- 688 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
DİYE.
Yüce RABBİM yaratmış gözlerini en güzel biçimde güzellikleri gör diye. Mavi yeşil siyah ona buna söylenme şükür et haline. Çiçeklere bak bahar gelince güzel bir manzara gör o güzel gözlerinle. Yüce RABBİM yaratmış ellerini çalış diye sabahtan akşama kadar tembellik etme. Şükür et ! Ya ellerin olmasaydın nasıl kalem tutardı? Nasıl duygularını kaleme dökerdin ? Yüce RABBİM yaratmış yüreğini sev diye bencillik etme her ne olursa olsun sev! Rengini dili her kim olursa olsun sev! Düşman olma kimseye . Gün gelir muhtaç olursun. Düşman bilme kimseyi. Yüce RABBİM yaratmış güneşi dünyayı ısıtsın diye bencillik etme, yüreğini ısıt sende. Bak etrafına yaza kışa ilkbahara sonbahara . Küsme hayatına genç yaşında . Ne olursa olsun sev değer ver saygı duy! Saygı duy ki saygı göresin... Şu üç günlük dünyada kırma kimsenin kalbini alma kimsenin ahını. Yanındakine sevgiyle bak doya doya . Ya yarın kaybedersem ? Diye düşün ... Öfkelenme kimseye ne dediğini bil sözlerin üzmesin kimseyi. Gerekirse söyleyeceğin şeyi bir kere daha düşün ve sonra söyle. Şimdi içinde biriktirdiğin hüzünleri göz yaşlarını buzlarını at bir köşeye . Güneşle erisin güneşin sıcaklığı ısıtsın yüreğini. Hiç bir zaman vaz geçme yeniden dene yeniden. Unutma ne demiş eskiler ’Gün doğmadan neler doğar.’....
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.