- 2997 Okunma
- 20 Yorum
- 1 Beğeni
ŞİİRE VEDA EDİYORUM KIRIK KALBİMLE :(
ÖNCELİKLE MERHABA DİYORUM ÜZGÜN BİR KALBİ KIRIK BİR GÖNÜLLE....
SATIRLARIMA NASIL NERDEN BAŞLAYACAĞIMI BİLMİYORUM AMA BENİ KIRAN OLDU OLMADIK YORUMLAR, KENDİNİ BİLMEYEN, ŞİİRDEN ANLAMAYAN KİŞİLER... BEN NE KADAR ALTTAN ALSAMDA, ŞİİRLERİNE ELEŞTİREMEDEN YORUM YAPSAMDA OLMUYOR... BENİM ESKİ ŞİİLERİMDEN NE İSTİYORLAR, BEN SİZE NE YAPTIM YA .. YA DA NE DEDİM BANA BİR SÖYLEYİN NE OLUR.... KIRDIM MI? İNCİLTİM Mİ? AĞLATTIM MI? BUNALTTIM MI? NE KÖTÜLÜĞÜMÜ GÖRDÜNÜZ... NEDEN BU İŞKENCE BANA... BEN HEP SUSTUM BAKIN HEP... KİMSEYİ KENDİMDEN ÜSTÜN GÖRMEDİM, GÖREN BİRİ DE ASLA DEĞİLİM .... BEN HEP ŞİİRLERİMLE YAŞADIM, ŞİİRLEriMLE AĞLADIM, HİÇ GÜLMEDİM Kİ... AŞK ŞİİRLERİ YAZDIĞIM ZAMANLARDA BİLE KENDİMLE GURURLANDIM SANMAYIN Kİ MUTLUYUM...
BU YAZIMDA SAMİMİ OLACAĞIM HERKES BENİ TANISIN ONA GÖRE BENİ KIRMASIN İSTİYORUM ÇÜNKÜ ARTIK GERÇEKTEN BUNALDIM YIPRANDIM YORULDUM ... :(
BEN BUNDAN BİR KAÇ SENE ÖNCE KALP RİTİM BOZUKLUĞU YAŞADIM SOL KOLUMDA YANMA KALBİMDE SIKIŞMA OLDU... KALP İLAÇLARI KULLANDIM BU NE DEMEK BİLİRMİSİNİZ ... PSİKOLOJİ OLARAK İYİ DEĞİLİM DEMEK... 1.5 SENE ÖLÜMLE BURUN BURUNLA GELDİM.. ÖYLE BİLDİĞİNİZ KALP RİTİM BOZUKLUĞU DEĞİL BU ÖLDÜĞÜMÜ BİLE HİSSETTİM BEN DÜŞÜNÜN ARTIK.. BEN BAZI ŞEYLER YÜZÜNDEN AYAKTA KALMAK İÇİN DURMADAN ŞİİR YAZDIĞIMI BİLİRİM ... NASIL BİLİRMİSİNİZ TERApİ ... BENİM DOKTORUM KENDİM OLDUM VE BUDA İYİ GELDİ EMİN OLUN BUNA... ALLAH ŞÜKÜR 8 YILDIR İYİM ARADA TEKLESEDE SABIR EDİYORUM İYİ OLACAĞIM... ÜZÜLMEMEM LAZIM .... :((
ŞİMDİ GELELİM ŞİİRLERİME... BAZI KİŞİLER HİÇ BİRŞEY ANLAMAYABİLİR , HAZ ALMAYABİLİR O ZAMAN OKUMAYACAKLAR... BEN BİR ÇOK YERDE ŞİİR YAYINLIYORUM... AMA KİMSE KİMSEYE HAKARET EDEMEZ HELEKİ BENİM ŞİİRLERİME ASLA İZİN VERMEM CANINA OKURUM... OKUYAN BAZI ŞAHISLAR BU ŞİİR Mİ , NASIL OLUR YA DA ŞÖYLE BÖYLE DER.. BAKINIZ MADEM ÖYLE OKUMAZSINIZ OLUR BİTER... KİME ZARARIM OLMUŞ Kİ BANA BÖYLE ŞEYLER YAZIYORLAR...
