- 402 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
Peri Masalı
Her genç kız gibi hayaller kurarak uyumakla geçerken zaman; bir zaman sonra hayallerin gerçeğe dönüşmesini istemek belki de hataların en büyüğü hayal kırıklıklarının en acısını yaşayacağımı bilmeden sadece hayallerin peşinden koşarak mutluymuş gibi görünen çiftlere özenerek koca bir ahhh çekerek buldum seni..
Evet gelmiştin işte. Gerçekti. Hayallerden çok daha güzeldi. Dokunuyordum hissediyordum. Her dokunuşunda midem karıncalaşıyor nedenini bilmediğim bir gülüş yüzümden eksik olmuyordu. Etrafa bomboş bakışmalar ve bu gerçek mi diye sorular sorup kendi kendine konuşmaya başlamalar.. Her an her dakika onunla olmak istemeler.. Ondan öncesi yokmuş gibi düşünmek ve hayatının asıl şimdi başladığını düşünmek.. Sahi ya ben onsuz neler yapmışım? Nasıl geçmişti günler? Artık bundan sonra her şey anlamsızdı. O vardı sadece. Bir de onunla geçen dakikalar.. Gerçek hayallerden daha güzeldi.. Söz konusu o olunca gerisi fasa fisoydu. Peki o? O da aynısını hissediyor muydu? Evet hissediyordu tabii. Beni görebilmek vakit geçirebilmek için elinden gelen her şey yapıyordu. O kadar masum o kadar iyi niyetliydi ki insanlara karşı.. Her hareketiyle beni büyülüyordu.. Başlarda aşık olamam ama severim ben bu adamı hem de çok dediğim zamanları öyle bir bana hatırlatıyordu ki.. Gerçekten sadece çok mu seviyordum yoksa sırılsıklam aşık mı olmuştum?
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.