- 1288 Okunma
- 6 Yorum
- 0 Beğeni
BUJİ APO
Terörist başı…Ah pardon…Dilim sürçtü…Dil alışkanlığı ne de olsa…Sayın diyecektik değil mi? Sayınlar tabutunu taşıyası Abdullah Öcalan Kendisini ziyarete gelip hal hatır sorduktan sonra ellerini - yoksa kıçını mı orası karanlık biraz – öpen heyete bir şeyler söylemiş. Bazı talimatlar vermiş.
Neler söylemiş, neler demiş herkesin malumu olduğu için o kısmı aynen yazmıyorum buraya. Önemli olan onun ne söylediğinden daha çok âli ve yüce devletimizin bu söylenenlere tepkisi ne olmuş önemli olan o.
Devlet derken tabii ki iki kanadı var...İktidar kanadı, muhalefet kanadı.
Ha kaz kanadı ha muhalefet kanadı. Aralarında çok da fark yok. Peki iktidar kanadı? O da kanatlı orkid modunda. Kanatlı orkid kanı durduruyor ya…İşte aynen o misal kanı , sızdırmaz ped ile durduracaklar. Oysa herkesin malumudur ki ped kanı durdurmaz. Kanamayı da kesmez. Sadece akan kanın dışarı sızmasını önler.
Görünen o ki Terörist başı…Hay Allah yine dilim sürçtü. Sayın(!) Öcalan artık pkk lılar için ‘’ Biji Apo ‘’ ( Yaşasın Apo ) olduğu gibi hükümetimiz için de ‘’ BUJİ APO’’ olmuştur… Yani arabanın ateşleme sistemi..O olmazsa araba çalışmayacak. Hatta çok yakında artık bizler pkk lılarla birlikte bağıracağız. Onlar ‘’ Biji Apo ‘’ diyecekler; biz de ‘’ Buji Apo ‘’ diye slogan atacağız. Çünkü sevgili hükümetimiz Abdullah Öcalan’ın- Offf yaaa….Yine sayın(!) demeyi unuttum. - söylediklerine değil de bu söylenenlerin basına sızmasına kızmış.
Hani vardır bazı karikatürlerde: Adam eve gelir..Bakar yatağında başka bir erkek, karısıyla karakucak güreş tutmakta…Lakin kıspet olarak kendi pijamalarını giymiş…Tepesi üzerinde çıkan boynuzlara kızmaz da ‘’ Ulan karı sen benim o canım pijamalarımı elin adamına nasıl giydirirsin? ‘’ diye kızar.Aynen o hesap.
Ortak olan Mişon ve Salamon aralarında anlaşmazlığa düşerler.Yapılacak tek şey vardır o da malları bölüşerek ayrılmak.
Salamon - Ortaköy’deki yalı benim, Sultanbeyli’deki daire senin tamam mı?
Mişon - Öp beni Salamon.
Salamon- Bmv ve Ferrari taksiler benim, Brodvey ve Hacı Muratlar senin tamam mı?
Mişon - Öp beni Salamon.
Salamon - Gebze’deki boya fabrikası benim, Tahtakale’deki tekstil atölyesi senin. Tamam mı?
Mişon- Öp beni Salamon.
Salamon – Ne oluyor sana kuzum…Tutturdun ‘’Öp beni Salamon.’’
Mişon - Ben ş’aapılırken öpülmekten çok hoşlanırım da.
Benim asıl merak ettiğim neler olup bittiğinin farkında değil miyiz? Hani fıkradaki gibi:
Bir ağa ve kahyası köyden kasabaya gitmek için yola çıkmışlar. Biraz gittikten sonra önce hava kararmış, sonra ardından müthiş bir yağmur, boran, kasırga, göz gözü görmüyor. Ağa da kahya da iliklerine kadar ıslanmışlar..Bu arada yolu da kaybetmişler…Saatlerce dolanıp durmuşlar…Karınları da acıkmış tabii ki…Neyse efendim uzatmayalım. Sonunda bir kulübe bulup sığınmışlar. Kulübe bir avcı kulübesi. Bir kaç kutu konserve var başka da hiç bir şey yok.
Ağa kahyasına ‘’ Önce elbiseleri çıkaralım. Bu ıslak elbiselerle oturursak zatürree oluruz’’ demiş.
Elbiseler çıkmış..Ağa da kahya da çırılçıplak. Daha sonra konserveleri yemişler…Yani karınları doymuş. Ama soğuktan donacaklar neredeyse. Ağa kahyasına ‘’ Gel güreş tutalım böylece ısınırız ‘’ demiş.