EVET BU YAZIYI YAZMAMIN SEBEBİ HERKES HATTİNİ BİLECEK.. ŞİİRLERİME LAF ATANIN ALNINI KARIŞLARIM.. YORUM DA YAPTIĞINDA, YA ELEŞTİRDİĞİNİZDE MANTIKLI ELEŞTİRİN KİMSE KİMSEYİ KIRMAYA HAKKI YOKTUR...
BEN NE OLURSA OLSUN HERKESE SAYGIMI YAPTIM... BANA GELENE GİTTİM, YAZANA YAZDIM, SAYGILI ADAPLI OLDUM... AMA BİR YERE KADAR... SABIR TAŞTIMI KİMSEYİ TANIMAM...
SAMİMİYETİMLE YAZDIM BU YAZIYI... KIRMADAN YORUM YAPALIM...
ÖLÜMLÜ DÜNYA BUGÜN VARIZ YARIN YOKUZ..
EMEĞE SAYGI DUYALIM RCA EDİYORUM...
28/02/2013
01:00/PERŞEMBE
YAZAN: ŞEBNEM ÖRS
YORUMLAR
Kardeşim, size küçük bir hikaye ile cevap vermek isterim. Hallac-ı Mansur "E nel- Hak " davasından idama mahkum edilince , herkes o büyük zatı tekmelemiş, tokatlamış, hakaretler savurmuş, yüzüne tükürmüşler, küfretmişler hepsine sabretmiş,cevap vermemiş. Yalnız aziz dostu Şibli, yanından geçerken insanlar beni anlayıp bana da hakaret etmesinler düşüncesiyle elindeki gülü Mansur'un yüzüne fırlatmış. Gül yüzüne değince o mübarek zat ağlamaya başlamış. Görenler "-ey mecnun bu kadar taş yedin, sopa yedin canını acıtmadı da bir gül mü acıttı? "dediklerinde o büyük, şu cevabı vermiş.''onlar beni bilmiyordu onun için bilmeden hakaret ettiler, onun önemi yok ama Şibli beni biliyordu onun beni bilerek, attığı gül, onların taşlarından daha çok canımı yaktı." Bu hikaye ile şunu demek istedim: şiirden anlamayan binlerce kişi eleştirse , hakaretler yağdırsa önemi yok , aldırma geç ama bir şiir üstadı eleştirirse o zaman da bu işi nefsi için , kıskançlık için yapmışsa onu da geç. Sanat yönünden, fikir yönünden eleştirmişse ona teşekkür et çünkü sizin gerçek dostunuz odur. Gerçek şiir dostunuz olmam ümidiyle başarılarınızın devamını dilerim.
şaire şebnem örs
size katiliyorum hayatim.Onlara göre siir olmasada yazdiklarim onlar beni yasatiyor.Sayfama misafir olan bir kac dostum var.Onlar benden oy beklemiyorlar yorum beklemiyorlar cünkü onlar benim ne halde oldugumu cok iyi biliyorlar.insanlari bagzi seyler yasatir bagzilarida öldürür.Unutulmak adam yurduna konulmamak uzmanlik dalim.Cevremdeki insanlarin derdinide derdim yaparim.Cünkü ben onlarin konusan diliyim.Haberdar etmek cok güzel bagzi uc noktalari.örnek almak yada ders almakdir tek ümüdüm.Siz kimseyi kafaya takmayin sekerim.Ressamlar afedersiniz anasindan elinde fircaylami dünyaya gelmis? yoksa nazim hikmetin elinde kursun kalemle kagitmi varmis? müzisyenleri hic yazmayim eniyisimi cok ayiba kacar canimcim.Kendini ilerlet diyor bagzilari bana.Benim vakdim olsa bir bardak cay demleyip yillardir acma kapama yerini unuttugum tvma bakacam.Bos zamanlari olanlari görüyoruz bizlerle ugrasiyorlar.Yazar yada sairim demiyorum ki ben.Sadece artci sarsintilari yerlere serilmeden atlatmaya calisiyorum.sizide cok iyi anladim.Kim ne derse desin siz sizsiniz ve kimse sizin yasadiklarinizi bilemez.Yazin yazin ki kus gibi hafiflesin ruhunuz bedeniniz.sizi o güzel yüreginizden öpüyorum ve uzunca vede saglikli hayirli huzurlu bir ömür diliyorum bütün sevdiklerinizle..
