- 833 Okunma
- 3 Yorum
- 0 Beğeni
ATATÜRKÇÜLÜK HAKKINDA
"ATATÜRKÇÜLÜK" HAKKINDA KISA BİR YORUM:
"Ben Atatürkçüyüm" veya "Biz Atatürkçüyüz" demekle "Atatürkçülük " olmaz. Atatürkçü olmanın ilk ve önemli koşulları; "Dürüstlük", "Kararlılık", "Tutarlılık", "İsabetli karar verme", "Sözünde durma", düşüncelerini korkmadan ve açıkça söyleyebilmektir. "Atatürk gibi düşünme" sözü bütün bu kavramların sentezidir ve bu yüzden Norveçliler’in Atasözü olmuştur. Atatürk "Doğru bildiklerinizi söylemekten korkmayınız !.." diyor.
Dr. Sadık Özen
"SÖZ KONUSU VATANSA GERİSİ TEFERRUATTIR." AMA ATATÜRK VE ATATÜRKÇÜLÜK; TÜRKLÜĞÜN EN ÖNEMLİ DEĞERİ VE KAVRAMIIDIR. "NE MUTLU TÜRKÜM DİYENE !.."
NE MUTLU ATATÜRKÇÜ OLMAYI HAK EDENLERE !..
ATATÜRKÇÜ OLMAK KOLAY DEĞİLDİR. HERKES ATATÜRKÇÜ OLAMAZ !..
YORUMLAR
sayın sadık özen.
asrın bu harikasını (bilgisayar) tesadüfen birkaç yazınızı okuma şerefine nail oldum.
her ne kadar bağdaşlaşmasada bu düşüncenizin etkisinde kaldım.
atatürkçülük ne yazık ki yok olma ile karşı karşıya ama katılıyorum sizlere
nesil olarak henüz bitmiş değiliz,ve inşallah bitmeyiz de
Evet doğru...
Günümüzde şöyle bir gerçek görüyorum ki Atatürk'cülük yaparak kişisel cıkar peşinde olanlar
gerçek Atatürk'cülerden oldukca fazla......
sadikozen
Sayın Sadık ÖZEN,
Bir yazımda şöyle ifade etmiştim: "Emanetine sahip çıkamadık. Senin rozetlerini takarak, sloganlaşan ifadelerini başkalarına satarak kendimizi fikirlerinin takipçisi sandık...Üzgünüz ATA'm."
Haklısınız Atatürkçü olmak kolay değildir ve herkes Atatürkçü olamaz.
Selam ve saygılarımı sunarım. Sağlıkla kalın.