CİN HİKAYELERİ 2
Genç kadın aşık olduğu cine elini verince beraber ortadan kaybolacaklarını zannetmişti.Dışarıdan olaya tanık olanlar için ise o hep evindeydi, bir yere gitmemişti.Cinle ara sıra cinler alemine girerek görüşüyor sonra eve dönüyordu.Giden bedeni değil sadece bilinciydi.
Dışarıdan olaya şahit olanlar için durum çok korkunçtu.
Kendini yerlere atıp çığlık attığı anlarda cinin dünyasına girmiş olduğu anlaşılıyordu.Çok acı çekiyordu normal oturup konuşurken birden bağırmaya başlayınca herkes korkuyordu.Çocuklarının artık onunla yaşaması mümkün değildi.Küçükten büyüğe hepsinin psikolojisi bozulmuştu.Aniden çocuğunu yerlere çarpıyor,dövüyordu.Bazen çok tehlikeli şeyler yapıyordu .Bir defasında küçük çocuğunu çamaşır makinesine koymuş kapılarını kapamış ve gözlerini çocuğa dikmişti. O çocuğuna zarar vereceğini söyleyen cinden korumak için makineye kapamıştı çocuğunu, fakat bunu nasıl anlatabilirdi ki.Kocası son anda yırtınırcasına ağlayan çocuğa denk gelmiş ve hayatını kurtarmıştı.Bu durumu gören eşi çocukları toplayıp evden götürme yerine eşini annesine bırakmayı tercih etmişti.Aksi halde daha zor olacaktı.Bir kaç kişinin ev değiştirmesi daha zordu .Zaten uzun zamandır araları bozuktu bu hastalıkta tuzu biberi olmuştu.Hastalık bahanesiyle kadından kurtulmak,özgürlüğüne kavuşmak istiyordu.
Annesine giden kadın başta normal görünüyordu.Ona bakan herkes eşiyle mutlu olamadığı için sinir krizleri geçiriyor zannediyor ve haline üzülüyordular.Annesi evine gelen genç kadına sevgi ve ilgi gösteriyordu.Çevresindeki herkes eve gelen akrabaları ilgi ve sevgilerini eksik etmiyordular.Annesinde yaşayan kadın bir kaç gündür hiç hasta olmamıştı.Neredeyse oda mutsuz olduğu için hayaller gördüğüne inanacaktı.
Anne ve babasının yanında çok huzurluydu.Genç kadın için mutlu olunca düzeldi diyordular.Bir yemek sonrası mutfakta bulaşıkları yıkarken aniden’’ Git gelme’’diye bağırdığını ve kendini yerlere attığını gördüler.
Anne ve babası çok üzülmüştüler.Genç kadını tutup, kendini paralamasına engel olmak istediler.Onu zor kullanarak durduramadılar.İkisi de yaşlı insanlardı ,genç kadın ise sanki kendine ait olmayan müthiş bir güce sahip oluyordu hasta olunca .Nihayet kendiliğinden sakinleşip susmuştu.
Ortalık durulduğunda ev savaş alanına dönmüştü.Yerde bardaklar kırık parçaları minderler biblolar hepsi birbirine geçmişti.
Sabah ilk iş kızlarını doktora götürmekti.Yola koyuldular ,durumu anlattılar ve ilaçları alıp eve geldiler.Kullanmaya başladığı ilaçlar sadece bol bol uyumasına neden oluyordu.Anne ve babasıyla arkası dönük aynı odada uyurken ağlar gibi yapıyordu.Kalkınca gözü mosmor oluyordu.Sanki birisi hırpalayıp duruyordu.İlaçları bırakmaya karar vermiştiler.Çünkü kızları artık sadece kendine yapılanlara ağlıyordu.İlacın verdiği uyku haliyle eli kolu bağlı dövülen bir insan olmuştu.
Sonunda çok methini duydukları bir hocaya götürmeye karar verdiler.Telefon açıp konuştular,durumunu anlattılar.Sabahleyin erkenden toparlanıp gittiler.
Dışarıdan durum böyleydi, acaba kendi iç aleminde neler yaşıyordu genç kadın.Mutlu olacağını sanmıştı fakat cinler alemine girer girmez aşık olduğu cin değişmişti.Hayal etiği hiçbir şeyi bulamamıştı.Sürekli genç kadını aşağılayıp dövüyordu.Bir kere elini vermişti karşısındaki cine,kurtulamıyordu.Kadını hiçbir yere bırakmıyor,musallat oluyordu.