şaire şebnem örs
bu değerli yorumunuz beni çok mutlu inan bu yazıyı yazarken bile ağlayarak yazdım... biran da çıkıverdi işte... :( beni anladığınız için çok teşekkür ederim... şiirlerinize bakmazisterim... tabi ki bende kendi çapımda yazıyorum şair değilim ozan değilim hiç birşey değilim.. ben beni yapan okuyucularım ama yamuklar çıkıyor... eleştiriye açığım ama aşırısı yani hakaret dozunda olduğunda iş değişiyor... ... varlığını için, yorumunuz için sonsuz teşekkürlerimi sunyorum...
benim yaşam kaynağım şiirdir şiiri bırakmak benim için bu hayatta olmamak demektir ! söz: özlem demirkaya &*.*&
sen üzülüyorsan ki seni üzen her şeyden uzak olmalısın bu bir gerçek kim seni üzüyorsa seni kim bunaltıyorsa en doğrusu bu ilk defa içimdeki sese susuyorum çünkü o içten gelen ses benim ! ben gitmeyeceğini hissediyorum senin !...
şaire şebnem örs
''susmak istediğimizde sadece kendimizi dinleriz ve dinlediğimiz o his gerçekleri söyler...''
her zaman varol güneşim.
şebnem hanım sizin şiirlerinizi epey zamandır okuyor ve yorum yazıyorum bazı şiirlerinize bu sizin kaleminizden alışık olmadığım bir şiirdi gibi yorumlarda bulunduğumu hatırlıyorum şayet bunları kasdediyorsanız beni bağışlamanızı istiyorum bilerek kimsenin kalbini asla ve asla kırmak istemem ve tabiiki herkesin duyguları kendisine ve kimsenin şiirine kötü demekte haddime değildir size sağlıklı ve mutlu bir yaşam dilemekle beraber burada dost bildiklerinle şiire devam ediniz diyorum sevgi selamlarımla kardeşime GİTME
şaire şebnem örs
Özellikle gitmene çok üzüldüm bunu açıkça belirteyim. Ve en önemlisi çok kızdım sana aynı zamanda. Şuan ne hisettiğini iyi anlıyorum,ne hisettiğini de çok iyi idrak ediyorum. Ama seni anlamakta zorluk çekiyorum aynı zamanda.
Çünkü;sen şiiri içinden geçen duyguları satırlara dökme için kullanıyorsun .Her satırı kendine sırdaşş ediniyorsun, her satırla bir bütün oluyorsun. Ve şiirle bir bütün olduktan sonra yazmayı bırakıyorum diyorsun. Peki şiirin bunda suçu ne söyler misin ? O yorumu yapan insanlar şiirle ve kendiyle bütünleşmemeiş karaktersiz insalardır ve sen böylesi insanlara inat şiir yazmalı ve onların dar düşüncelerinin senin şiir yazma duyguna engel olmasını engellmelisin . . .
şaire şebnem örs
şaire şebnem örs
şiirlerinde samimiyet var..dürüst ve duru bir kalin var..dizeelrinden bunu hissettim.
bence yaz
kaçma
diren
burda kal
ama eleştiriye açık ol..kendini geliştirmen için eleştiri şart...
şiirle sevgiyle kal sayın Örs
şaire şebnem örs
şaire şebnem örs
Merhaba kardeşim. Ortalıkta bir kaş tane (özür dilerim) lağım faresi dolanıyor anladığım kadarıyla. ve sizede uğramış bunların kokusu demekki. Şimdi sizde bunun için şiir yazmayı bırakmaktan bahsediyorsunuz. Bir kaç gün önce Afet hoca'yı bile çileden çıkarmışlardı. Mirim ise yıllardır savaşıyor.
