- 905 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
ŞENGÜL, AYŞEGÜL ve CANGÜL DİLEK'LE yolların çilesi.. / Hikmet OKUYAR
Bu yazım anı, 02 Mart 2012 İstanbul Silivri yakınlarında şiir yüklü duyguların paylaşımı ile yaşanıyor..Sinop Ayancık muhteşemliğindeki kültür sanat öncülüğü ile uzun yıllardan beri tanıdığım Şair Şiir Yorumcusu Şengül Yıldırım; İstanbul, Ataköy Bahçalievler yakınlarında yeni şiir kitabının tanıtımını yaptı..İmza günü düzenledi..İmza Günü yoğun ilgi gördü..’ yolların çilesi ’ ilgi yoğunluğu ile imza günü heyecanı adeta içiçe yaşandı..Konya yakınlarından merhaba diyen Ayşegül Aşkım Karagöz ile İstanbul, Yeşilköy, Atatürk Havalimanı’ndan yılların özlemini hissettirirken ’ yolların çilesi ’ ilgi yoğunluğunda hissedilmesi çok hoş oldu..Ve Ankara’dan ’ Ben de şiir yazıyorum ben de Şiir Yorumcusu ’yum.. ayrıca saz kurslarına gidiyorum..’ diyerek gelip ’ yolların çilesi ’ ilgi yoğunluğunda duyarlılığını paylaşan Ankaralı Şair Şiir Yorumcusu Dilek Dilekçe muhteşem üçlü candost paylaşımlarıyla bir farklılık oluşturdular.
Hikmet Okuyar Şiir Tarzı ile Serbest ve Hece karışımı bir düzenekte şiir dünyasına servis edilen ve 1933’de yürürlüğe giren bir kararla geliri giderini karşılamadığı gerekçesiyle 10 yıllık İL konumundan İLÇE konumuna düşürülen ŞEBİNKARAHİSAR Konulu bir ŞİİR: ’ yolların çilesi ’ bir kez daha ilgi yoğunluna muhatap oldu..
Onbinlerce duyarlı kültür sanat öncüsü candost tarafından ilgi odağı haline getirilen ’ yoların çilesi ’ her geçen gün;
-şiir günleri,
-şiir akşamları,
-şiir sohbetleri,
-şiir geceleri ve
-RTV şiir müzik şarkı türkü yorum kapsamında; özel yetenekli ünlü ŞİİR YORUMCUSU şiir öncülerinin MUHTEŞEM ŞİİR YORUMLARI ile daha çok ilgi uyandırıyor.
Sinop Konya ve Ankara’dan irtibatlanan şiir güzelliğindeki bağlarla bağlandığımız canlar; tüm duyarlı kültür sanat dostları gibi ’ yolların çilesi ’ deyişi ile yakından ilgilenince çok duygulandım..
’ yolların çilesi hikmet okuyar ’ deyişi ilgi yoğunluğundaki beğenler sonrasında 02 Mar 2013 tarih Saat 13:33 itibariyle; yapılan değerlendirmede dünyaca ünlü ’ yolların çilesi ’ isimli şiirin sadece bir 2.021 kültür sanat dostu kişi tarafından okunduğunu, 1. 814 kişiye tavsiye edildiğini ve 69.573 duyarlı kişi tarafından beğenilidiğini gördük..
Sadece Antalyalı Ünal Şöhret Dirlik yönetimindeki Milliyet Blogcu sayfasında değil Şiir Dünyası ortamlarında böylesine ilginç bir konulu ’ yolların çilesi hikmet okuyar ’ ŞİİRİni; ilgi yoğunluğu alanında bulunduran canlara Şebingülü sunumlarımla teşekkür ediyorum..Şebincevizi kalitesinde, Şebinkale ihtişamında, Şebinbülbülü deyişleri gizemliliğinde, Şebindutu tadında, Şebinbülbülü deyişleri gizemliliğinde, 69.573 defa TEŞEKKÜR.
Hikmet OKUYAR
ŞÜSİYAD Başkanı
..........
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.