Kendine köle aramış ve bulmuştu cin.Genç kadın artık onun kölesi gibiydi.Ne kurtulabiliyor nede onunla yaşayabiliyordu.Mutluluk bir kaderdi,mutsuzlukta öyle.Nereye giderse gitsin ,kiminle giderse gitsin kader kendisini takip ediyordu.O artık çözmüştü kader meselesini .Teslim olmalıydı Allaha.Kaderine isyan etmemeliydi.Çünkü kötü olan kocası değil kaderiydi.
Anne ve babasıyla gittiği hoca okumaya başlamıştı.Okudukça genç kadının çığlıkları yükseliyordu odadan.Sanki onu saran zehirli bir dikeni çıkarıyordular.Çıkarırken canı yanıyordu ,kanıyordu belki her yeri fakat sonra ilaç sürüp bağlayacaktılar yarayı ve iyi olacaktı.
Cin kulaklarının içinde bağırıyordu:’’Beni bırakıp hiçbir yere gidemezsin’’diye.Tehditler savuruyor ,yine geleceğini,hiçbir şeyin fayda vermeyeceğini,ondan vazgeçemeyeceğini söylüyordu.
Eve geldiklerinde çok yorgundu,hemen uyudu.O gece cin gelmedi fakat rüyalarına girdi.Bir kaç gün daha aynı yere annesiyle gitti bir daha cin onu hiç rahatsız etmedi.Artık mutlu ve umutluydu.Kocasını ve çocuklarını özlemişti.Evine gitmek istiyordu.Kader konusunda uzun uzun okumuş ve düşünmüştü.Taşlar yerine oturmuştu.Kaderine teslim olacak elinden geldiğince hayatı kendisi güzelleştirecekti.Güzel bakıp güzel davrandıkça olacağına emindi.
Anne ve babasıyla vedalaşıp evden ayrıldı.Yalnız dönmek için çok ısrar etmişti.Böylece eşi ,artık gerçekten çok iyi olduğuna ikna olacaktı.Neşe içinde yolları aştı evdekilere sürpriz yapacaktı .O nedenle anne ve babasından geleceğini haber vermemelerini istemişti.Kapıyı çaldı ,heyecandan kalbi çıkacak gibiydi.Nedense bir türlü açmıyordular.Haber vermeden geldiği için evde olmadıklarını düşündü.Bavulunu komşuya bırakıp eşine telefon açmayı düşündü.Komşunun kapısını çaldı ,kapı hemen açıldı.Oldukça özledikleri komşularına kapıda sarılıp içeri buyur etmemiştiler.İnsanların kendisinden ürkmüş bir halleri vardı. Bavulunu bırakıp bırakamayacağı sordu.Neredeyse bavulunu bile almayacaktılar.İstemeye istemeye de olsa sonunda aldılar.Telefon edeceğini söyledi kimse içeri buyur etmiyordu.Allahtan bavulunu hemen girişe iliştirmiştiler.Bavulu da kendi de vebalı muamelesi görmüştü.
Ağlayarak bakkala gitti ve telefon etmek istediğini söyledi.Mahallenin bakkalı merhametli halden anlayan bir adamdı.’’Kızım kocan evlendi ve taşındı ,çocukları da götürdü ‘’dedi.Bir an yere yığılacak gibi sendeledi.Adamcağız kolonya verdi ,biraz dertleştiler,genç kadın ağlayıp biraz olsun rahatladı kendine gelince de gitmesine razı oldu genç kadının.
Kadın tekrar komşuya gidip teşekkür etti ve bavulunu istedi.Belli ki oralarda ağlayıp ayılıp bayılmasından korkmuş ve uğraşmak istememiştiler bu cinli kadınla.
Tekrar evine döndü,yaşadıklarını ailesine anlattı.Annesi ve babası çok üzülmüştüler.Olan olmuş kocası evlenmişti.Fakat çocuklar onunda çocuklarıydı ve onları çok özlemişti.
Uzun süren mahkemelerden sonra ,çocukların psikolojisini bozabilir diye çocukları da alamamıştı.Ara sıra bir gözetmen eşliğinde birkaç saat görebilme hakkına erişmişti.
Cin hayatını altüst etmişti.Şimdi tek hayali yeniden cinler alemine girip intikam almaktı.
YORUMLAR
Aman...
Bir de cinciliğe mi başlayacak...
Doğrusunu isterseniz size fikir vermiş olmaktan üzüntü duydum.
Bu bölümde kadının başına gelenlerden sorumlu hissettim kendimi:(
Sanırım devamı gelecek.