Anladım sizin bunlara katlanacak moral durumunuz yok belki ama birilerine kızıp yolunuzdan caymanız. Meydanı onlara bırakmanız anlamına geliyor. Sizden öncekiler de böyle yapmış olsaydı, şiir ve şair diye birşey kalmazdı. Bir süredir biraz uzak kaldım siteden o yüzden güzel şiirlerinizi okuyamamıştım.
Bu yazı vesilesiyle kimdir sizi böyle üzen diye şiir yorumlarını inceledim ama bulamadım.
Neyse bir kızgılıkla söylemiş sayıyorum bu kararınızı. Yoksa bir kötü için onlarca iyi dostu yok saymazsınız herhalde... Mutlu kal.
şaire şebnem örs
Can tanem öncelikle geçirmiş olduğun rahatsızlıklardan dolayı büyük geçmiş olsun, okuyunca samimiyetimle üzüldüm canım..Bu yaşamış olduğun, can sıkıcı olay en son dün benim başıma geldi..Kendini bilmez insanların sayfalara gelerek; şair ayaklarına yatıp beğenmemeleri beni adeta çıldırtıyor..Bırakalım şairliği; en azından şöyle düşünülmeli..! Burası büyük bir aile ocağı ve her birimizde birer bireyiz, kişisel saldırılar nereye kadar gider sorarım sana güzel kızım..Sayfama dün gelip bana çok bilirlik yaparak; şiirimin zor bir şiir olduğunu, adeta zorlandığımı, biraz daha üzerinde çalışılması gerektiğini yazmış, ne merhaba ne iyi günler, ne de saygılar vardı !! Ben bilmem, başta saygı olmalı, şair naif yürekli ve duygu dağarcığı ummanlar kadar geniş bir duygu adamıdır, mecazi anlamda, yanılıyormuyum ? Örneğin bana hocam veya üstadem diyorlar, öylemiyim, hayır o kadar da uzun boylu değil ama hitap şekli olarak algılıyorum kendi adıma canım..Gelelim sana, kalemi geçen sene kızdığımdan dolayı ben de bırakmak istedimse de bırakılmıyor inan bana..Beni kim rencide edecek bir davranışda bulunursa iadeli taahütlü geri alır, bu konuda asla taviz vermem..Naiflik ve nezaket bir yere kadar, asabiyetimi zaten bilenler iyi bilir..Kalemini bırakma tavsiye etmiyorum bir teyzen olarak, elimden geldiğince de yardım ederim şayet sorduğun soruları bilip cevaplayabileceksem Amenna, yoksa bir bilene sorarım senin adına..Elhamdulillah seven ve sayanım oldukça çok, sanal ortam dendiğinede bakma..Neden mi ? Kişilerin karakterini yazışmalarından dahi çözebilmek mümkün, şiirine gelip kimse hakaret derecesini bırak ! Bu şiiri beğenmedim diyemez...Gaye karşısındakini yaralamaksa da zaten buna musaade etmez, anlar ve çakarsın engeli..İnsan psikolojisi ile alakalı kurslara gittim, yardımcı pedagog olarak çalıştım Danimarka'da..Yardımcı olabilirim sana, facebooka ekle beni, fazla girmesem de, irtibat kurarım yazışmalarla sen gönlünü ferah tut ve sakin canım, yurtdışından Anavatana sevgilerimle..
şaire şebnem örs
Gülsen Tunçkal
Öncelikle sevgiler ve geçmiş olsun dileklerimi gönderiyorum,
Açık sözlülüğünüzü, cesaretinizi ve içtenliğinizi kutlarım. Hayatta hiç bir şey, hiç bir insan için üzülmeye değmez, emin olun. Dünyada kendimizden değerli hiç kimse yok. Önce kendiniz ve aileniz için yaşayacaksınız. Sizi o kadar iyi anlıyorum ki...Meyve veren ağaç taşlanır, asla taviz vermeyin ve bildiğinizi yapın. Yazılarınızı büyük beğeniyle okuyorum.Size sevgilerimi gönderiyorum ve mutluluklar diliyorum. Unutmayın ki hayat denen yolda hepimiz yalnınız ve kendimizi sevmek ve her daim korumakla mükellefiz.
