- 528 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
KADIN ŞAİR MİHRİ HATUN İLE ŞEBİNGÜLÜ VE KADINLAR GÜNÜ / Hikmet OKUYAR
Özelliği güzelliği olan belirli gün ve haftalar kapsamında..08 Mart Kadınlar Günü geliyor.. Şebingülü Dostu Amasyalı Kadın Şair Mihri Hatun Şiir Geleneği’nin yaşatılması coşkusu içinde ve Amasya okuyor kampanyasına yüzde yüz doğrudan katkı adına özellikleri güzellikleriyle Amasya ve ilçeleri şiirlerde tanıtılsın gerekçesiyle proje çalışması olarak;
Amasyaşat Başkanı Amasyalı Keskin Ozan Müzeyyen Keskin tarafından özenle hazırlanan;
Tanıtım Turizm Kültür Sanat Eseri AMASYA SEVDASI; başta ŞAİR aşık ozan şiir yorumcusu müzisyen bestekar saz ve ses sanatçısı ressam karikatürist fotoğraf sanatçısı medya mensubu kitle iletişim uzmanı KADINLAR olmak üzere bir çok gönüllü güzel sanatlar dostu kişi ve kuruluşun dernek vakıf oda ve turizm firmalarının kültür sanat öncülerinin internet kitle iletişim merkezlerinin yoğun ilgi odağı oluyor..
PPROJE; A-4 ebadında 70 sayfalık KAYNAK ESER olarak arz edilecek..Eser kaynak temin edildiğinde 500 sayfalık kapasitede geliştirilmiş olacak..Gönüllü destek katkı ve tanıtımlar için teşekkür ediyoruz..
08 Mart Türkiye Kadınlar Günü şiir güzelliğinde kutlansın derken Şebingülü Dostu Kadın Şair Mihri Hatun Şiir Geleneği daha iyi özümsensin Türkiye Kadınları özel yetenekleriyle tanıtım turizm kültür sanat ve siyaset alanlarında bir adım daha öne çıksın meclislerde belediyelerde stk’ larda yüzde 51 temsil hakkıyla etkin ve saygın yer alsın istiyoruz..Amasya Sevdası ile daha ilginç birliktelikler oluşsun sosyal kültürel ve ekonomik canlanma yeni isimlerle yeni şiirlerle yeni şiir yorumcusu canlar ve Güzel Sanatlar Öncüsü dostlarla daha çok muhteşemlik kazansın isityoruz..
Amasya Elması tadında..Şair Mihri Hatun saygınlığında, Amasyalılar Şiir Etkinlikleri duyarlılığında..AMASYA SEVDASI ile... Hikmet Okuyar
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.