Başlamışlar güreş tutmaya…Kahyasından çok daha fazla konserve yiyen ağanın karnı iyice tok…Hani ‘’Aç ayı oynamaz.’’ Derler ya…Ağanın karnı iyice tok olduğu için ayısı oynama başlamış. Kahyanın her arkasına dolandıkça ‘’ Ah pardon.’’ Demeye başlamış…Bir böyle, iki böyle, üç böyle kahya dayanamamış artık.
-Ağam bak.Isınmak için yapıyorsan can kurban. Ama hani ş’aapmak için yapıyorsan bozuluyorum haaa…
Şimdi ben de hem Buji Apo’ya hem de diğer tarafa diyorum: ‘’ Ağalarım… Bakın ısınmak için yapıyorsanız can kurban…Ama ş’aapmak için yapıyorsanız bozuluyorum haaa.
YORUMLAR
Sayın Hocam,
Akşam vakti , yaralarıma tuz döküp, neşter sokmaya, beynimi uyuşturup , apuk sapuk küfürler ettirmeyi başardınız, maşallah.
Ciğerim yanıyor Hocam , bu domalmak daha çok acıtacak .
Allah hepimizi. bu cennet vatanı, bölünmekten, manda altında yaşamaktan korusun.
Teşekkür eder , saygılar sunarım.
sami biberoğulları
Namık Kemal'in dediği gibi: '' Bais-i Şekvâ bize hüzn-ü umumidir Kemal/ Kendi derdi gönlümün billah gelmez yadına....
Şikayetimin sebebi genel üzüntüdür..Yoksa kendi gönlümün derdi aklıma bile gelmez.
Eeee..Ne diye bu kadar şen şakrak yazıyorum...Acıyı hafifletmek için efendim..Acıyı hafifletmek için...İçim acıyor çünkü.
Selam ve sevgiler.
hocam bir veya iki yazınızda gülmemişimdir diğerlerini hep tebessüm ederek okudum neyapıpedip insanı gülmeyi başarıyorsunuz zor zenaat siz zoru sevenlerdensiniz o bujiyi nasıl buldup uydurdunussa münasip kişiye müsait yerine hakkaten hayran olmamak bu kaleme elde değil kutlarım değerli kaleminizi saygılarımla selamlar
sami biberoğulları
Çok çok sağ olasın var olasın.
Selam ve sevgiler benden.
Ne yaptıkları belli değil mi? Millet enayi yerine konuldu nasıl olsa. Susturuldu, kıstırıldı mahpuslara
tıkıldı. Meydan boş, muhalefet hoş,Amerika baş. Gözümüzün içine baka baka şapıyorlar da
haberimiz yok- yok demiyeceğim, uyanıyoruz, yavaş da olsa.
Artık Silivri demiyormuş gazeteler, Apo'ya dönmüşler. Daha ne çarklar, dümenler dönecek terse.
Bu bir başlangıç. Öcalan balonu uçurulamaz bayrağımızın dalgalandığı göklerde.
tebrikler,
selâm ve sevgiler..
sami biberoğulları
Müslim Baba'yı ( benden bir yaş büyük olsa da baba o ) ebediyete uğurladığımız şu günlerde onun bir türküsünü en büyük aşkımız TÜRKİYE CUMHURİYETİ ne uyarlayarak söyleyelim.
Dünya tersine dönse vazgeçmem
Gökteki güneş sönse vazgeçmem
Sensizlik inan ki ölümden beter
Canımdan geçerim senden vazgeçmem
Selam ve sevgilerimle.
Vallahi arkadaşım güzel tespiat
Çok güldüm.siz yazın .ben sizde hayat buluyorum
Hiç olmazsa içimin acıları gidiyor
Muhteşemsin saygın insan
Yüreğiniz kaleminiz var olsun hocam...
Yine çok çok güzel bir yazı okudum
Kaleminiz daim olsun
Yürek sesin hiç susmasın
Saygılar selamlar
sami biberoğulları
Çok çok teşekkür ediyorum.
Gecikmişliğimi mazur görün lütfen...
Selam ve sevgilerimle.
sami biberoğulları
Allah Gülmekten ayırmasın...Rabbim bu ülkeye bir kez daha İstiklal Savaşı yaşatmasın..Hep gülelim inşallah...Allah hainlere fırsat vermesin.
Selam ve sevgiler.
Bu Millete ş,aapılmış zaten ama farkında değil
Hep uzun yazıyordum yeter bu kadar. Öpüyorlar her zaman
Selam ve sevgiler
ERAY ÖZGÖR SARIKAYA tarafından 3/2/2013 8:17:27 AM zamanında düzenlenmiştir.
sami biberoğulları
Selam ve sevgilerimle.