- 904 Okunma
- 3 Yorum
- 0 Beğeni
YORUMLAR
Hacca gitmek için beklemek ne demek bilenlerdenim.
Bana bu yıl gitmek kısmet oldu hamdolsun.
3 yıl bekledim.
Ve geçen yıl o kadar zor bir yıl yaşıyordum ki...Vücut emanetim,kalbim,beynim beni o kadar sıkıyordu ki...İnanılmaz bir müjde aldım.''Hac kurasında gidecekler arasındasın.'' Yılı Mekke'de kapattım.2008 yılına Mekke de başladım.Hatta yeni yaşıma da Mekke de girmek kısmet oldu.Alemlerin Rabbine hamdolsun.Şükrolsun...
Sizin de o mübarek yerlere eşiniz ve çocuğunuzla gitmenizin kısmet olması için dua edenlerden olacağım. Bebeğinizin de oraya gitmesi gerekiyordur kimbilir. Alemlerin yaratılış sebebi olan sevgili'den :''Hayır olandadır'' .Sevgi ile kalın...
...
Rabbin sana O’ndan istediğin her şeyi eksiksiz verir. Ama en çok ihtiyacın olduğu anda verir. Bazen sabrımız denenir, bazen kemalatımız beklenir. Her şey bir sebepledir. O sebeple hac konusundaki telaşını bir kenara bırak artık ve fırsatın önüne çıkmasını bekle artık. Kimi zaman kovaladığımız şey estirdiğimiz hararet rüzgarından daha öteye uçar.. Kimi zaman da biz sükunetle dururken Allah bir rüzgar estirir de o uçup önümüze gelir.
...
Satırlarınızla yüreğimizde meltemler esti.
İnci tanesi dizelerle gönlümüze şebnemler düştü.
İyi ki varsınız. Rabbim sizden razı olsun.
Yüreğinizin güzelliğini satırlara nakış gibi işlemişsiniz.
Yüreğinize ve kaleminize sağlık efendim.
Selam, saygı ve sevgilerimi sunuyorum.
Rabbime emanet olunuz.