şaire şebnem örs
kimin ne istediği önemli değil önemli olan senin neyi istediğin yorum yapmasam da gizliden gizliye takip ediyorum seni ve her şiirinde farklı bir duygu yaşıyorum bunu verebiliyorsun bana...şiir senin eline, diline yakışıyor.
AĞLA
Üzüntünü gizlemeye çalışma. Odana kapan, hatta yorganın altına saklan ve ağlayabildiğin kadar ağla. Neden ayrılmak istediğini tekrar düşün değer mi ??
SİNiRLEN
Yeteri kadar ağladıktan sonra, biraz daha sakin olup düşünmeye başlayabilirsin. ``Bunu nasıl yapar?'', ``Tüm bunları hak edecek ne yaptın ki?'' ``Sadece şiiri sevdin'' onlar bunu anlamazlar..
Şimdi bence kalıp Şiirlerinle mutlu ol ele inat
şaire şebnem örs
Mavi1Gülüş
şaire şebnem örs
Mavi1Gülüş
unutma; eğer insanlar arkandan konuşuyorsa onlardan öndesin demektir... ve sen onlardan öndesin.
Sevgili Kızım,
Son zamanlarda şiirlerinde hüzünü hep gördüm.
Birilerinin seni üzdüğü belliydi.
Öncelikle geçmiş olsun.
Kendine dikkat et ve seni üzmelerine izin verme.
Nasıl mı?
Buradan kaçarak değil.
Seni üzenler, amaçlı olarak eleştirel yorum yazanları engellersin.
Daha da olmadı, yönetime şikayet edersin.
Yorumlarını yönetim kaldırabilir.
Hiç birimiz burada profesyonel değiliz.
Hiç birimiz Ümit Yaşar, Yahya kemal, Nazım Hikmet değiliz.
Biz kendimizce birşeyler yazıyoruz. Duygularımızı paylaşıyoruz.
Okuyanlar işin duygu yönüne bakmalıdır.
Hece sayısı uymadı, kafiyesi uymadı gibi eleştiriler son derece saçma...
Çünkü günümüzde profesyonel şairler bile serbest şiir yazabiliyor ve bunlar dünyaca ünlü kişiler.
Hece ölçüsü, kafiye gibi ögeler şiire şüphesiz ki renk katar.
Ancak bunlar olmadan da mükemmel şiirler yazılabilir.
Eleştirenler tek bir yol tutmuşlar ondan başkasını tanımıyorlar.
Diğer bir deyişle kargadan başka kuş tanımayanlardır eleştirenler.
Sizin onlardan bir talebiniz mi oldu?
Öğretmenlik teklifiniz mi oldu ki sana şiir öğretmeye kalkıyorlar?
Bu densizler yüzünden şiire son vermek de ne demek!
Dersin ki, psikolojik olarak yıprandım, Bu nedenle biraz uzaklaşmak istiyorum dersin anlarım.
Ama böyle kişilerin eleştirilerinden kurtulmanın teknik yolu varken bizleri terk etmek niye?
Sevmeyenlere kızıp sevenler terk edilmez kızım.
Bunun adı pireye kızıp yorganı yakmaktır.
Biz seni çok seviyoruz.
Bence bir süre dinlen, toparlan...
Seni bekliyoruz.
Senin de kabul ettiğin üzere şiir yazmak seni dinlendiriyor.
Gözlerinden öpüyorum şair ruhlu, iyi yürekli kızım...
şaire şebnem örs
ÖLÜMLÜ DÜNYA BUGÜN VARIZ YARIN YOKUZ..
DEDİĞİNİZ GİBİ. . ELEŞTİRİMDEN ÖTÜRÜ ÖZÜR.DİLİYORUM...
şaire şebnem örs
şaire şebnem örs
bedrettin58
Şimdi beni iyi dinle güzelliğim;
Önce çok geçmiş olsun. Allah şifa versin. Sonra gelelim şiire vedayla başlayarak beni üzen sonra işte benim kızım dediğim sonuçla biten yazına.
