Chester, Chester....
Ben Chesteri taa liseden taniyorum..O hep bana refaket eden sadik bi dost gibiydi..Bazen trafik sikistiginda ,bazen biri bana ters ters baktiginda,bazense biri benden uzaklastiginda cok ama cok sinirlenirdi..Nerden Cikardi birden nasil bulurdu beni bilmem bulurdu iste...
Bu sabah onun bagirisyla uyandim.Calisma masamin üstüne oturmus bagiriyordu.Ben böylesine uyandirilmayi hic sevmem Chesterda bunu bilir...Zaten o etiler tikisi kilikli karinin verecegi zittiri boktan derse gitmemek icin uyuyakalmak icin dua ediodum..Fakat Chester onu hesaba katmamsitim..Kahvalti etmedigimi bile bile bana kahvalti hazirlamisti sanki beni hic tanimiyor..Ve o sinirle ciktim yoluma..Vapura kosturuyordum amacim chesteri atlatmak degildi ama o öyle sandi..Ardimdan Yankilanan sesi benle kostugunu anlatiyordu...Vapur bulamadigim icin tekneye atladim ve chester hemen yanimda..Chester hos karsilanmaz bizim cevrede Beykozda bi yabanci...Chester sesizce omzuma yaslandi..Özür diler gibi..Ses etmedim yalvarircasina bir sarki mirildandi bana..Sözleri terkedilmek gibiydi.Sanki ben onu suan terkediyordum.Kücükken annesinini onu birakmasi gibi...
Tekne iskeleye yanasti..Chester kalkti ve bilet paralarimizi uzatti gence..Genc ise dik dik bana bakti Bu Kim Yanindaki Dercesine?
Okuldaydim..Sanirim yine bayilmisim sanirim diorum cünkü hatirlamiyorum..Sanirim chester yine gitmis..En son onun cigliklarini hatiriyorum..ben nezaman hasta olsam beni böyle görmekten korkup gider o.Bilirki aci cekiyorum fakat onun aci cektigini görmemi istemez...
Simdiyse hastanedeyim.Basucumda bir sümbül saksisi var..Notu uzattilar..Sanirim chesterdan..Omzumda mirildandigi sarkiyi yazmis..sümbülü nekadar sevdigimi bilir ah o yokmu..
ve simdi hastaligim bitmeyen acim ve chesterin ölüm haberi ile beni uyandirdigi yatagin tepesindeyim..tavana bakiyorum....telefonlar caliyor taziye icin ariyorlar... taziye=aci tazelemek...Chester....