- 650 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
********* BİR ZAMANLAR***
*****SAYIN SEVGİLİ DOSTLAR*****
Sayfamda olan olmayan ,dost görünüpte,, sonradan düşman olan, seven, sayan,sevmiş gibi görünen,yad öyle görünen,,sizlerle yıllar öncesi , bir anımı,, gerçek,,yaşanmış,, bir maziyi,bir hayat,, kavramını,,insanların gerçek, ten yıllar sonra nasıl kişiliğe ,,büründüğünü,, akıl yaşta değil başta, olduğunu,,ve bir insanın,,maddiyat,ı kazandıkça,, insanlara yukarıdan nasıl baktığını,,, sadece,, ben,yada benim demesi,,fakat,, o,, çıktığı,, yerden ,, yaradanın,nasıl indireceği hiç,,hiç allahtan ,, başkası ,,bilemez hissedemez,, gelelim asıl hikayenin ,, yaşanmışlara,,,,
---yıllardan...1989 ..askerden geleli dört yıl olmuş,, 1989 yılılına kadar .. yapmadığım , iş ekmek ,aş için hayat,, kavgası kalmadı..1989 yılları başında ,, bir çay evi .eşyası içinde burayı kiraladım,,ve 8 ay çalıştırtıktan sonra ,kendi yağım ,tuzum,, ekmeğim ile 1990,,mart ayında.. kendime ait. bir işyeri oldu,, ni tekim bıkmadan usanmadan ,, hiç kimseye yük ,kanbur olmadan çalışmaya tüm azmimle devam ederken... ve çok iyide olmasa ,, artık ,, benim ekmek ,,teknemdi,, mutluydum ,huzurluydum,,, çünkü artık ayaklarımın üzerinde ,,durmaktan ..çok mutluydum,,yanlızca ,, anne ve baba rahatsız tek düşüncem onlar,,onlar için ,,onların,, dünya gözü ile,, benim benim mutlu yuva kurmamı, onlarıda mutlu etmem.. benim için bir ibadetti,,evine ,,oçağına düşkün olduğumu ,, belli etmeseler bile onlar benden daha iyi biliyorlardı,,,ben onlar için iki,, gözü ,,iki kulağı,, tüm vücudu,, eklemleri,,idim,,fakat onlar,, benim için çok söyleneden çok ama çok değerliydi,, bazı kırgınlıkları,,bazen ,, kızgınlıkları,, olsa bile ,, yin de beim canlarım dı,, her,şeyin üstünde onların hayır duaları,,bana yetiyor ve artıyordu,, fakat.. ben daha iyi bir şeyler yapmak,, daha iyi olmak,,istedim ,, bir gün kafam esti,, işte ,,dedim ya,, deli gönül,, daha öncesi gibi,,, sev dim ,, ama çok sevdim,, habersiz ,,ses,,siz sedeasız,, karşılıksız sevdim,,fakat,,bir kaç kez görüşmek istesem,,bile, ben buna cesaret, edemedim, oda içine kapalı,,bir erkeğin yüzüne bakmaya cesareti yok,,tu belkide,,ailesi çok tutucu,,olduğun danmı,dır,, nedir... sadece,, bakışlarına,, hanım,, hanım,, olduğundan daha olgun ,,kişilik gösterdiğinden belkide, belkide hayatımda,, ilk defa,, AŞIK,, olmuştum,, şimdiki gibi telefon..v.s,sanal ortam nerde ama eminimki aynı ortam olsa idi , yinede yapamazdık,, bizim örf ve adetlerimizde,, gidip ailesinden ,adam gibi istemek oldu,,ve anası olacak ,karı,, önümüze çok engeller çıkart,,tı,, ve bir zaman içimden söküp atamadım,,çünkü,, sessiz aşık,ların çığlıklarını,, yanmış lığını kimseler duyamaz,, ve aradan bir zaman geçtikten sonra,,,iş yerim kendi üzerinde olduğu için,,almanya,ya gitmeğe karar verdim,, canımdan çok sevdiğim,, hem ,,ablam,,hem anam,,hem babam... hem abim,, herşeyden önce sevdiğim saydığım,, allah dah çok ömürüne ömür katsın.. canım ablamın sayesinde turist olarak,,10/10/1991 de almanya,, bin bir zahmet le aldığım .. üç aylık vize almanya,ya gittim,,,gitiğimde işyerimi içinde malzemesi ile kiraya ,,verdim,,..ve almanya ..maceramız başlamış oldu,,bekar ,,hayatı olduğundan en hayırlısı ne ise o allahtan diledim,, para ile sözleşli alman kızlarla evliliği hiç ama hiç düşünmedim,,,sadece düzgün bir hayatım olsun ,,, anama ..babama hayırlı bir evlat, olmak ,, onların yarasına birazda katkım olsun ,gerisi gelir yeterki ( DAĞ) YANLARIMDA dursun gelini olacak kişi bir dediğini iki etmesin.. istedim ,,,yine aynen bir türk kızı ile evlenme umudu varken,,, bu seferde,,,büyük abla sı