- 1121 Okunma
- 1 Yorum
- 0 Beğeni
kadına dair
toplumsal patolojide kadın bence ana dokudur ,kadınsız bir toplum itelenmiş bir toplumdur ,kabul etmeliki kadının korunmaya degil bilinçlenmeye ihtiyacı vardır ,türk toplumunun ana karekteristigi hiç şüphesiz ailedir ,türk lerde aile çok yüksek bir kutsiyete tabidir ,ne çareki yine biz türklerde aile sanıldıgı kadar saglam zeminlere oturmamıştır ,özellikle global kapitalizmin türkiyeye etki etmeye başlamısıyla tüketim toplumuna dönüşen bu süreçte aile çok çabuk çözülme gösterecek bir kayganlıga sürüklenmektedir,dogrusu bu yanılgı kadını erkegi ile hepimizi etkilemektedir amerikalı yazar ROBİNSİN bir kitabında dedigi gibi -erkek olmak olabilmekte zordur,bizim toplum erkege çok görev yükler sanılanın aksine bizim toplumda erkek daha çok ezilir ama dik başlılıgından bunu kimseye bellli etmemeyi uygun bulur,kadın bana göre yaşamın devinimidir ,egitimli kişilikli yaşamı kendini bilen bir kadınla aynı havayı paylaşmak bu dünyada cenneti bulmak gibidir ,her şeyin ötesinde annelik vasvıyla kadın olmak bence çok yüksek onurları yüreginde taşımaktır ,bence yaşam kadını kadın olarak yaşatabilen erkek için çok zor olmazsa gerek ,gerçi günümüzde sevginin yerini madiyat alsada bu yanılgı kadın erkek birlikteliginde sevginin yerini asla alamaz ,unutulmamalıkı kadın bir degeridir aşk kadın varsa vardır ,umudda öyle.