- 922 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
YAZ AŞKI
Her öğrenci gibi yaz tatilini iple çekiyordu, genç kız.. bu yıl ortaokulda bitiyordu nasılsa... bu yaz çok güzel olmalıydı.. Birkere çikolata gibi yanmalıydı... haaa, bide saçınıda oksijenli suyla açmalı hafif sarışın olmalıydı... Nede olsa bu yıl o Liseliydi artık... annesi kaşınıda aldırmasına izin vermişti.. kendini yeni haliyle düşündükçe yüzüne kocaman bir tebbessüm yetleşiyordu.
Arabanın arka koltuğunda küçük kardeşiyle oturuyordu,genç kız, arada camdan elini ızatan kardeşini ikaz ederek yazlığa doğru yolculuk yapıyorlardı.. ona kalırsa annesi çok yavaş araba kullanıyordu..saatler olmuştu yola çıkalı.. çoktan varmalıydılar.. annesi işte, kuralcı ve biraz ürkekti!!
Sitenin girişine geldiklerinde akşam ezanı okunuyordu bile.... Sitemizin bekçisi Ahmet ağbi koşturdu... neyseki onun yardımıyla valizler eve taşındı ve şimdi evetttt... yazlık evimizdeyiz.., tüm petdeleri açtığında gençkız, karşı bloğun balkonundaki esmer delikanlıyla karşılaştı ve annneeeee diye bağırması bir oldu.
Koşturan Annesi anlam veremediği bu harekete tepkisiz kaldı, oda yeni komşularını böylece gördü...
O gece gençkız nedense rüyasında esmer delikanlıyla tartışıyordu...
Sabahına rüyasının gerçek olacağını nereden bilebilirdi... tam kapıdan çıkmıştı ki, köpek ayakları arasından öyle bir geçti ki, gençkız sendeledi ve düştü.. tamda o an esmer delikanlı kolundan yakaladı... yardım edeyim... ben" Yavuz" diye kendini tanıttı.
GenÇkızsa utanmıştı, kızmıştıda... şapşal köpeğin sahibi desene şuna... dedi ve uzaklaştı...
Ertesi sabah havuz kenarındaydı Yavuz... gençkızsa arkadaşlarıyla voleybol oynuyordu... be seferde top Yavuzun başına geldi ve böylece ödeştik dedi Aslı...
Bu tanışmanın ardından koca biray geçti...Aslının teni çikolata olmuştu bile... Yavuzda çok hoş çocuktu..Aslı onu hergördüğünde heycanlanıyordu... Yavuz güzel gitar çalıyordu ve sitede ona aşık olmayanda yoktu hani... ama o Aslıya takılmadan edemiyor , herseferinde.. köpeğimde korkmuyorsun, değilmi? diye onu konuşturuyordu.
neredeyse herakşam havuz partileri vardı ve Yavuz en aranılan kişiydi.. gitarı ve Yavuz olmadan olmazdı, havuz partileri...
Aslı ve Yavuz artık arkadaştı...çok güzel zaman geçiriyorlardı ve Yavuz gitarı ı çalarken Aslının gözlerinin en derinine bakıyordu.... elele tutşmalarıyla zaten birbirlerini svdiklerinide hissediyorlardı..,
Mutlu gençler... karayağız Yavuz ve çikolata Aslı., bu senenin en gözde çiftİ olmuştu...yıldızlı gecelerde havuzbaşı muhabbetleri sabah ezanına kadar sürüyordu... ama yarın sabah Yavuz İstanbula dönüyordu, çümkü sınavı vardı.. Yavuz o gece Aslıya bir mektup vedi... onu sevdiğini yazan mektup, miss gibi Yavuz kokuyor ve Aslı onu hep yanında taşıyordu...
O kış bitmek bilmedi...Aslı Yavuzu çok özlemişti...rüyalarına giriyordu... herseferinde belki bu yaz ben olmam yazlıkta diyordu Aslıya... Aslı ağlayarak uyanıyor, korkuyordu... neden ? neden gelmeyecekmişsin... diye söyleniyordu...
Lise zordu.. ama Aslı’nın karnesi çok başarılıydı... okul kapandı kapanacak.. az kaldı.. yazlık hazırlıklarıda başlamıştı...
Babası haftasonu gidip badana yaptıracaktı... geldiğinde üzgündü.., yeni komşularının oğlu ölmüştü... hani o gitar çalan çocuk ölmüştü... Babasıböyle anlatıyordu annesine..Aslıysa içindeki çığlığın duyulmasından korkuyordu, içi çıglık çığlığaydı... başı dönüyordu ve birden düştü.....
Yavuz yoktu bu yaz... havuz partileri sesizdi... Yavuzların perdeleri sıkısıkı kapalıydı....herkes onun nasıl balkondan düşerek öldüğünü konuşuyordu...
Eve gelmiş, ama anahtarını İstanbulda unutmuştu...banyo camından girerdi.. çünki hep yapardı.. gece geç kaldığında annesini uyandırmamak için orayı kapı diye kullandığı olmuştu...
Ama bu sefer olmadı, eli kaydı ve ikinci kattan mandalina ağacının altına düştü... düştü Yavuz, Aslının yavuklusu, sitenin gitaristi... yağız delikanlı bu sefer eve girememiş, karatoprak olmuştu...
hetkes annesinin çok hasta olduğunu konuşuyordu..Yavuzun olsyından sonra Aslı o yaz yazlıkta kalamadı... bir bahaneyle İstanbula döndü...
Aslı Yavuzu birkez daha rüyasında görmek ve ona sarılmak ve vedalaşmak istesede "Yaz Aşkı " bir daha rüyasına girmedi....
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.