki hayatın gerçeği bu, gerçek anlamda gerçek yüzünü saklarsın çoğu zaman ve itiraf edemezsin gerçekleri. Tek gerçek; hayatın acımasızlığı ve insanların duyarsızlığı, varsın sürüp gitsin bu devran, sen yeter ki kendini bil ve kabullen gerçekleri. Gerçekler elbet gün yüzüne çıkar günün birinde ve hak ve adalet yerini bulacaktır sen yeter ki sabret.
Dünyanın ve insan denen mefhumun tek gerçeği; bencillik ve duyarsızlık…
Bugünün ve yarının değişmez tek yanı; insanların doğruyu ve iyiyi kabullenemeyişi; öyle ki güç ellerinde sanırlar ama görünürde kazananlar onlar gibi görünse de aslında ebediyen kaybetmeye mahkûmdurlar. Çünkü eninde sonunda gerçek yüzleri ortaya çıkacak ve kaybeden taraf onlar olacaktır. Önemli olan geçici başarılar değil nihai zaferlerdir. Azmin, yeteneğin ve istikrarın elinden hiçbir şey kurtulamaz, gölgeler asla kalıcı değildir, kalıcı ve hakiki olan insanın özü ve gerçek, asıl yüzüdür. Maskeler düşmek için takılır. İstediğin kadar role bürün, taklitler ve içine girdiğin kalıplar parçalanıp yok olmaya mahkûmdur er ya da geç…
YORUMLAR
Sevgili Gülüm, ne çektiysek o gölgelerden çekmiyor muyuz? Taklitlerden bir de, insan, aslı dururken niye maske takar, neden dost gibi görünüp postuna talip olur bunu anlamış değilim. Duydukça, gördükçe dehşete kapılıyorum. Dilerim, bu tür insanların maskeleri düşsün ve gerçek yüzünü herkes görsün. Yalanlar nereye kadar götürür insanı? İnsan, içinde yürek yerine taş taşıyorsa kork ondan korka bildiğin kadar. Maskesi düşünceye kadar, o seni düşürür.
Yine kalen sesini duyurmuş. Tebrikler canım
çok sevgimle...
Gülüm Çamlısoy
Emine UYSAL (EMİNE45)
Amin!
selam ve sevgilerimle...
Güzel anlamlı herkesin ders alacağı bir paylaşım yapmışsınız.Gönlünüze emeğinize sağlık.saygılarımla