engel oldu .. naip ,,bu ,,ya ,,bir anası,, diğeride ablası,, şimdide ,, içimden şaka karışık,, ve nasip olmadımı olmuyor arkadaş,,,gezmek,, eğlenmek,, başka yolu yok,,insan bir yerde,,de geleceğini düşünüyor,insan ,,HAYATININ,, yaşamın da neler getireceğini,,bilemez,, gelelim ,,asıl konuya,,,,BENİM ANNEM,, doğru bir akrabam vardı,,şimdiki,, ADI;;;; HACI İSMET ALAGÖZ... ALMANYANIN ,,DİSBURG ŞEHRİNDE ,, ALLAH RAZI OLSUN ALDI GEZDİ YEDİRDİ İÇİRDİ,, HAMBURG,, SANFOLİDE BİR GÜZEL YILBAŞI GEÇİRDİK,,,,kimseye nankörlük edecek kadar yaptığı iyiliği başa kakacak kadar bu güne kadar,, yaşamadım yada yaşatmadım..vede kimseye hak etmediği sürece kimsenin kanburunu bahane göstermedim,,( DEVEYE ) demişler,,,SIRTIN neden eğri,, zaten nerem doğru,,ki.. kimseyi hor görmedim,, gördürmedimde,,, hani ,,derler ya bir , KAHVENİN,, kırk yıl hatırı vardır.. bir kaç ay önce çok daraldım,,eylül ekim aylarında,, ço k önemli değil biraz borçlarım vardı ,, emekli ,idim ama devam eden kredim var,, birazda ,,borç,,kredi kartı falan ,,bu arkadaş,a kendi özelinden bir mesaj attım..sadece telefonda görüşebilir miyiz ,, diye, maddi konuda herhangi dah hiç bir açıklama yapmadım,, yada derdimi anlatmadım,,,öy le bunalmıştımki ,, neredeyse intahar eşiğine gelmiştim,,,neyseki ev sahibim ,,herşeyi hazır duruma getirdimki ,çatı katındaki asılı ipi,, bulmasıyla ,,dünyada şerefsizliğin sayısı belli değil..beni ev sahibim. ipi ,,bulur bulmaz... beni hemen evden çıkmamı derhal boşoltmamı istedi,,,ben hiç bir şey diğemez oldum,,çünkü içimi burkan başka şeylerde vardı,,, sanki içime doğmuştu,,,,bir şeylerin olması ,,gerekiyormuş gibi,,,fakat ooo içime doğan oldu,, sonrasında kendime sordum ,,,ulan ,,ahmet,, sen en ufak ,, borç harç ları düşünürken ,, daha bundan başka dert olmaz,, boş ver,, borçlarımı alacaklı,,, düşünsün,,,,olacağı varsa olsun,,,varsın yayat yaşadığı gibi olsun,, varsın canımı ben değil benim canlarım alsın,,bundan sonra iyi yaşamak mutlu yaşamak,, varsın herkes hakettiğini bulsun,, varsın para insanın ,, havvanın önüne yem attığı kadar, olsun,,olsun da adam gibi gururlu şerefli haysiyetli olsun,, dağdaki kurdu yeterki çakallar,,,ısırmasın, bu arkadaştan bahsederken tabiiki benim özele attığım mesaj lara hiç cevap vermedi,,, paylaşım port resinde güvenmekle ilgili bir yazı,, bir söylem paylaştımmm,,, bu arkadaş,,, altına ,,, bir, yorumm,, eklemiş,,,ne demiş,,; ÇOK BEKLERSİN,,,, bende buna istinaden cevap yazdım ,, o bana ,,, ben ona ,,, beni yazdıklarım arkadaşın ,, çok içini acıtmışki,, son olarak ,, bizim dostluğumuz burada bitmiştir,, demiş,,, bazı yazılarında ,,, allahın adını ağzına yakışmayan insanlar,,ALLAHIN ADINI ,,, RAMAZAN,, GELDİMİ,, KURBAN BİTTİĞİNDE BIRAKIRLAR DEMİŞ ZAVALLI,,, paralı,,, akrabam,,işte benimde ,,, cevabım,,, bende senin papazın şarabını içip,, kapısını bekleseydim belkide,, senin gibi paralı müslüman olurdum,, i şte sizin gibiler,,,cemahat lere oluk oluk para aktarır, sizde burda,, türkiyede ,,,adam sıfatına girmiş gibi olursunuz,,,YA,,, DEVREKLİ,,,HACI,, KIÇI, KIRIK ,,,İSMET ALAGÖZ,,,,,,,,BİZ,,,, parayı pulu kazanıpta,, anasına daire dayayıp döşetmek marifet değil,,, ona ihtiyaçlarını ,, insan varsa yanında ,,ki yok tu,ona bakmak .. sadece hayırlı evlat,,sadece aklın erdiği kadar olmuyor,, hacıııııııııı, allah san a nasip laik olduğunu versin,,DOST ACI SÖYLER,, FAKAT GERÇEKLERİ SÖYLER,,,,,,,, TÜM DOST, VE ARKADAŞLARA KUÇAK DOLUSU,,,SELAM.. SAYGILAR..
YAZAN:AHMET DELİ(ACI)HAYAT ŞAİR DÜNYAM...İMZASI İLE ...........
BÜTÜN DOSTLARA,,,SEVGİ SAYGILARIMLA
___________DOST,,,,ÇA KALIN,,MUTLU OLUN....
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.