Buranın gerçek hayattan hiç farkı yok, hatta fazlası var. Bunu sakın unutma. Camın arkasında kendilerine olamadıkları kişiliği sergilemek en büyük meziyetleri. Yaklaşık buraya gireli 4 sene olacak. Senin yaşadıklarını bizler yaşamadık mı zannediyorsun. Belki az belki daha çok hepimiz yaşadık.
Yapacağın tek şey o kişileri engellemek. Seni üzmelerine izin vermemek. Sana sagı duyup değer verenelerle birlikte olmak. Onların ekmeğine yağ sürüp gitmek niye. Duruşunla herkes zamanla tanır seni. Bir dedikodu kazanı kaynıyor. Hiç merak etme gün geliyor o kazanda kendileri kaynıyor.
Allah'ın sopası yok. Günü geldimi gözlerinin önünde hepsine şahit oluyorsun.
Neyse o tür insanları sen Allah'a havale et ve kendini mutlu etmeye bak.
Gitmiyorsun ve burdasın. Yazmaya devam... Bu kadar...
şaire şebnem örs
yanımda olduğun için teşekkür ederim canım ablacım..
"ağlama değmez hayat bu gözyaşlarına"
dimdik yürü,ve devam et yazmaya...
duruşun düzgün,kalemin daim,kelamın Hak konuşsun.
gerisine lay lay lom de gül geç :-) :-) :-)
şaire şebnem örs
şaire şebnem örs
Gönül dostu önce size geçmiş olsun sağlık günler dilerim
Bizler amatörce şir yazıyoruz yüreğimizdeki duyguları paylaşıyoruz Beğenen olur alkışlar
Beğenmiyen olur arif bir dille eleştirir buna saygılıyız ,LAKİN eleştirirken kullandığı kelemlar çiğ olmamalı insanı incitmemeli eleştirinin dozunu iyi bilmeli varoş diliyle mahalle diliyle konuşmamalı bunu başaramıyorsa eleştiriden vaz geçmeli
Sizde sizi rahatsız eden eleştiri dozunu kaçıranlar olursa onları yasaklama hakkınız var
Yasaklarsınız olur biter,kendinizi lütfen üzmeyin üzülmeye değmez bu tür şeyler benim sayfamda mübala etmiyorum belki 50 yasaklanmış insan var elin ağzı çuval değilki büzesin ancak önlemini onları engelleyerek alırsın olur biter
Saygıyla efendim
şaire şebnem örs
şair67
Çiğ söz sahibine aittir, arif bilge dürüst insana hiç bir çamur yapışmaz
Üzmeyin kendinizi ferah tutun asil cesur yangın yüreğinizi bak dostlar destek veriyor demekki seviyorlar sizi engin sevgi dolu selamlarımla bacım
şaire şebnem örs
yuregı guzel abısının perısı benıde cok yıprattılar abla dedıklerım annem dedıklerım kardes dedıklerım sımdı yazmaz bıle oldular arkamdan sallayan cok hakaret eden cok nıkımı degıstırdım bunlardan kurtulmak ıcın sen yaz kımseyı tınlama canınıda sıkan olursa koy engelı gıtsın senı sevıyorum gıtmek yok el ele omuz omuza mucadele edecegız sevılıyorsun her daım sen tatlı kız
şaire şebnem örs
suskun nokta
şaire şebnem örs
AHMET 43
Öncelikle almış olduğun karara saygı duyarım. bunun dışında ne olur şirlerinden mahrum etmeyiniz bizleri ben de bir şair demiyeyim ama şiirler yazmaktayım bende ilk zamanlar eleştiri aldım tenkitler aldım ve şiirlerimi sirkat edenler oldu hatta hukuk mücadelesi konumunada geldim ama iyi ve sağ duyulu dostlarım beni telefonlarımı arayarak bunu gözden geçirdim ve allaha havale ettim.sildim attım ve bir çok doatumda sildi o şahsı ve şahısları bu bağlamda sizede bir abi ve dost olarak boş ver kafana takma diyorum allaha havale et kardeşim sen bize her zaman lazımsın kardeşim.selam ve saygılarımla.