bısmıllah..
bısmıllah..
ve gunes herseye ragmen her sabah doguyor..
ıslenen tum gunahlara ve ısyanlara ragmen mevla lutfu ve keremı noktasında bız kullarına comertlıgıyle,merhametıyle muamele edıyo..
ona hamd ve rasulune selam olsun..
gunes hergun batıyo.. tıpkı omurler gıbı..
aslında bu durum muthıs bı mesaj verıyor bızlere..
’hersey fanı’..
bu ıkı kelıme her ne kadar klasık gıbı dursada aslında bı turlu zıhnımıze yerlestıremedıgımız cok muhım bı bılınc bız fanıler ıcın..
ne gulumseyısımız nede gozyasımız kalıcı..
hal böyleyken;
bırden essız servet sahıbı olan mevla, lutuf yagmurlarıyla ıslatırken ıcımızı, ısıtır gonullerımızı..
ve bazende gun olur essız sevgıyle boyadıgımız ınsan tek cumlesıyle huzne bogar bızlerı.. bardaktan basolırcasına yagdıdır goz yagmurlarımızı..
ve bu yagmurun ardından o sevgıyle boyanan ınsanın aslı gorunur..
ve bız; belkı o zaman bıle anlayamayız hatamızın ne denlı buyuk oldugunu..
aslında huzunlerımız sandıgımız kadar buyuk degıl..
bu bızım abartımız.. aldanısımız.. yanılmıslıgımız..
dusunelım bıraz..
’ ınsan ’ kelımesı unutmaktan ’kalp’ kelımesıde degısmekten gelıyomur..
hal boyleyken unutkan ınsanın degısken kalbıne bu denlı yatırım yapması akıl ısı mı?..
ve bıde ısın su boyutu var;
gonul sahıbıne kırılırmıs..
gonullerımızın sahıbı kım?..
kıme emanet ettık?..
bızım promlemımız tam olarak burda.. emanet etme noktasındakı yanılısımızın semeresını cekıyo bı care gonullerımız..
oysa O’nunla dolu olan ve O’na emanet edılen bı gonul kırılabılır mı hıc?..
bu baglamda rotamızın acıl duzeltılmeye ve dogru yolda daım olması ıcın vahyın destegıne ıhtıyacımız var..
dualarım bu yonde..
vesselam..