- 1008 Okunma
- 1 Yorum
- 0 Beğeni
Sen gittin Gideli Ben Her Gün Öldüm..
yoruldum encokta sen yordun beni bütün hayallerim alt üst oldu seninle yazı beklerken kış hiç gitmedi içimden hep döküldüm yaprak yaparak hergün biraz daha soldum fırtınalar hiç dinmedi içimden gitmek istesemde bazen gidemim hiç senden korktum hep seni kaybetmekten neden biliyormusun.. çok sevdim seni bunu tahmin bile edemezsin.. umudum hiç bitmedi sen gittin ben hep kendimi kandırdım gitmememişşin gibi telefon rehberinde bile buse yaptım cok kişinin ismini senin ismin yatım sen arıyormuşsun gibi heyecanla actım telefonu her seferinde geleceksin diye kapaımı açık bıraktım hep üşüdüm sen diye yorganlara sarıldım resmini öpmeden uyumadım hiç cok dayadım silahı kafama yapamadım canımdan korkmadım yemin edıyorum seni bir daha göremeem diye kokrtum ölümden ağır bastı sensizlik..hep kandırdım kendimi sen gideli güldüm kahakahalra boğuldum içim kan ağlarken bile seninle gittiğimiz sinemada bile yemin edıyorum film izledim aynı koltukta sen varmışşın gibi sarıldım mısır kesstane aldıgımız yerden yıne mısır alıp yine sen varmışşın gibi yürüdüm yolda hep böyle kandırdım kendimi sen gideli senin beni kandırdıgın gibi geleceğim birgün diyip gelmedıgın gıbı her gecen otobüsün ıcıne baktım hep gelemeyecegını bıle bıle otogarlarda bekledım ama sen yoktun..kaldırdım bana bütün aldığın eşyaları saatı kullanıyorum oda durdu saat hep sensizlik. küçük bir tokan kalmıştı bende yeşil ve ondan arda kalan sadece bir tek saç telin her yatağa girişimde koklamadan yatmadım sen gideli.. küçük notlarını okuyorum arada çıkartıp hani incir reçeli filmindekiki gibi bana üşünmeden yüzlerce küçük kağıtlar yazıp gönderdiğin kandırıyorum onlarla işte kendimi hep yazdıgın son mektupdaki sıktıgın parfümü koklayarak bana yazdıgın şiirleri sen yoksun belki ama ben seni hep yaşattım ..içimde hiç gitmemişşin gibi gelecekmişşin gibi bekledim bu kaçıncı gidişindi oysa ben hep inandım sana hep bekledim gelişini hep yenildim sana hep kandım geleceksin değilmi? yine yeniden yüreğin olacağım değilmi o yazdıgın notlardaki gibi yeniden senı sevıyorum dıyeceksın değilmi yoksa yinemi kalcagım yalnızlıgımla başbaba yoksa yinemi resımlerınle avunacagım yasadıgın yerın fotograflarıyla telefon rehberındekı ısmınlemı sen gittin ben bittim ve sen her yok oluşunda sen her gidişinde ben her gün öldüm insan hayatında bir kez ölürmüş sen gittin gideli ben her gün öldüm...